|
Foto/Video (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| Laszlo |
nej :p
fick äntligen tummen ur arslet och lämnade in min kamera igår...lär ta femtioelva år innan de reparerar skiten bara :|
jävla röta hade jag med blixten också...vet inte om jag nämnt att fästet gick av på halloweenkryssningen...var bombsäker på att jag hade treårsförsäkring på den också men icke...igår när jag bläddrade igenom mina papper såg jag att försäkringen på den gick ut 1:a november...lagom kul. Sen kom jag på att jag fått hem ett erbjudande från Solid för en förlängd försäkring på ett år för 300 spänn...förfallodatumet på den är sista november..snacka om röta i oturen :thepirate |
|
|
| jofawe |
Gå å lägg dig ;)
Jag tycker det är jobbigt med laddtider.. |
|
|
| jofawe |
är det nån av er som har en extra försäkring på era kameror?
det börjar ju bli några tusenlappar man har i väskan nu.. |
|
|
| anuga |
| quote: | Originally posted by jofawe
är det nån av er som har en extra försäkring på era kameror?
det börjar ju bli några tusenlappar man har i väskan nu.. |
Har stöldskyddat allt mitt via umm, något försäkringsbolag, får betala självrisk på 10% om det försvinner. |
|
|
| Funfrock |
| Någon som är sugen på en ny fototävling? Skulle vara kul att ha en över vintermånaderna. Lämpliga kategorier är ju t ex Kyla, Jul, Snögubbar, Nyår.. |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Funfrock
Någon som är sugen på en ny fototävling? Skulle vara kul att ha en över vintermånaderna. Lämpliga kategorier är ju t ex Kyla, Jul, Snögubbar, Nyår.. |
tja.. varför inte? :) |
|
|
| fede |
| quote: | Originally posted by Funfrock
Någon som är sugen på en ny fototävling? Skulle vara kul att ha en över vintermånaderna. Lämpliga kategorier är ju t ex Kyla, Jul, Snögubbar, Nyår.. |
vad är snö för något? :clown:
men visst, det skulle vara kul :) |
|
|
| zoric |
Vi i Östergötland blir ägda, det finns ingen snö häromkring :(
Hoppas på snö, jag är med om det blir av!
:gsmile: |
|
|
| Speactra |
| quote: | Originally posted by Laszlo
|
Jäklar va snygg bild där Laszlo! Vad är det i bakgrunden? :p |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by Speactra
Jäklar va snygg bild där Laszlo! Vad är det i bakgrunden? :p |
oj du...väldigt bra fråga...minns faktiskt inte vad det är,,,minns bara att jag fotade genom ett bilfönster |
|
|
|
|