return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 
Foto/Video (pg. 9)
View this Thread in Original format
jofawe
quote:
Originally posted by reveal
Kände inte till. Den verkar bra, tack för tipset!


som laszlo skrev: fotosidan.se is teh ! ;)
fede
Laszlo
nice,,,älskar såna bilder :)

här är två jag tog för länge länge sen



jofawe
oj.. såg att expert sålde D80 för 9999 och 400d för 8299 .. inkl. kitobjektivet. BILLIT!

Synd att lönen inte kommer förrens på måndag :|
jofawe
Laszlo!

Har du klämt klart på 400D:n ni fått in?
Jag fick lite extra julbonus så jag kommer kunna köpa en helt ny uppsättning, men jag har inte bestämt mig för 400D eller D80 än, det är som att välja mellan pest eller kolera ju :)
Två likvärdiga där den ena är 3000 dyrare.. ärdet värt den extra slanten?

Gash!
Laszlo
Japp, den är färdigklämd och tidningen skickades iväg på tryck igår kl 1530...hade sovit enbart ett fåtal timmar de två dygnen innan dess, efter det hade jag radiosändning sen spelningen på stallet...jag höll på att somna stående..kollade inte ens vilka låtar jag spelade...i med skivan och låt skiten ljuda, typ, men det är en annan historia :|

här har du mitt omdöme för både 400D och Pentax K100D:

www.laszlo.se/temp/canonOchPentax.pdf
jofawe
quote:
Originally posted by Laszlo

www.laszlo.se/temp/canonOchPentax.pdf



intressant.. men det blir ändå en Nikon ;)
Laszlo
Vi testar D80 och D30 i nästa nummer :)
fede
quote:
Originally posted by Laszlo
Vi testar D80 och D30 i nästa nummer :)


30d väl? :p
jofawe
eller d40 som kommer i januari?

Laszlo
d40 ja, självklart, inte 30 :)
jofawe
Nån som vill köpa min Canon Powershot S3 IS för 3900kr?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 
Privacy Statement