|
Hét grote WK2006 Topic! (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| BaRTeZ |
Het mogen duidelijk zijn dat Figo een baklap is, maar ik kan hem eerlijk gezegd geen ongelijk geven. Je kon er op wachten dat hij Nederland een trucje zou flikken, nadat Van Bommel hem daarvoor een kaart aannaaide. Mark ging op bijna Duitse wijze naar de grond, eigenlijk op dezelfde manier als Figo...
De vorige wedstrijden kon Nederland niet op de helft van de tegenstander spelen en was dus Kuyt handig voor het storen. Gisteren stonden we, dankzij die kaarten, bijna de hele tweede helft rond de zestien van Portugal en dan is Van Nistelrooy (of Huntelaar!) veel dodelijker.
Jammer dat we in deze vier potjes voetbal op het WK niet goed hebben gespeeld. Het middenveld werd compleet overlopen. Laten we hopen dat de jonkies van -21 (Schaars, Aissati, Huntelaar, Afellay, Emanuelson etc) snel gaan vlammen in het Nederlands Elftal |
|
|
| SnuggLe |
| Het was zwaar gaaf in Duitsland. Leipzig en Nuremberg aangedaan en gisterenavond in het stadion een spectaculaire match gezien. Kunnen we ook weer afstrepen op het 'to do' lijstje. |
|
|
| SnuggLe |
Ronduit BE-LA-CHE-LIJK die penalty van Italie. Daar heb ik echt geen woorden voor, wat een schande.
Het wordt eens tijd dat ze met videobeelden gaan werken en oortjes etc zodat binnen 30 seconden na iets 'belangrijks' dingen teruggedraaid worden. Dit is toch slecht? Stel dat er een team op deze manier wereldkampioen wordt! Dan is het wel 'de charme', maar dat vind ik echt gelul met zulke belangen. Het is gewoon belachelijk scheidsrechterswerk. (N) |
|
|
| BaRTeZ |
| WEER zo'n debiel van een scheidsrechter. ARGH! Wat een kuttoernooi zo:whip: |
|
|
| Djeebie |
| Echt heel zuur ja. Slim gedaan door die aanvaller natuurlijk, maar het is belachelijk dat je door dit soort fouten naar huis moet. |
|
|
| moogwai |
:whip:
Tja, meteen na die eerste gele kaart voor van Bommel zag ik de bui al hangen. Verder geen moment gedacht dat Nederland uberhaupt ging scoren. Verder is het verschil tussen winnen en verliezen natuurlijk erg klein.
Verder..
1. Scheids :whip:
2. Kuyt in de spits :whip:
3. Slecht middenveld.
| quote: | Originally posted by Smirnoff
[VanGaal Mode ON]
Zijn die Duitsers nou zo goed ?? ... of zijn die Zweden nou zo slecht ?? :conf:
[VanGaal Mode OFF] |
Als ze van Argentinie winnen, weet je het antwoord.
Polen en Zweden waren ontzettend slecht, echt een schande voor Europa.
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ronduit BE-LA-CHE-LIJK die penalty van Italie. Daar heb ik echt geen woorden voor, wat een schande.
|
Drama idd. |
|
|
| John |
| het hele wk valt me enigszins tegen en niet alleen doordat nederland gewoon kut gespeeld heeft. gelukkig is het wk alweer zo passe... |
|
|
| eieregooie |
| Ik vond de poulefase best leuk, maar die 8e finales vallen me tot nu toe nogal tegen... |
|
|
| Siesta |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ronduit BE-LA-CHE-LIJK die penalty van Italie. Daar heb ik echt geen woorden voor, wat een schande.
Het wordt eens tijd dat ze met videobeelden gaan werken en oortjes etc zodat binnen 30 seconden na iets 'belangrijks' dingen teruggedraaid worden. Dit is toch slecht? Stel dat er een team op deze manier wereldkampioen wordt! Dan is het wel 'de charme', maar dat vind ik echt gelul met zulke belangen. Het is gewoon belachelijk scheidsrechterswerk. (N) |
Hier ben ik het 200 procent mee eens, het loopt nu echt flink de spuigaten uit! Laat die 4de official maar lekker TV kijken, die doet toch de hele wedstrijd geen ene . Dan kan hij mooi de herhalingen zien en de scheids aanwijzingen geven. |
|
|
| AirPole |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Ik vond de poulefase best leuk, maar die 8e finales vallen me tot nu toe nogal tegen... |
Inderdaad. Allemaal behoudend spelen, dat kun je ook wel zien aan de uitslagen, die vaak 1-0 zijn. En inderdaad die penalty van Italie ging echt nergens over. Ik pleit er ook voor om bij dergelijke beslissingen een verplicht terugkijken op videobeelden in te voeren. Kost misschien wat tijd, maar het verdere verloop van de wedstrijd is dan wel rechtvaardig, als het goed is. Die penalty was klote: Ik ging in de 90e minuten ff wat eten scoren in de hoop (of in de zekerheid) dat er een verlenging zou komen. Kom ik terug, staat het 1-0 voor Italie. Dat zuigt. |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by AirPole
Die penalty was klote: Ik ging in de 90e minuten ff wat eten scoren in de hoop (of in de zekerheid) dat er een verlenging zou komen. Kom ik terug, staat het 1-0 voor Italie. Dat zuigt. |
 |
|
|
| AirPole |
| quote: | Originally posted by basd
|

:D |
|
|
|
|