|
Foto/Video (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| fede |
priserna har gått ner sååååå mkt, det är inte dyrt att köpa en helt ok kamera.
kolla "nikon" också :)
annars vet jag att olympus har några billiga modeller som är helt ok för de som inte är ute efter att bli fotoproffs :P
men som de andra säger skulle jag personligen satsat på en canon eller nikon. |
|
|
| Pjox |
Oj tack så mycket för hjälpen!
Nu måste jag värkligen komma på vad jag vill betala för en kamera :)
Jag ska setta mig och undersöka saken lite närmare när jag har tid :) |
|
|
| jofawe |
 |
|
|
| fede |
Här kommer en bunt bilder från gårdagens match, Brasilien - Ecuador!
Jag gjorde så gott jag kunde, men jag saknade verkligen ett ljusstarkare objektiv, många bilder blev suddiga tyvärr : \
hoppas ni gillar dem! |
|
|
| Jeremy H |
| quote: | Originally posted by fede
Här kommer en bunt bilder från gårdagens match, Brasilien - Ecuador!
(...) |
Nån här verkar lite småtänd på en viss Ronaldinho :wtf: |
|
|
| Laszlo |
| Ja, det var ju Fede som sprang in på planen och kramade honom ;) |
|
|
| fede |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Ja, det var ju Fede som sprang in på planen och kramade honom ;) |
haha:p
Ronaldinho är grymmast just nu sådeså ;D |
|
|
| zoric |
| Snygga bilder som alltid Fede :) |
|
|
| fede |
| quote: | Originally posted by zoric
Snygga bilder som alltid Fede :) |
man tackar ! :) |
|
|
|
|