return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
התמסחרות של טראקים
View this Thread in Original format
Hell_Copter
אנחנו חוזרים לכל הטופיקים שנמחקו

עכשיו יש לי לחדש לכם כמה דברים
בעצם יכול להיות לא לחדש ... אבל לי זה חדש בכל אופן

ביום שישי יש באמ טי וי את הדאנס פלור צ'ארט ששם יש את הגירסאות המגעילות של השירים שאנחנו מכירים
הייתי היום אצל ידידה במסיבת הפתעה ליום הולדת שלה ועד שהיא הגיעה ראינו טלוויזיה
נדהמתי מכמות הטראקים שמבחינתי לפחות נחשבים לטובים והם היו שם
lasgo - something
lange - drifting away
ppk - resurection
way out west - mindcirous
rapture ואני כבר לא מדבר על

זה היה פשוט מדהים... כמה טראקים מתמסחרים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dJ mikAdo
MTV Sucks!

ממתי היה ב
mtv
משהוא טוב? ובמיוחד דאנס פלור שחוץ מכמה קליפים טובים על איביזה מכיל חצי טון שטויות!

אם כבר היה עדיף שיביאו לארץ את
VIVA
או
TMF
אלו ערוצים שתימצא אחלה מוזיקה
Hell_Copter
אתה לא הבנת את מה שאני אומר
לא אמרתי שהשירים באמ טי וי הם טובים
אמרתי שכל הטראקים שבמסיבות הכי חמות מגיעים לאמ טי וי

נזכרתי בעוד טראק אדיר שיש לו קליפ באמ טי וי...
אתם לא תאמינו לזה...
Blank & Jones - Desire!!
MoSH_MaN
יש לי רק משהו אחד להגיד:
לא שם זין!

שיהיה להם בכיף ,רק שלא ישימו את זה עוד שנה.....
oDrori
כן יש להם יציאות...

לא בהכרח כל מה ששם זה זבל...
לדוגמא
Push- The Legacy
Delerium - Silence היה שמה מקום ראשון כמה זמן טוב
ועוד מספר...
Hell_Copter
quote:
Originally posted by oDrori
כן יש להם יציאות...

לא בהכרח כל מה ששם זה זבל...
לדוגמא
Push- The Legacy
Delerium - Silence היה שמה מקום ראשון כמה זמן טוב
ועוד מספר...


אתה צוחק עליי...
היה לפוש קליפ באמ טי וי?!?!?
איפה אני הייתי שזה קרה...
צריך להתחיל לראות אמ טי וי כל שבוע
oDrori
:D :D :D

;)
אני צופה כמעט קבוע... כיף לראות בשביל היציאות

כל פעם אני רועה ובעד הארבע טראנסים איכותיים שיש שם בד"כ...
כי כל השש עשרה האחרים הם תמיד...
?איך מגדירים את הסגנון הזה

נקרא לזה
Housepop

...תה בטח יודע למה אני מתכוון

אניווייז, פעם הם הראו בתוכנית איזה אימייל ששלחתי
:D :D
MoSH_MaN
לא דאנס זה בריטי שפיף וכל אלה

האוס זה זבל רציני של כל השירים האלה עם הקצב הדפוק ושזה מכוער

לא זוכר את השמות אבל אם תיהיה בבלקוני אתה תדע
DjChook
רק דבר אחד להוסיף
LASGO
לא התמסחרו

מכיוון שהם יועדו לאמטיוי
והם מנגנים מוזיקת
DANCE
שמתאימה לאמטיוי

זה שאתה שומע את המיקסים בדיסקוטק זה אומר פשוט שעשו לזה מיקסים

יש הבדל אם שיר התפרסם קודם בגלל הרמיקסים שלו או בגלל המקורי

ופה לדעתי זה נקרא להתמסחר, אני אסביר שוב:

אם יש שיר דאנס נחמד, משודר באמטיוי
יוצא באוספים של
NOW
וחרטא כזה
ואז בא מישהו ועושה לו
HARD TRANCE REMIX
נגיד, משהו מפוצץ, ישר להיט בדיסקוטקים, אתה לא יכול להגיד שהוא ממוסחר

אבל אם מגיע שיר כמו
RAPTURE
ברמיקסים ... וכולם אוהבים אותו, ואז גם מוציאים לו גרסא קלילה לאמטיוי
אז זה לדעתי מסחור
Hell_Copter
קוראים לז'אנר הזה יורופופ נראה לי
וזה שירים כאלה חמודים בשביל לשמוע באמ טי וי אבל אין מצב במסיבות
הרי מתי שמים את לאסגו וסילבר וכל אלה?
אחרי שהדי ג'יי המרכזי מפנה את הבמה לרזידנט או לאיזה אחד מתחיל שסתם לא ממש מבין שישים שירים שכולם מכירים

MoSH_MaN
quote:
Originally posted by Hell_Copter
קוראים לז'אנר הזה יורופופ נראה לי
וזה שירים כאלה חמודים בשביל לשמוע באמ טי וי אבל אין מצב במסיבות
הרי מתי שמים את לאסגו וסילבר וכל אלה?
אחרי שהדי ג'יי המרכזי מפנה את הבמה לרזידנט או לאיזה אחד מתחיל שסתם לא ממש מבין שישים שירים שכולם מכירים



אתה בסדר??

יורופופ והוסא זה שונה לגמרי

יורופופ זה
EIFEL 65-BLUE

E-TYPE

וכ"ו

ולסגאו זה לא האוס זה יותר דאנס בכיון טראנס

אבל יורופופ זה ממש לא
Hell_Copter
מי דיבר על לאסגו?!?!
דיברתי בעקרון על הדאנס פלור צ'ארט שזה יורופופ עם לפעמים דאנסים
ואל תגיד לי שקוראים לזה דאנס פלור אז זה רק דאנס כי זה לא
וכמו שאמרת אפילו שם היה אייפל 65
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
Privacy Statement