return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 
Foto/Video (pg. 4)
View this Thread in Original format
Pjox
quote:
Originally posted by >>FK
Mellanpincher :D


Då kommer den ju förbli sådär söt :)

quote:
Originally posted by anuga
Yupz.


Kul att se från hans vinkel också.
jofawe

En liten somrig bild jag egentligen borde ställt upp med i fototävlingen.



Månen


Ängar från ett bilfönster..


Träd..


Väntan på båten i Puttgarden


Mitt öga.. skum ljussättning ...
anuga
quote:
Originally posted by jofawe

En liten somrig bild jag egentligen borde ställt upp med i fototävlingen.

Definitivt!!! Hur stor e orginallet? Ser ut att kunna bli en nice bakgrund.
jofawe
quote:
Originally posted by anuga
Definitivt!!! Hur stor e orginallet? Ser ut att kunna bli en nice bakgrund.



Not for sale ;)
Originalet är i 1600x1200
>>FK
togs med min k800i, tveklöst den bästa bilden jag någonsin har tagit.

Pjox
Va snygga bilder ni tar allesammans! :)
Akia
Jäkligt fin skärpa. Å hon blir bara sötare å sötare!
>>FK
Tack Akia!! Ja hon är fullständigt underbar, det får en att inse vilket stort tomhål det är nu när man inte har hund, men snart så....

här är en till :)


Akia
Jag ska bli hund i nästa liv, verkar soft! :D

Hur gör man när man lägger upp bilder? Visserligen blir bilderna med min mobil så dåliga att de knappt går att se vad dom föreställer, men ändå...
>>FK
Ja jag tänkte bli Berner Sennen i mitt nästa liv ;) Ska vi promenera ihop och lukta folk i skrevet ? hahaha..

hmm har du någon USB kabel till din Mobiltelefon Akia?

Akia
Deal, de gör vi! Men inte hela dagarna, jag vill hinna ligga i soffan å filosofera oxå :toothless .

Nä, ingen kabel. Men går de inte att hämta bilder från datorn då? Jag kan ju skicka till mejlen.
>>FK
ingen aning faktiskt om det går att länka upp från hårdisken, tror det måste vara från nätet. om du vill så kan jag lägga upp på haxen åt Dig , email finner du på min sida =)

eller nej det gör du nog inte, ha ha
min adress är ialla fall fredrik at sinnicahax.se :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 
Privacy Statement