|
Foto/Video (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Pjox |
| quote: | Originally posted by >>FK
Mellanpincher :D |
Då kommer den ju förbli sådär söt :)
| quote: | Originally posted by anuga
Yupz.
|
Kul att se från hans vinkel också. |
|
|
| jofawe |

En liten somrig bild jag egentligen borde ställt upp med i fototävlingen.

Månen

Ängar från ett bilfönster..

Träd..

Väntan på båten i Puttgarden

Mitt öga.. skum ljussättning ... |
|
|
| anuga |
| quote: | Originally posted by jofawe

En liten somrig bild jag egentligen borde ställt upp med i fototävlingen. |
Definitivt!!! Hur stor e orginallet? Ser ut att kunna bli en nice bakgrund. |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by anuga
Definitivt!!! Hur stor e orginallet? Ser ut att kunna bli en nice bakgrund. |
Not for sale ;)
Originalet är i 1600x1200 |
|
|
| >>FK |
togs med min k800i, tveklöst den bästa bilden jag någonsin har tagit.
 |
|
|
| Pjox |
| Va snygga bilder ni tar allesammans! :) |
|
|
| Akia |
| Jäkligt fin skärpa. Å hon blir bara sötare å sötare! |
|
|
| >>FK |
Tack Akia!! Ja hon är fullständigt underbar, det får en att inse vilket stort tomhål det är nu när man inte har hund, men snart så....
här är en till :)
 |
|
|
| Akia |
Jag ska bli hund i nästa liv, verkar soft! :D
Hur gör man när man lägger upp bilder? Visserligen blir bilderna med min mobil så dåliga att de knappt går att se vad dom föreställer, men ändå... |
|
|
| >>FK |
Ja jag tänkte bli Berner Sennen i mitt nästa liv ;) Ska vi promenera ihop och lukta folk i skrevet ? hahaha..
hmm har du någon USB kabel till din Mobiltelefon Akia? |
|
|
| Akia |
Deal, de gör vi! Men inte hela dagarna, jag vill hinna ligga i soffan å filosofera oxå :toothless .
Nä, ingen kabel. Men går de inte att hämta bilder från datorn då? Jag kan ju skicka till mejlen. |
|
|
| >>FK |
ingen aning faktiskt om det går att länka upp från hårdisken, tror det måste vara från nätet. om du vill så kan jag lägga upp på haxen åt Dig , email finner du på min sida =)
eller nej det gör du nog inte, ha ha
min adress är ialla fall fredrik at sinnicahax.se :) |
|
|
|
|