return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 
Hét grote WK2006 Topic! (pg. 9)
View this Thread in Original format
eieregooie
6-0 :eyes:
eieregooie
Pfffffffff :nervous:
Dj_Day-V
Door :thepirate
jp
Dat zeiden ze van Jong Oranje ook ;)
AirPole
Kan iemand een GIF'je maken van die speler van Australie die het shirtje van Roberto Carlos weigerde, nadat hij dat aangeboden kreeg van de oud coach van Brasil?

:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:
Siesta
quote:
Originally posted by AirPole
Kan iemand een GIF'je maken van die speler van Australie die het shirtje van Roberto Carlos weigerde, nadat hij dat aangeboden kreeg van de oud coach van Brasil?

:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:

echt schitterend idd! Snap niet wat Cafu, R. Carlos, Ronaldo en Adriano nog doen in dat elftal! Zet gewoon Cininho, Gilberto, Robinho en Fred erin!

Gekke brazilianen :conf:
AirPole
quote:
Originally posted by Siesta
echt schitterend idd! Snap niet wat Cafu, R. Carlos, Ronaldo en Adriano nog doen in dat elftal! Zet gewoon Cininho, Gilberto, Robinho en Fred erin!

Gekke brazilianen :conf:

Misschien bang om een fris elftal neer te zetten, net als Frankrijk.
Frenkieee
quote:
Originally posted by AirPole

Ik kan het in principe, maar heb wel even een linkje van je nodig :)
AirPole
quote:
Originally posted by Frenkieee
Ik kan het in principe, maar heb wel even een linkje van je nodig :)

Ehmmmmmmmm... Dan zou ik moeten kijken of ik dat filmpje ergens kan vinden op de site van de NOS ofzo. Ik zal het onderzoeken.
SnuggLe
En nu maar DUIMEN dat ze winnen vanavond, want dan zit ik zaterdag in het STADION te Leipzig! :D

Anders ook,....maar dan bij Argentinie - Mexico ;)

eieregooie
Sorry, maar ik duim voor een gelijkspel, anders moet ik de 8e finale en een eventuele halve finale missen :p
jp
Ze zijn even goed :o
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 
Privacy Statement