|
Foto/Video (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| anuga |
| quote: | Originally posted by fede
fan va d blev off-topic här :wtf: |
Hehehe, får gå igenom inläggen och deleta.
Jag tänkte med på 4400! också bänken!! :D |
|
|
| Glorie |
| pasi, varför var du inte med i fototävlingen i år? |
|
|
| P4z! |
| quote: | Originally posted by Glorie
pasi, varför var du inte med i fototävlingen i år? |
Har inget fotomaterial från i år.. för det var väl ett av reglerna?
Sen att fler och fler snabbframkallningsställen stänger ner gör inte saken så mycket bättre, så jag sitter och funderar över vilken systemdigitalare jag ska köpa.
Kanske nästa år :) |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by P4z!
Har inget fotomaterial från i år.. för det var väl ett av reglerna?
Sen att fler och fler snabbframkallningsställen stänger ner gör inte saken så mycket bättre, så jag sitter och funderar över vilken systemdigitalare jag ska köpa.
Kanske nästa år :) |
CANON 400d !!!! FFS!!!!
http://www.dpreview.com/articles/canoneos400d/ |
|
|
| >>FK |
då ska jag minsann styla med min super elite K800i *not* nåja, 3.2mp är inte pjåkigt för en mobil.
hon är såååå sööt :D |
|
|
| mjz |
| quote: | Originally posted by >>FK
då ska jag minsann styla med min super elite K800i *not* nåja, 3.2mp är inte pjåkigt för en mobil.
hon är såååå sööt :D |
Söt vovve :)
Snackar vi mobilbilder hade jag en Nokia 7600 i jobbet ett tag, tog helt okej bilder, bland annat den här på hund-temat
 |
|
|
| P4z! |
Det blir nog Nikon för mig, har redan en upplaga av Nikkor-objektiv så det skulle bli en dyr historia att byta märke.. :) |
|
|
| fede |
| quote: | Originally posted by P4z!
Det blir nog Nikon för mig, har redan en upplaga av Nikkor-objektiv så det skulle bli en dyr historia att byta märke.. :) |
nikon d80 eller d200 då :o :p |
|
|
| anuga |
Typiskt, bara för att man inhandlade en 350 nydligen :sadgreen:
Hörde om IKEA Hunden idag, missat något, får nog titta i en IKEA Katalog :)
Kom iallafall ihåg bilden på mina pärons hund, där en viss del skinner utöver de andra... :clown:

Också en på min lilla katt, Miranda, döpt efter just, Artisten, Miranda :)
 |
|
|
| Pjox |
naa villka söta små vovvar.
En fråga till >>FK: Ras på vovven?
Han som hoppade till och ifrån turning torso, var det honom det talades om på nyheterna? |
|
|
| anuga |
| quote: | Originally posted by Pjox
Han som hoppade till och ifrån turning torso, var det honom det talades om på nyheterna? |
Yupz. |
|
|
|
|