|
Hét grote WK2006 Topic! (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
| Pfffffffff :nervous: |
|
|
| jp |
| Dat zeiden ze van Jong Oranje ook ;) |
|
|
| AirPole |
Kan iemand een GIF'je maken van die speler van Australie die het shirtje van Roberto Carlos weigerde, nadat hij dat aangeboden kreeg van de oud coach van Brasil?
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| Siesta |
| quote: | Originally posted by AirPole
Kan iemand een GIF'je maken van die speler van Australie die het shirtje van Roberto Carlos weigerde, nadat hij dat aangeboden kreeg van de oud coach van Brasil?
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: |
echt schitterend idd! Snap niet wat Cafu, R. Carlos, Ronaldo en Adriano nog doen in dat elftal! Zet gewoon Cininho, Gilberto, Robinho en Fred erin!
Gekke brazilianen :conf: |
|
|
| AirPole |
| quote: | Originally posted by Siesta
echt schitterend idd! Snap niet wat Cafu, R. Carlos, Ronaldo en Adriano nog doen in dat elftal! Zet gewoon Cininho, Gilberto, Robinho en Fred erin!
Gekke brazilianen :conf: |
Misschien bang om een fris elftal neer te zetten, net als Frankrijk. |
|
|
| Frenkieee |
| quote: | Originally posted by AirPole
Kan iemand een GIF'je maken van die speler van Australie die het shirtje van Roberto Carlos weigerde, nadat hij dat aangeboden kreeg van de oud coach van Brasil? |
Ik kan het in principe, maar heb wel even een linkje van je nodig :) |
|
|
| AirPole |
| quote: | Originally posted by Frenkieee
Ik kan het in principe, maar heb wel even een linkje van je nodig :) |
Ehmmmmmmmm... Dan zou ik moeten kijken of ik dat filmpje ergens kan vinden op de site van de NOS ofzo. Ik zal het onderzoeken. |
|
|
| SnuggLe |
En nu maar DUIMEN dat ze winnen vanavond, want dan zit ik zaterdag in het STADION te Leipzig! :D
Anders ook,....maar dan bij Argentinie - Mexico ;) |
|
|
| eieregooie |
| Sorry, maar ik duim voor een gelijkspel, anders moet ik de 8e finale en een eventuele halve finale missen :p |
|
|
|
|