|
Hét grote WK2006 Topic! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Siesta |
| Als dick advocaat nog bondscoach was dan was ie volgens mij al 23233424324324324324324u3245y32647t324t3247i532i43784352735243245324 x met de dood bedreigd |
|
|
| Creamfields23 |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Naja, dan hebben we weer wat om op te shcelden als we eruitgeknikkerd worden :p |
Hehehe das precies wat ik dacht toen ik het nieuws hoorde :) |
|
|
| TranceFool |
Iemand al leuke WK-pools of spelletjes met teams via het internet gespot toevallig?
Kunnen we misschien wel weer een leuke subleage maken. |
|
|
| Lynxx |
Vette gaat dat worden met die duitsers.
Woon tegenwoordig in duitsland en die gasten krijgen nu almet tranen in hun oogjes als het over het wk gaat...
Hun zelfvertouwen is echt ver ver te zoeken. En dat mag ik wel:D |
|
|
| AirPole |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Noh mensen interesse in een team op www.wk2006-pool.nl ? |
Ja, Ei, ik wel. Heb me al aangemeld. |
|
|
| TranceFool |
I'm in :D
De Slome Donders! :cool: |
|
|
|
|