return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 
Foto/Video (pg. 5)
View this Thread in Original format
Akia
Okej, tack! Ska försöka ta nån bra bild.
Crash
Är inte så duktig och lånar bara mina föräldrars kamera, men fan va skoj man kan ha det.















zoric
Det är riktigt kul att fotografera, synd bara att jag inte har någon bra kamera för tillfället, för det skulle behövas. Antar att jag får investera i en snart..

Ganska fina bilder också Crash.
jofawe
Var ute å gick en runda i växjö idag.. kom till ställen jag inte varit på förr :)
















fede
schyssta bilder jofawe :)
lite underexponderade/mörka bara tycker jag..

fotade lite igår..








Glorie
Bild 1, 2 Give it up for Fernando

Ef. förra årets tävling förstorade jag upp ett bidrag i 50X70 och ramade in. Bilden pryder nu min vägg i vardagsrummet. Är bra sugen på att göra detsamma i år.
fe_maLe
[QUOTE]Originally posted by fede
fotade lite igår..



som ja sa på msn igår...man blir törstig av den hära :p
nice tho;)
zoric
Fede tar fan riktigt snygga bilder :gsmile:
fede
Man tackar o bockar.
reveal
Ni är riktigt duktiga! Man blir nästan lite avis på att man inte tar lika bra bilder själv :p

jofawe






:nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous:
fede
jofawe: den bästa var nog den mittersta, kul att du har beskurit också ;P

den där anden har jag lite svårt för i s/v blir lite rörigt tycker jag med andens mönster och stenarna i bg:n

den sista var tyvärr rätt tråkig :p

bra jobbat annars :cool:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 
Privacy Statement