return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 
Foto/Video (pg. 11)
View this Thread in Original format
jofawe
Nasa verkar gilla nikon ;)
http://spaceflight.nasa.gov/gallery...ss014e08795.jpg
http://spaceflight1.nasa.gov/galler...ss013e82951.jpg

Kolla gluggen han har under datorn på första bilden.. undrar vad den kostade :nervous:
anuga
quote:
Originally posted by jofawe
http://spaceflight1.nasa.gov/galler...ss013e82951.jpg

"Hej älskling, nej, jag lovar, de filmar inte :D"

Ser ju ut som värsta porr studion :D
jofawe
quote:
Originally posted by anuga
Ser ju ut som värsta porr studion :D


don efter person heter det ju ;)
inte nog med att de får vara i rymden, då har grymma objektiv med

En sjuk sak är att de fotade ju undersidan av discovery för att kolla ifall något hänt.. färjan rollade så undersidan blev synlig och de hade 100 sekunder att fota allt.. brännde av 540 bilder :)
inte illa!
jofawe
för dem som är sugen på en riktigt bra kamera så har Nikon utförsäljning på lite modeller nu..

4990:- för en D100 Hus... (den kostar i vanliga fall 14 papp)

slå till!
eller en D70s med 18-70 för 6990.-

http://www.nikonstore.se/Product/Se...id.aspx?s=31885
anuga

God Jul
Laszlo
quote:
Originally posted by jofawe
för dem som är sugen på en riktigt bra kamera så har Nikon utförsäljning på lite modeller nu..

4990:- för en D100 Hus... (den kostar i vanliga fall 14 papp)

slå till!
eller en D70s med 18-70 för 6990.-

http://www.nikonstore.se/Product/Se...id.aspx?s=31885


satan i gatan....5 papp för nikon d100 är ju sinnessjukt billigt!
Akia
quote:
Originally posted by anuga

God Jul



Himlans gullig tomte måste jag säga! God Jul! :gsmile:
anuga
quote:
Originally posted by Akia
Himlans gullig tomte måste jag säga! God Jul! :gsmile:

:tongue2 Tack :)
fede
har fotat lite analogt o framkallat för första gången :X










samt testat lite studiofotografering








och ett vanligt foto

jofawe


min busunge till brorson försökte sno min kamera ;)

fede
yeasss har äntligen skaffat mig en 50/1,8 :) :)
jofawe
quote:
Originally posted by fede
yeasss har äntligen skaffat mig en 50/1,8 :) :)


ja vill me ha!

Har stora planer på att skaffa ett 50/1,8, ett 14-20 och ett 18-200 med VR ..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 
Privacy Statement