|
Hét grote WK2006 Topic! (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| icetea |
khoop echt dat het nederland w
kzit namelijk begin juli in hulst en het is altijd gezellig daar in een caféetje naar een wedstrijd van jullie te gaan kijken
maareuh.. Al wat op penalties zitten trainen? |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by icetea
khoop echt dat het nederland w
kzit namelijk begin juli in hulst en het is altijd gezellig daar in een caféetje naar een wedstrijd van jullie te gaan kijken
maareuh.. Al wat op penalties zitten trainen? |
ik dacht dat we na het EK van 2004 die vraag niet meer zouden krijgen, maar allee: ze hebben er al wel op geoefend volgens mij |
|
|
| @win |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Okis,
www.wk2006-pool.nl
Team: TranceAddict
Toegangscode: nltawk2006 |
Hier heb ik me inmiddels ook voor aangemeld :) Uiteraard NL als wereldkampioen. Niet omdat ze het gaan worden, maar omdat ik het niet over mijn hart kan verkrijgen om ze te laten verliezen :( |
|
|
| eieregooie |
Daarvoor hoeven we je niet te PM-en hoor, de info staat een paar posts terug :p
Hoe dan ook, wat wordt t nou, er zit nou 5 man op wk2006-pool, maar ik zit daar zelf vast met t invullen :whip: Dus misschien meld ik me ook wel bij die andere aan...
edit: het probleem lijkt verholpen :) |
|
|
| AirPole |
| OMG nog 2.5 uur voordat het begint :D |
|
|
| Djeebie |
| quote: | Originally posted by AirPole
OMG nog 2.5 uur voordat het begint :D |
Herstel: nog 8 minuten tot de opening op tv. Damn, zin!!! :cool: |
|
|
| AirPole |
Hmm... 2-1 voor Duitsland in de rust tegen Costa Rica. Best wel vette goals. WOOT, ik heb er ZOON zin aan.
:D |
|
|
| eieregooie |
t zijn n stelletje stumpers beide teams lol :toothless
Wel leuk dat er nog wat gescoord wordt in de openingswedstrijd :) |
|
|
| HBtje |
| en terecht 4-2 :D Deutschland Yahooo !!!:eyespop: |
|
|
| eieregooie |
| Jezus, die wedstrijd ging echt nergens over :toothless |
|
|
| Djeebie |
| Nederland mag dan in de poule des doods zitten, Duitsland zit in de poule van de campingelftallen en daar mogen ze zichzelf ook toerekenen. Wat een vertoning zeg, ongelooflijk. Het is dat er 6 keer gescoord is, maar wat een niveau :eek: |
|
|
|
|