|
Foto/Video (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| jofawe |
| quote: | Originally posted by reveal
Kände inte till. Den verkar bra, tack för tipset! |
som laszlo skrev: fotosidan.se is teh ! ;) |
|
|
| fede |
 |
|
|
| Laszlo |
nice,,,älskar såna bilder :)
här är två jag tog för länge länge sen
 |
|
|
| jofawe |
oj.. såg att expert sålde D80 för 9999 och 400d för 8299 .. inkl. kitobjektivet. BILLIT!
Synd att lönen inte kommer förrens på måndag :| |
|
|
| jofawe |
Laszlo!
Har du klämt klart på 400D:n ni fått in?
Jag fick lite extra julbonus så jag kommer kunna köpa en helt ny uppsättning, men jag har inte bestämt mig för 400D eller D80 än, det är som att välja mellan pest eller kolera ju :)
Två likvärdiga där den ena är 3000 dyrare.. ärdet värt den extra slanten?
Gash! |
|
|
| Laszlo |
Japp, den är färdigklämd och tidningen skickades iväg på tryck igår kl 1530...hade sovit enbart ett fåtal timmar de två dygnen innan dess, efter det hade jag radiosändning sen spelningen på stallet...jag höll på att somna stående..kollade inte ens vilka låtar jag spelade...i med skivan och låt skiten ljuda, typ, men det är en annan historia :|
här har du mitt omdöme för både 400D och Pentax K100D:
www.laszlo.se/temp/canonOchPentax.pdf |
|
|
| jofawe |
intressant.. men det blir ändå en Nikon ;) |
|
|
| Laszlo |
| Vi testar D80 och D30 i nästa nummer :) |
|
|
| fede |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Vi testar D80 och D30 i nästa nummer :) |
30d väl? :p |
|
|
| jofawe |
| eller d40 som kommer i januari? |
|
|
| Laszlo |
| d40 ja, självklart, inte 30 :) |
|
|
| jofawe |
| Nån som vill köpa min Canon Powershot S3 IS för 3900kr? |
|
|
|
|