|
Foto/Video (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| zoric |
| Bilderna är riktigt fina Fede :) |
|
|
| anuga |
Då inleder jag film biten ;)
Hade lite kul med material.

(klicka mig) |
|
|
| fede |
| quote: | Originally posted by zoric
Bilderna är riktigt fina Fede :) |
tackar tackar :) |
|
|
| montana |
| city bilder är en sån klyscha men gillade den på sergel, fede |
|
|
| anuga |
| Bilder med "strechade light's" är gryma! nice bilder fede! |
|
|
| P4z! |
| quote: | Originally posted by >>FK
Pasi, du är så jäkla grym :) |
oj, tack :)
| quote: | Originally posted by anuga
Då inleder jag film biten ;)
Hade lite kul med material.
(klicka mig) |
Riktigt cool, det ryktas väl om att de gjorde den där stunten för Getaway In Stockholm? |
|
|
| P4z! |
| quote: | Originally posted by anuga
Rytas ja, men med tanke på att Torso ligger i Malmö :rolleyes: så vore det lite out of place i en Getaway in Stockholm ;)
|
Jo jag vet, men brukar de inte ha extramaterial och grejer i slutet från olika delar av Sverige? Har för mig att det i någon av de senaste filmerna :) |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by anuga
Snuttarna kan komma att användas till en GA.S. film, har ingen direkt kännedom om det än. |
Det är inspelat som en reklam för redbull .. enbart. |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by anuga
Jag kan säg dig att de kommer aldrig medverka i en Redbull reklam, dels för att allt som skede där den kvarten, var helt olagligt.
Felix är känd för sitt samarbete med Redbull, enda anledning han hade Redbull skärmar.
Redbull sponsrar med många skärmar ;) tro inte på allt som det skrivs om i medierna ;)
http://www.youtube.com/watch?v=6Q2nw0-ldOA |
exakt.. och felix hade aldrig gjort det om redbull inte sponsrat honom med de otroliga summorna hans idiotiska basejumps kostar:
Hyra av minst 2 helikoptrar, filmteam, båt, motorcykel... listan kan göras lång.
Redbull hade nog inte sponsrat om de inte fick ut något, eller .. vad sägs om att redbull ger dig vingar? |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by anuga
En hel del filmade för att det var kul ;)
Själv betalade han en heli, båten var några vänners.
Vad jag kommer ihåg, var bara skärmarna Red's. |
bah! |
|
|
| mjz |
| quote: | Originally posted by P4z!
|
riktigt cool, tänkte på the 4400, men det måste vara bänkens fel :) |
|
|
| fede |
| fan va d blev off-topic här :wtf: |
|
|
|
|