|
Foto/Video (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Akia |
| Okej, tack! Ska försöka ta nån bra bild. |
|
|
| Crash |
Är inte så duktig och lånar bara mina föräldrars kamera, men fan va skoj man kan ha det.
 |
|
|
| zoric |
Det är riktigt kul att fotografera, synd bara att jag inte har någon bra kamera för tillfället, för det skulle behövas. Antar att jag får investera i en snart..
Ganska fina bilder också Crash. |
|
|
| jofawe |
Var ute å gick en runda i växjö idag.. kom till ställen jag inte varit på förr :)








 |
|
|
| fede |
schyssta bilder jofawe :)
lite underexponderade/mörka bara tycker jag..
fotade lite igår..
 |
|
|
| Glorie |
Bild 1, 2 Give it up for Fernando
Ef. förra årets tävling förstorade jag upp ett bidrag i 50X70 och ramade in. Bilden pryder nu min vägg i vardagsrummet. Är bra sugen på att göra detsamma i år. |
|
|
| fe_maLe |
[QUOTE]Originally posted by fede
fotade lite igår..
som ja sa på msn igår...man blir törstig av den hära :p
nice tho;) |
|
|
| zoric |
| Fede tar fan riktigt snygga bilder :gsmile: |
|
|
| fede |
| Man tackar o bockar. |
|
|
| reveal |
| Ni är riktigt duktiga! Man blir nästan lite avis på att man inte tar lika bra bilder själv :p |
|
|
| jofawe |



:nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: |
|
|
| fede |
jofawe: den bästa var nog den mittersta, kul att du har beskurit också ;P
den där anden har jag lite svårt för i s/v blir lite rörigt tycker jag med andens mönster och stenarna i bg:n
den sista var tyvärr rätt tråkig :p
bra jobbat annars :cool: |
|
|
|
|