|
Foto/Video (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| anuga |
"Hej älskling, nej, jag lovar, de filmar inte :D"
Ser ju ut som värsta porr studion :D |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by anuga
Ser ju ut som värsta porr studion :D |
don efter person heter det ju ;)
inte nog med att de får vara i rymden, då har grymma objektiv med
En sjuk sak är att de fotade ju undersidan av discovery för att kolla ifall något hänt.. färjan rollade så undersidan blev synlig och de hade 100 sekunder att fota allt.. brännde av 540 bilder :)
inte illa! |
|
|
| anuga |

God Jul |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by jofawe
för dem som är sugen på en riktigt bra kamera så har Nikon utförsäljning på lite modeller nu..
4990:- för en D100 Hus... (den kostar i vanliga fall 14 papp)
slå till!
eller en D70s med 18-70 för 6990.-
http://www.nikonstore.se/Product/Se...id.aspx?s=31885 |
satan i gatan....5 papp för nikon d100 är ju sinnessjukt billigt! |
|
|
| Akia |
| quote: | Originally posted by anuga

God Jul |
Himlans gullig tomte måste jag säga! God Jul! :gsmile: |
|
|
| anuga |
| quote: | Originally posted by Akia
Himlans gullig tomte måste jag säga! God Jul! :gsmile: |
:tongue2 Tack :) |
|
|
| fede |
har fotat lite analogt o framkallat för första gången :X




samt testat lite studiofotografering



och ett vanligt foto
 |
|
|
| jofawe |

min busunge till brorson försökte sno min kamera ;) |
|
|
| fede |
| yeasss har äntligen skaffat mig en 50/1,8 :) :) |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by fede
yeasss har äntligen skaffat mig en 50/1,8 :) :) |
ja vill me ha!
Har stora planer på att skaffa ett 50/1,8, ett 14-20 och ett 18-200 med VR .. |
|
|
|
|