|
התמסחרות של טראקים
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
אנחנו חוזרים לכל הטופיקים שנמחקו
עכשיו יש לי לחדש לכם כמה דברים
בעצם יכול להיות לא לחדש ... אבל לי זה חדש בכל אופן
ביום שישי יש באמ טי וי את הדאנס פלור צ'ארט ששם יש את הגירסאות המגעילות של השירים שאנחנו מכירים
הייתי היום אצל ידידה במסיבת הפתעה ליום הולדת שלה ועד שהיא הגיעה ראינו טלוויזיה
נדהמתי מכמות הטראקים שמבחינתי לפחות נחשבים לטובים והם היו שם
lasgo - something
lange - drifting away
ppk - resurection
way out west - mindcirous
rapture ואני כבר לא מדבר על
זה היה פשוט מדהים... כמה טראקים מתמסחרים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
| dJ mikAdo |
MTV Sucks!
ממתי היה ב
mtv
משהוא טוב? ובמיוחד דאנס פלור שחוץ מכמה קליפים טובים על איביזה מכיל חצי טון שטויות!
אם כבר היה עדיף שיביאו לארץ את
VIVA
או
TMF
אלו ערוצים שתימצא אחלה מוזיקה |
|
|
| Hell_Copter |
אתה לא הבנת את מה שאני אומר
לא אמרתי שהשירים באמ טי וי הם טובים
אמרתי שכל הטראקים שבמסיבות הכי חמות מגיעים לאמ טי וי
נזכרתי בעוד טראק אדיר שיש לו קליפ באמ טי וי...
אתם לא תאמינו לזה...
Blank & Jones - Desire!! |
|
|
| MoSH_MaN |
יש לי רק משהו אחד להגיד:
לא שם זין!
שיהיה להם בכיף ,רק שלא ישימו את זה עוד שנה..... |
|
|
| oDrori |
כן יש להם יציאות...
לא בהכרח כל מה ששם זה זבל...
לדוגמא
Push- The Legacy
Delerium - Silence היה שמה מקום ראשון כמה זמן טוב
ועוד מספר... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by oDrori
כן יש להם יציאות...
לא בהכרח כל מה ששם זה זבל...
לדוגמא
Push- The Legacy
Delerium - Silence היה שמה מקום ראשון כמה זמן טוב
ועוד מספר... |
אתה צוחק עליי...
היה לפוש קליפ באמ טי וי?!?!?
איפה אני הייתי שזה קרה...
צריך להתחיל לראות אמ טי וי כל שבוע |
|
|
| oDrori |
:D :D :D
;)
אני צופה כמעט קבוע... כיף לראות בשביל היציאות
כל פעם אני רועה ובעד הארבע טראנסים איכותיים שיש שם בד"כ...
כי כל השש עשרה האחרים הם תמיד...
?איך מגדירים את הסגנון הזה
נקרא לזה
Housepop
...תה בטח יודע למה אני מתכוון
אניווייז, פעם הם הראו בתוכנית איזה אימייל ששלחתי
:D :D |
|
|
| MoSH_MaN |
לא דאנס זה בריטי שפיף וכל אלה
האוס זה זבל רציני של כל השירים האלה עם הקצב הדפוק ושזה מכוער
לא זוכר את השמות אבל אם תיהיה בבלקוני אתה תדע |
|
|
| DjChook |
רק דבר אחד להוסיף
LASGO
לא התמסחרו
מכיוון שהם יועדו לאמטיוי
והם מנגנים מוזיקת
DANCE
שמתאימה לאמטיוי
זה שאתה שומע את המיקסים בדיסקוטק זה אומר פשוט שעשו לזה מיקסים
יש הבדל אם שיר התפרסם קודם בגלל הרמיקסים שלו או בגלל המקורי
ופה לדעתי זה נקרא להתמסחר, אני אסביר שוב:
אם יש שיר דאנס נחמד, משודר באמטיוי
יוצא באוספים של
NOW
וחרטא כזה
ואז בא מישהו ועושה לו
HARD TRANCE REMIX
נגיד, משהו מפוצץ, ישר להיט בדיסקוטקים, אתה לא יכול להגיד שהוא ממוסחר
אבל אם מגיע שיר כמו
RAPTURE
ברמיקסים ... וכולם אוהבים אותו, ואז גם מוציאים לו גרסא קלילה לאמטיוי
אז זה לדעתי מסחור |
|
|
| Hell_Copter |
קוראים לז'אנר הזה יורופופ נראה לי
וזה שירים כאלה חמודים בשביל לשמוע באמ טי וי אבל אין מצב במסיבות
הרי מתי שמים את לאסגו וסילבר וכל אלה?
אחרי שהדי ג'יי המרכזי מפנה את הבמה לרזידנט או לאיזה אחד מתחיל שסתם לא ממש מבין שישים שירים שכולם מכירים |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
קוראים לז'אנר הזה יורופופ נראה לי
וזה שירים כאלה חמודים בשביל לשמוע באמ טי וי אבל אין מצב במסיבות
הרי מתי שמים את לאסגו וסילבר וכל אלה?
אחרי שהדי ג'יי המרכזי מפנה את הבמה לרזידנט או לאיזה אחד מתחיל שסתם לא ממש מבין שישים שירים שכולם מכירים |
אתה בסדר??
יורופופ והוסא זה שונה לגמרי
יורופופ זה
EIFEL 65-BLUE
E-TYPE
וכ"ו
ולסגאו זה לא האוס זה יותר דאנס בכיון טראנס
אבל יורופופ זה ממש לא |
|
|
| Hell_Copter |
מי דיבר על לאסגו?!?!
דיברתי בעקרון על הדאנס פלור צ'ארט שזה יורופופ עם לפעמים דאנסים
ואל תגיד לי שקוראים לזה דאנס פלור אז זה רק דאנס כי זה לא
וכמו שאמרת אפילו שם היה אייפל 65 |
|
|
|
|