return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 
Hét grote WK2006 Topic! (pg. 4)
View this Thread in Original format
icetea
khoop echt dat het nederland w
kzit namelijk begin juli in hulst en het is altijd gezellig daar in een caféetje naar een wedstrijd van jullie te gaan kijken

maareuh.. Al wat op penalties zitten trainen?
Muppy
quote:
Originally posted by icetea
khoop echt dat het nederland w
kzit namelijk begin juli in hulst en het is altijd gezellig daar in een caféetje naar een wedstrijd van jullie te gaan kijken

maareuh.. Al wat op penalties zitten trainen?


ik dacht dat we na het EK van 2004 die vraag niet meer zouden krijgen, maar allee: ze hebben er al wel op geoefend volgens mij
@win
quote:
Originally posted by eieregooie
Okis,

www.wk2006-pool.nl

Team: TranceAddict
Toegangscode: nltawk2006


Hier heb ik me inmiddels ook voor aangemeld :) Uiteraard NL als wereldkampioen. Niet omdat ze het gaan worden, maar omdat ik het niet over mijn hart kan verkrijgen om ze te laten verliezen :(
drpeer_holland
Of gewoon deze gebruiken, http://www.wkmanager.nl. PM me maar als je mee wilt doen met de subleague.
eieregooie
Daarvoor hoeven we je niet te PM-en hoor, de info staat een paar posts terug :p

Hoe dan ook, wat wordt t nou, er zit nou 5 man op wk2006-pool, maar ik zit daar zelf vast met t invullen :whip: Dus misschien meld ik me ook wel bij die andere aan...

edit: het probleem lijkt verholpen :)
AirPole
OMG nog 2.5 uur voordat het begint :D
Djeebie
quote:
Originally posted by AirPole
OMG nog 2.5 uur voordat het begint :D


Herstel: nog 8 minuten tot de opening op tv. Damn, zin!!! :cool:
AirPole
Hmm... 2-1 voor Duitsland in de rust tegen Costa Rica. Best wel vette goals. WOOT, ik heb er ZOON zin aan.


:D
eieregooie
t zijn n stelletje stumpers beide teams lol :toothless

Wel leuk dat er nog wat gescoord wordt in de openingswedstrijd :)
HBtje
en terecht 4-2 :D Deutschland Yahooo !!!:eyespop:

eieregooie
Jezus, die wedstrijd ging echt nergens over :toothless
Djeebie
Nederland mag dan in de poule des doods zitten, Duitsland zit in de poule van de campingelftallen en daar mogen ze zichzelf ook toerekenen. Wat een vertoning zeg, ongelooflijk. Het is dat er 6 keer gescoord is, maar wat een niveau :eek:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 
Privacy Statement