|
Hét grote WK2006 Topic! (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| Creamfields23 |
| Bah bah wat een rattenactie weer van die duitsers! |
|
|
| Siesta |
| ach in de 1/8 finale vliegt duitsland er toch uit! |
|
|
| eieregooie |
| Poule B was ook niet zo sterk meen ik me te herinneren :toothless |
|
|
| basd |
| Als deze overwinning niet verdiend was weet ik het niet meer hoor.. |
|
|
| moogwai |
Wat viel Brazilie tegen gisteren zeg. Nou, als ze tegen Italie of Tjechie zo spelen in de 8ste finales gaan ze het niet redden.
| quote: | Originally posted by basd
Als deze overwinning niet verdiend was weet ik het niet meer hoor.. |
Idd.
En ach die Poule van Duitsland is ook erg zwak. |
|
|
| Creamfields23 |
| quote: | Originally posted by basd
Als deze overwinning niet verdiend was weet ik het niet meer hoor.. |
Dat moet ik ook eerlijk toegeven, maar waarom weer in de laatste minuten :p |
|
|
| @win |
He he, Ik sta bovenaan van alle (5...) TA'ers bij wk2006-pool :P
1. Trancendent 38
2. basbasbas 33
3. roelschepens 32
4. eiergooie 29
5. FCRUBENV 9 |
|
|
| eieregooie |
| Ja, ik heb er een paar keer flink naast gezeten :toothless |
|
|
| eieregooie |
 |
|
|
| John |
| die wuppies weten wel waar ze moeten gaan zitten. :) |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by @win
He he, Ik sta bovenaan van alle (5...) TA'ers bij wk2006-pool :P
1. Trancendent 38
2. basbasbas 33
3. roelschepens 32
4. eiergooie 29
5. FCRUBENV 9 |
gege
gewoon 2e
haha
gister trouwens deutsche avond bij een duitse klasgenoot gehad. Bockworsten, sauerkraut en gestampte aardappelen. Iedereen verplicht voor duitsland juigen en onze gezichten in in de duitse drie kleur geschminkt. Was ganz gemutlich!! Verdiende 1-0 voor duitsland, vind de duitse aanval best goed! |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Ja, ik heb er een paar keer flink naast gezeten :toothless |
Ik heb op zoveel sites ingeschreven dat ik geen overzicht meer heb:P volgens mij heb ik deze niet eens compleet ingevuld.
Ik wacht wel op de fok voetbalmanager volgend seizoen, leuker:P |
|
|
|
|