return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 
Foto/Video (pg. 7)
View this Thread in Original format
fede
priserna har gått ner sååååå mkt, det är inte dyrt att köpa en helt ok kamera.

kolla "nikon" också :)
annars vet jag att olympus har några billiga modeller som är helt ok för de som inte är ute efter att bli fotoproffs :P

men som de andra säger skulle jag personligen satsat på en canon eller nikon.
benni
quote:
Originally posted by Pjox
Jag vet inte vart jag ska vända mig så jag testar här. inlägget kanske borde vara i någon annan tråd men nu blir den här...

i alla fall, jag vill ha en någolunda billig digitalkamera för rent allmän användning.
Men jag har ingen aning om va jag ska kolla på. Vad bör en kamera ha?
Jag har ingen aning om vad jag ska kolla på för att se om en kamera är bra, hyfsad eller dålig. Hjälp!?!:conf:


Fuji Finepix F10 har vunnit 2 priser

http://www.eisa-awards.org/history/2005-2006/photo.html
http://www.diwa-awards.com/products/Finepix_F10.html

här är några bilder http://www.photo.net/photodb/folder?folder_id=514957
jofawe
vill man ha långzoom så är panasonic tz1 eller vad den heter helt okej!

http://www.dpreview.com/reviews/panasonictz1/
Inte så jättedyr heller!
Pjox
Oj tack så mycket för hjälpen!
Nu måste jag värkligen komma på vad jag vill betala för en kamera :)

Jag ska setta mig och undersöka saken lite närmare när jag har tid :)
jofawe
jofawe
jag snodde föressten ihop ett galleri lite snabbt för alla mina bilder jag lägger upp .. kan man kolla in om man vill =)

http://www.vaxjovimmel.se/phatphoto
fede
Här kommer en bunt bilder från gårdagens match, Brasilien - Ecuador!

















Jag gjorde så gott jag kunde, men jag saknade verkligen ett ljusstarkare objektiv, många bilder blev suddiga tyvärr : \
hoppas ni gillar dem!
Jeremy H
quote:
Originally posted by fede
Här kommer en bunt bilder från gårdagens match, Brasilien - Ecuador!
(...)

Nån här verkar lite småtänd på en viss Ronaldinho :wtf:
Laszlo
Ja, det var ju Fede som sprang in på planen och kramade honom ;)
fede
quote:
Originally posted by Laszlo
Ja, det var ju Fede som sprang in på planen och kramade honom ;)


haha:p


Ronaldinho är grymmast just nu sådeså ;D

zoric
Snygga bilder som alltid Fede :)
fede
quote:
Originally posted by zoric
Snygga bilder som alltid Fede :)


man tackar ! :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 
Privacy Statement