|
Hét grote WK2006 Topic! (pg. 15)
|
View this Thread in Original format
| HBtje |
ach ik ben het anti-duitsland gezeik in NL gewoon spuugzat. Om het minste of geringste wordt alles wat maar iets met Duitsland Natuurlijk ben ik wat te addorerend bezig, maar voor op een forum zijn er ook grenzen... Kijk voor de gein eens in het wk subforum van FOK!... Te sad gewoon :rolleyes:
Oja ik baal er ook van hoor dat NL er op die manier uitgekegeld is afgelopen zondag :whip: |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by HBtje
ach ik ben het anti-duitsland gezeik in NL gewoon spuugzat. Om het minste of geringste wordt alles wat maar iets met Duitsland Natuurlijk ben ik wat te addorerend bezig, maar voor op een forum zijn er ook grenzen... Kijk voor de gein eens in het wk subforum van FOK!... Te sad gewoon :rolleyes:
Oja ik baal er ook van hoor dat NL er op die manier uitgekegeld is afgelopen zondag :whip: |
Tsja.. Fok..
Niks mis met Duitsland overigens. |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by HBtje
ach ik ben het anti-duitsland gezeik in NL gewoon spuugzat. Om het minste of geringste wordt alles wat maar iets met Duitsland Natuurlijk ben ik wat te addorerend bezig, maar voor op een forum zijn er ook grenzen... Kijk voor de gein eens in het wk subforum van FOK!... Te sad gewoon :rolleyes:
Oja ik baal er ook van hoor dat NL er op die manier uitgekegeld is afgelopen zondag :whip: |
Ja, maar jij bent gewoon een vieze Duitser.... |
|
|
| magrec |
tsja idd minder maar argentinië heeft het over zich zelf afgeroepen. Die verdediging van duitsland is echt niet zo goed, een technisch wonder als messi zou daar wel raad mee weten alleen wordt cruz ingebracht...geen slechte spits maar het is geen messi...
Duitsland is zeker geen geniaal team, alle top teams vallen tegen alleen duitsland doet het redelijk van de top teams ;) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Ja, maar jij bent gewoon een vieze Duitser.... |
x2, daar sluit ik mij bij aan :clown:
Nu lekker naar Awakenings Festival. YES! |
|
|
| @win |
| De oude meester doet het nog 1 keer! Zizou!! :eyes: |
|
|
| basvh |
:haha: :haha: :haha: :haha: :haha: SCHADE DEUTSCHLAND.........
mooi die zijn er ook uit. |
|
|
| Dj_Day-V |
| Hoppelijk is de finale Italie - Frankrijk |
|
|
| BaRTeZ |
Jammer, had liever Duitsland in de finale gezien dan Italië.
Aan de andere kant, ook wel lekker om HBtje eens even op zijn plaats te zetten :o
;) |
|
|
| Siesta |
mijn dag is HELEMAAL GOED!!
eindelijk die irritante smerige duitsers eruit! Italië speelde imo best leuk! tenminste met een intentie om te aanvallen!
GO ITALIA!! |
|
|
| John |
| quote: | Originally posted by Siesta
mijn dag is HELEMAAL GOED!!
GO ITALIA!! |
de mijne ook :)
heb nix tegen duitsland, maar op de een of andere manier gun ik het ze toch niet. wel hebben ze best een puik wk gespeeld, stuk beter dan nl iig. dus mogen ze best trots zijn dat ze de halve finale gehaald hebben, net als zuid korea 4 jaar geleden. :D |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by HBtje
ach ik ben het anti-duitsland gezeik in NL gewoon spuugzat. Om het minste of geringste wordt alles wat maar iets met Duitsland Natuurlijk ben ik wat te addorerend bezig, maar voor op een forum zijn er ook grenzen... Kijk voor de gein eens in het wk subforum van FOK!... Te sad gewoon :rolleyes:
Oja ik baal er ook van hoor dat NL er op die manier uitgekegeld is afgelopen zondag :whip: |
AUFWIEDERSCHNITZEL!!!!!!!! |
|
|
|
|