|
Hét grote WK2006 Topic! (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
Verslag met foto's komt nog, maar deze wil ik jullie niet onthouden:
(zonder verhaal zijn ze misschien minder leuk, maar dat komt nog wel....dit had ik al 'klaar')

Bezopen Mexicaan (die dik in de meerderheid waren in Leipzig. En gezelliger waren.

Een rare duitser.

Duitse 'reclame'

De ticketruil :)

Meer mexicaanse feestvierders.

..en nog een keer.

NLse lolbroeken in Nuremberg.

Vrouwen en voetbal...

Tsja... die waren er ook.
Alle foto's GVD GVD van de wedstrijd zelf in het stadion (warming up, etc etc) die niet heel boeiend zijn maar toch leuk voor de verzameling zijn gvd niet goed overgekomen op de computer, en heb de simkaart al weer gewist :S Een van de weinigen die daar nog wel gelukt was:

Dus ;)
ps. Hoorde jullie net ook tijdens Frankrijk - Spanje die moffen "Ohne Holland fahren wir zum Berlin" zingen? De HOEREN! :whip: |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by SnuggLe

Duitse 'reclame' |
Fantastisch :D |
|
|
| John |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Fantastisch :D |
idd:D een stuk beter dan dees :whip: |
|
|
| Siesta |
| en altijd weer die duitsers!! :mad: :mad: GVD! |
|
|
| Siesta |
| en altijd weer die duitsers!! :mad: :mad: GVD! |
|
|
| SnuggLe |
Kut duitsers :whip:
Dan nog maar effe een foto van Nederland - Portugal. Panoramatje gemaakt, ben er wel blij mee.

(CLICKABLE!) |
|
|
| Lynxx |
Goh kom ik net thuis (tijdens duitsland - argentinie) zit hier echt een heel huis vol met duitse chica's. 15 stuks...
Dus wat dat betreft was het wel leuk om die wedstrijd te kijken.
Maar twas natuurlijk leuker geweest om ze een beetje te troosten :o

Maar klote dat zij wel weer door zijn:mad: |
|
|
| HBtje |
Schitterend !!!
Wat een geniaal team en woohooo DEUTSCHLAND WELTMEISTERRRRRRRRRRRRRRRRRR :toothless |
|
|
| HBtje |
Schitterend !!!
Wat een geniaal team en woohooo DEUTSCHLAND WELTMEISTERRRRRRRRRRRRRRRRRR :toothless |
|
|
| BaRTeZ |
| quote: | Originally posted by HBtje
Schitterend !!!
Wat een geniaal team en woohooo DEUTSCHLAND WELTMEISTERRRRRRRRRRRRRRRRRR :toothless |
Ik vind Duitsland goed voetballen en vind ze steeds leuker worden, maar deze adoratie is toch wat overdreven ... :rolleyes: |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by BaRTeZ
Ik vind Duitsland goed voetballen en vind ze steeds leuker worden, maar deze adoratie is toch wat overdreven ... :rolleyes: |
Die kerel schijt bockworsten en zweet Warsteiner..
Niet al te druk om maken :) Ik vind het zelf trouwens ook wel mooi, had absoluut niet verwacht dat ze Argentinië eruit zouden kegelen, maar het is ze wel gelukt.. |
|
|
|
|