return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 
Foto/Video (pg. 6)
View this Thread in Original format
mr_fisken
snyggt fede och din ankbild är riktigt fin jofawe
jofawe
jag vet det där med anden, jag gillar den själv bäst i färg:





Den sista bilden av de förra tre jag postade är ju en tvättäkta "hatch" (för oss losties ;))
fede
hittade några gammalt kort som jag tog när jag gick i nian :p
här e två st. av dom :)





Akia
Wow! Vilka bilder! Varifrån e dom?
Vizay
jäkligt fina bilder på bergen där, jag gissar rent spontant att det är alperna i bakgrunden, alperna eller möjligtvis anderna :)
anuga
quote:
Originally posted by jofawe
Den sista bilden av de förra tre jag postade är ju en tvättäkta "hatch" (för oss losties ;))
Ah saknar som fan... Oktober 10th ;)
fede
quote:
Originally posted by Vizay
jäkligt fina bilder på bergen där, jag gissar rent spontant att det är alperna i bakgrunden, alperna eller möjligtvis anderna :)


tackar :)

Tro det eller ej det är här hemma i Sverige! ;P närmare sagt Abisko dvs. att det varken är alperna eller anderna utan skanderna :D

Det är faktiskt väldigt fint uppe i norra Sverige :)
anuga
quote:
Originally posted by fede
Tro det eller ej det är här hemma i Sverige! ;P närmare sagt Abisko dvs. att det varken är alperna eller anderna utan skanderna :D

Det är faktiskt väldigt fint uppe i norra Sverige :)

Hehehe, gissade på det, såg inte så högt ut, eller spetsigt ;)


Blev väckt tidigt, det sket katten i... ;)
Pjox
Jag vet inte vart jag ska vända mig så jag testar här. inlägget kanske borde vara i någon annan tråd men nu blir den här...

i alla fall, jag vill ha en någolunda billig digitalkamera för rent allmän användning.
Men jag har ingen aning om va jag ska kolla på. Vad bör en kamera ha?
Jag har ingen aning om vad jag ska kolla på för att se om en kamera är bra, hyfsad eller dålig. Hjälp!?!:conf:
anuga
quote:
Originally posted by Pjox
Jag vet inte vart jag ska vända mig så jag testar här. inlägget kanske borde vara i någon annan tråd men nu blir den här...

i alla fall, jag vill ha en någolunda billig digitalkamera för rent allmän användning.
Men jag har ingen aning om va jag ska kolla på. Vad bör en kamera ha?
Jag har ingen aning om vad jag ska kolla på för att se om en kamera är bra, hyfsad eller dålig. Hjälp!?!:conf:

2megapixlar minst, "standard" numera är 5, mycket optiskt zoom.
typ det.
Canon / Sony... har jag erfarenhet av,
Canon PowerShot A530
Sony DSC-S500
Båda räcker och blir över, ligger dessutom under 2000kr ;)

jofawe
quote:
Originally posted by Pjox
Jag vet inte vart jag ska vända mig så jag testar här. inlägget kanske borde vara i någon annan tråd men nu blir den här...

i alla fall, jag vill ha en någolunda billig digitalkamera för rent allmän användning.
Men jag har ingen aning om va jag ska kolla på. Vad bör en kamera ha?
Jag har ingen aning om vad jag ska kolla på för att se om en kamera är bra, hyfsad eller dålig. Hjälp!?!:conf:



canon ixus 60
anuga
quote:
Originally posted by jofawe
canon ixus 60

Hehehe, kollade på den och denna, Canon iXUS i7, i råsa :D
Men priserna är... höga, om man bara ska vanliga bilder.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 
Privacy Statement