return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 
Hét grote WK2006 Topic! (pg. 3)
View this Thread in Original format
Siesta
Als dick advocaat nog bondscoach was dan was ie volgens mij al 23233424324324324324324u3245y32647t324t3247i532i43784352735243245324 x met de dood bedreigd
Creamfields23
quote:
Originally posted by eieregooie
Naja, dan hebben we weer wat om op te shcelden als we eruitgeknikkerd worden :p



Hehehe das precies wat ik dacht toen ik het nieuws hoorde :)
TranceFool
Iemand al leuke WK-pools of spelletjes met teams via het internet gespot toevallig?

Kunnen we misschien wel weer een leuke subleage maken.
Cosmic
Misschien is dit wat?

http://www.renzware.nl/index.htm
Lynxx
Vette gaat dat worden met die duitsers.

Woon tegenwoordig in duitsland en die gasten krijgen nu almet tranen in hun oogjes als het over het wk gaat...

Hun zelfvertouwen is echt ver ver te zoeken. En dat mag ik wel:D
Dj_Day-V
quote:
Originally posted by Cosmic
Misschien is dit wat?

http://www.renzware.nl/index.htm


:conf:
eieregooie
Noh mensen interesse in een team op www.wk2006-pool.nl ?
AirPole
quote:
Originally posted by eieregooie
Noh mensen interesse in een team op www.wk2006-pool.nl ?


Ja, Ei, ik wel. Heb me al aangemeld.
Siesta
http://www.wkvoorspel.nl is ook wel een goede vindik
eieregooie
Okis,

www.wk2006-pool.nl

Team: TranceAddict
Toegangscode: nltawk2006

Asperge
Ik heb er net een aangemaakt op www.wkmanager.nl

http://www.wkmanager.nl/

Subleague naam:Tranceaddict
Login: NL
Wachtwoord: NLTA
TranceFool
quote:
Originally posted by Asperge
Ik heb er net een aangemaakt op www.wkmanager.nl

http://www.wkmanager.nl/

Subleague naam:Tranceaddict
Login: NL
Wachtwoord: NLTA

I'm in :D
De Slome Donders! :cool:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 
Privacy Statement