|
Foto/Video
|
View this Thread in Original format
| zoric |
| Här postar vi bilder och video. |
|
|
| fede |
great ;)
nästa omgång foton hamnar här då :p :) |
|
|
| fe_maLe |
| menas de alla bilder eller bara sånna på sig själv som i den andra tråden?:conf: :p |
|
|
| zoric |
For sure :)
Det är upp till dig Maja :) |
|
|
| fe_maLe |
| quote: | Originally posted by zoric
For sure :)
Det är upp till dig Maja :) |
ohh sån lyx:p |
|
|
| zoric |
| quote: | Originally posted by fe_maLe
ohh sån lyx:p |
Alla sorters bilder förutom bilder på dig själv, för det har vi ju redan en tråd för :toothless |
|
|
| zoric |

Dubrovnik, Kroatien

Šeher i Banja Luka, Bosnien & Hercegovina

Herceg Novi, Montenegro
Det här tog jag för två år sedan, så det är ett tag sedan. |
|
|
| benni |
| om du döper om namnet till foto/video så kan man ju även posta videos :gsmile: |
|
|
| P4z! |
Bilderna är tagna i Södertälje, Finland, Eskilstuna, Nynäshamn och i Dalarna mellan år 2003-2005. Fotat med 35mm Velvia 50, Kodachrome 100VS, Tri-x 100 och Ilford Delta 400. |
|
|
| >>FK |
| Pasi, du är så jäkla grym :) |
|
|
| zoric |
| quote: | Originally posted by benni
om du döper om namnet till foto/video så kan man ju även posta videos :gsmile: |
Done :) |
|
|
| fede |
Lägger in fotona här ist. :)
Här kommer några foton som inte fick plats i fototävlingen i år :)
I och med att jag köpte en ny kamera i somras har det blivit en hel del fotande, hoppas ni gillar dem!:)
1. Min nyfödda kusin för en månad sen :)
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
 |
|
|
|
|