|
Hét grote WK2006 Topic! (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Creamfields23 |
| Ik wilde in de stad gaan kijken maar er is het festival van levenslied bezig hiero. :whip: Ik weet niet hoe ze dat willen combineren. Wel even kijken of we nog wat geile Annie's kunnen traceren :D |
|
|
| eieregooie |
| Zelfde hier in Delft met de Mooi Weer Spelen... De horeca in het centrum mag vandaag de wedstrijd niet vertonen omdat de politie maar 1 evenement tegelijk aan zou kunnen :mad: |
|
|
| Dj_Day-V |
| Robben :D Volgende winnen en we gaan denk ik wel door :happy2: |
|
|
| Cosmic |
| Nog 1 punt en we zitten in de 2e ronde... |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Cosmic
Nog 1 punt en we zitten in de 2e ronde... |
Niet noodzakelijk... Gelijk tegen Ivoorkust, verlies tegen Argentinie en winst van Ivoorkust op S&M, en we staan gelijk met Ivoorkust... deze 1-0 gaat Nederland dan niet echt helpen vrees ik... Wat dat betreft kunnen we maar beter nog een keertje winnen :) Kunnen we tegen Argentinie lekker rustig aan doen :p |
|
|
| Frenkieee |
3 punten kunnen in feite ook al genoeg zijn, alleen in dit geval niet door die magere 1-0.
Maar goed, we pakken die Argentijnen en Ivorianen ook gewoon. |
|
|
| Mindphaser |
Ik zie ze nog wel ver komen.
Wedstrijd van vandaag was niet superveelzeggend, denk dat als oranje savonds speelt en het wat koeler is ze makkelijker dominant en overtuigender kunnen spelen.
Vond oranje in de duels sterk, er staat een team.. met de individuele kwaliteiten voorin erbij moet het wel goed komen in deze poule verwacht ik. |
|
|
| MennoB |
Ik vond ze redelijk tot goed spelen. Jammer dan alles via het midden of via links gespeeld werd. Ik vond van Persie véél beter dan Robben en daarom ook meteen jammer dat er niet via de rechter kant werd gespeeld! Het 3de balcontact van Van Persie was meteen ook de assist op Robben. Tevens ook mooi afgemaakt van Robben!
ederland had deze wedstrijd makkelijk net 4-0 of misschien wel 4-1 kunnen winnen, als ze meer op de aanval speelde. Maar begrijpelijk, met 30 graden dat ze het bij 1-0 gewoon uit speelde en met 3 punten nu samen met Argentinië bovenaan staan!
Tevens was het ook heel gezellig in de kroeg! :D |
|
|
| Unique2701 |
| quote: | Originally posted by MennoB
Jammer dan alles via het midden of via links gespeeld werd. Ik vond van Persie véél beter dan Robben en daarom ook meteen jammer dat er niet via de rechter kant werd gespeeld! Het 3de balcontact van Van Persie was meteen ook de assist op Robben. Tevens ook mooi afgemaakt van Robben!
|
Van Persie idd weinig aan de bal, maar hij ging ook weinig duels aan, en dat deed Robben wel. |
|
|
| jp |
| Ik had persoonlijk Robben na de eerste goal gewisseld :p |
|
|
|
|