return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 
Hét grote WK2006 Topic! (pg. 7)
View this Thread in Original format
moogwai
quote:
Originally posted by MennoB
Ik vond ze redelijk tot goed spelen. Jammer dan alles via het midden of via links gespeeld werd. Ik vond van Persie v��l beter dan Robben en daarom ook meteen jammer dat er niet via de rechter kant werd gespeeld! Het 3de balcontact van Van Persie was meteen ook de assist op Robben. Tevens ook mooi afgemaakt van Robben!

Het gaat ook om de beslissende dingen! Van Persie was beslissend door DE perfecte pass, Robben door zijn snelheid en koelbloedigheid.

De teams in Nederlands poule zijn redelijk gelijkwaardig, 1 actie kan beslissend zijn en Van Persie en vooral Robben zijn hier cruciaal in. Verder kan Van Nistelrooy uit het niets een goal maken net zoals een Crespo, Drogba of een Kezman. Je kunnen misschien wel slecht spelen, maar het gaat toch om de beslissende acties en goals.

Vond trouwens Ivoorkust en Argentinie ook niet geweldig. Ivoorkust heeft een slecht middenveld en Argentinie ook geen exceptionele spelers die echt het verschil kunnen maken door een beslissende actie. Ja misschien Messi dan, maar de vraag is hoe fit hij is? Zelfde geldt voor v/d Vaart die mits fit echt wel beter is als een Sneijder. Hooguit de defensie van de Argentijnen is wat sterker als die van Nederland. Hopen op een ingeving van Robben of Van Persie dus :)
Siesta
quote:
Originally posted by moogwai
Het gaat ook om de beslissende dingen! Van Persie was beslissend door DE perfecte pass, Robben door zijn snelheid en koelbloedigheid.

De teams in Nederlands poule zijn redelijk gelijkwaardig, 1 actie kan beslissend zijn en Van Persie en vooral Robben zijn hier cruciaal in. Verder kan Van Nistelrooy uit het niets een goal maken net zoals een Crespo, Drogba of een Kezman. Je kunnen misschien wel slecht spelen, maar het gaat toch om de beslissende acties en goals.

Vond trouwens Ivoorkust en Argentinie ook niet geweldig. Ivoorkust heeft een slecht middenveld en Argentinie ook geen exceptionele spelers die echt het verschil kunnen maken door een beslissende actie. Ja misschien Messi dan, maar de vraag is hoe fit hij is? Zelfde geldt voor v/d Vaart die mits fit echt wel beter is als een Sneijder. Hooguit de defensie van de Argentijnen is wat sterker als die van Nederland. Hopen op een ingeving van Robben of Van Persie dus :)

hier kan ik me wel aardig invinden idd.

Ivoorkust is een leuke ploeg, goede aanval en redelijk middenveld, maar verdedigen? Gebruik maken van de snelheid van Eboue op rechts? Ik vind ze totaal niet slim spelen, lopen zich een ongeluk maar bereiken amper wat. Argentinië speelde gewoon heel erg beheerst en professioneel en won. Je ziet dat trouwens bij al die afrikaanse landen, totaal geen organisatie en verdediging.

Ik denk dat we vrijdag gewoon van Ivoorkust gaan winnen. Met robben weer in topvorm, en van Persie op rechts krijgen de backs van Ivoorkust het erg zwaar. Hopelijk proberen ze nu wat vaker de achterlijn te halen zodat RvN ze erin kan koppen:).

Tegen argentinië geef ik onszelf wel kansen, maar het wordt een moeilijke pot. Maar het naar mijn mening gewoon 50/50 dan!

quote:
Ik vond ze redelijk tot goed spelen. Jammer dan alles via het midden of via links gespeeld werd. Ik vond van Persie véél beter dan Robben en daarom ook meteen jammer dat er niet via de rechter kant werd gespeeld! Het 3de balcontact van Van Persie was meteen ook de assist op Robben. Tevens ook mooi afgemaakt van Robben!

Ik denk dat dit mede dankzij Heitinga kwam, dit vaak een crosspass hanteerde naar links, en van bommel die vaak een tikkie breed gaf naar Sneijder. Maar ik weet zeker dat van Basten dit tegen zn mannen zegt en hier op gaat trainen. Ook werkte het wel mee, dat men erachter kwam dat Robben in topvorm was, en dan neem je snel de beslissing om de bal maar weer op robben te spelen.
Asperge
1 1 Ar Hero's 47 310 44 44 0 0 0 0 13
2 2 De Slome Donders 315 366 38 38 0 0 0 0 7
3 3 (Ruben Verhagen) 3180 992 27 27 0 0 0 0 0
4 4 lala 15239 9544 15 15 0 0 0 0 0

Zo mag ik het zien :D
Frenkieee
quote:
Originally posted by Siesta
Ook werkte het wel mee, dat men erachter kwam dat Robben in topvorm was, en dan neem je snel de beslissing om de bal maar weer op robben te spelen.

Van Persie steekt ook in een topvorm, bij Robben viel het tot aan deze wedstrijd nog reuze mee.

Vrijdag gewoon winnen!
AirPole
Zoooooooo, die scheids bij Frankrijk - Zwitserland :eyespop: :crazy: :eyespop:

:stongue:

:stongue:
eieregooie
Is Spanje nou zo goed, of is Oekraine nou zo slecht?

Daar ga ik met me 2-2 :toothless
Dj_Day-V
Beide
Siesta
Spanje speelde opzich wel sterk maar kwam wel steeds gelukkig op voorsprong

1-0 Corner
2-0 OG van oekraïne
3-0 penal + onterechte rood
4-0 ok mooie goal/aanval

en daar komt nog eens bij dat Oekraïne flink genaaid werd met 4 x buitenspel dat geen buitenspel was in de 1e helft...
Frenkieee
Ik dan, met mn 1-2 :) Dit verpest ook meteen heel mn achtse en kwartfinales...
eieregooie
leuk, die duitsers tegen die polen :)

Dj_Day-V
Typisch Duits weer, de laatste minuut:o
eieregooie
Arme Polen :(
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 
Privacy Statement