return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 
Verkiezingsdebat --> PRACHTIG!!!!!
View this Thread in Original format
Kamaya
Heeft iemand net het verkiezingsdebat "de herkansing" gezien??!!

Echt, ontzettend grappig!
Tussen Dijkstal, Melkert, De Graaf, Rosenmoller, Fortuyn en Balkenende.

Fortuyn onderbouwde echt niets!
Hij is hard op z'n bek gegaan. Als de mensen die op hem willen stemmen nu ook even gekeken hadden, dan zagen ze in dat hij niks goeds is.
Fortuyn is van plan het hele volk in de steek te laten (WAO), en het vreemdelingenbeleid dat hij wil voeren is ook alleen maar gekopieerd van de VVD en wat hij er aan toevoegt onderbouwt hij totaal niet!
Ook echt mooi is dat in het 'vragenuurtje' erna P. Rosenmoller kritiek op hem uitte, dat ie als hij op de zwakheden van zijn agenda werd gewezen er altijd een show van maakte en NOOIT onderbouwende argumenten gaf. Hierop deed Fortuyn zijn microfoontje af en sloeg een uitgestoken hand van P. R in de wind. ECHT TYPISCH!

Wat een MONGOOL die Fortuyn!!!!!

Als je het ook gezien hebt en hierop even wil reagerenof het totaal niet met mij eens bent, graag!

De groeten
magrec
Juist het wao onderdeel van fortuyn spreekt mij aan de rest niet.
Naja we zien het wel want voor je het weet zitten er 2 miljoen mensen in de wao (nederland vergrijst vrij snel dus meer mensen in de wao(zijn toch iets gevoeliger) en ja daar mogen de werknemers voor betalen maarja vergrijzing dus minder werknemers dus heel veel wao betalen.

Mijn tante zit in de wao (haar man mijn oom verdient boven modaal (manager bij shell in engeland) wat doet mijn tante????

lekker golfen ;) en af en toe naar de keuring waar ze wordt afgekeurd en vangen maar die uitkering :( (en me zus mag wel een week naar enegeland en ik niet :( )

haha maar wel triest figuur die rosenmuller (tsja communisten he)
Voor de rest vond ik het maar een flauw debat flauwe geintjes enzo

en nu ik al die 5 personen zie denk ik, ik ga wel op de ouderenbond stemmen.......
WTB
Ik heb het (helaas) niet helemaal kunnen zien maar Fortuyn had het telkens over de fouten die paars de afgelopen jaren gemaakt heeft maar ik heb hem weinig horen zeggen over welke ideeën hij dan heeft waardoor dat beter zou gaan. Hij verwees telkens weer naar zijn boek en als een van de standpunten uit zijn boek werd aangevallen dan hadden ze het volgens hem "niet goed gelezen". Vrij zwak vond ik het.

Het goede aan Fortuyn vind ik wel dat hij de politiek voor veel mensen weer interessant heeft gemaakt. Ik denk dat er erg veel mensen naar het debat hebben gekeken terwijl deze politieke debatten 'vroeger' nauwelijks kijkers trokken. Maar dit lijkt me geen reden om op zo iemand te stemmen.

Ik vond verder dat geen van de politici echt op alles een overtuigend antwoord kon geven. Maar mijn stem gaat bij de verkiezingen naar het CDA (niet vanwege dit debat).

WTB.
TimeportE
ik heb het debat nie gezien (ben de hele dag bezig met bio leren), maar 1 week geleden ofzo was der ook zo iets.. het ging over rotterdam en iemand van de cda vroeg wat vragen over een eventuele samenwerking: over de ideeen van pim fortyun.. en foryun luisterd eff naar wat die gast te zeggen heeft; en moet dan andwoord geve, zit daar stil voor een halve minuut en zegt dan: ja het is duidelijk.. dit word nix" , en loopt weg..
beetje raar!
Kamaya
quote:
Juist het wao onderdeel van fortuyn spreekt mij aan de rest niet

Kijk, dat jouw tante er 'misbruik' van maakt is een heel ander verhaal.
Fortuyn wil de WAO zodanig saneren dat de situatie gecreeerd wordt dat de mensen die het 'kut' hebben, een ongeluk krijgen of zo, dat die het alleen maar kutter krijgen. De rijkere mensen kunnen bepaalde medische onkosten nog wel opvangen, maar de mensen ie echt op de WAO steunen worden de dupe van Pim's beleid. De mensen die er buiten vallen hebben hoge medische onkosten (Pim wil hier nog minder steun aan geven), geen uitkering, kunnen niks meer betalen en belanden in de goot. Je moet bedenken dat dit een heleboel mensen zijn.

quote:
haha maar wel triest figuur die rosenmuller (tsja communisten he)

Wat dit betreft: Ik zie in Rosenmuller geen sterke leider, maar zijn punten zijn wel goed. Ik vind hem geen triest geval, en ik ben er ook van overtuigd dat ie Fortuyn flink op z'n plek heeft gezet.

Voor mij is Melkert nog steeds wel een goede keus. Goede punten en sowieso vind ik de agenda v/d PvdA goed.
LightForce
Alles wat ik gezien heb, moet ik concluderen dat Fortyn een grote mond heeft, maar ontzettend weinig onderbouwd, en er constant om heen draait met een mooie poppenkast. Hij maakt zichzelf hierdoor niet geloofwaardig meer.

Zijn WAO standpunt keur ik af, kom op zeg zie jij jezelf al later door een ongeval buiten het werk een uitkering mislopen?? Omdat het iets is wat BUITEN het werk is gebeurd. Niet dus... Helaas denkt Dhr. Fortyn daar wel zo over.

quote:
Original Posted by WTB

Het goede aan Fortuyn vind ik wel dat hij de politiek voor veel mensen weer interessant heeft gemaakt. Ik denk dat er erg veel mensen naar het debat hebben gekeken terwijl deze politieke debatten 'vroeger' nauwelijks kijkers trokken. Maar dit lijkt me geen reden om op zo iemand te stemmen.

Mee eens, het trekt veel mensen. En misschien is het nu ook wel goed dat het veel mensen trekt. Want nu konden ze eens zien wat Dhr. Fortyn nu werkelijk is. Niks onderbouwend, Laf, en snel op zijn teentjes getrapt. Kom op Rossenmöller zegt wat over zijn manier van handelen, en wie vliegt ervandoor als een gebeten hond?? Juist Dhr. Fortyn. En als je een echte man bent, blijf je zitten en ga je er tegen in of je hoort het aan. Maar ja aangezien Dhr. Fortyn geen echte "vent" is, kan ik het hem ook niet kwalijk nemen :).

Verder als ik hoor over het concrete verhaal: "de verkiezings thema's" waren er verder geen bijzondere zaken aan te horen. Waar ik op stem??? Geen idee nog, in iedergeval is mijn vertrouwen in Fortyn alleen maar minder en minder geworden.

Gegroet!!
magrec
De wao is ervoor mensen die tijdens hun werk arbeidsongeschikt zijn geraakt. Misschien is een particuliere verzekering geen goede oplossing maar ik hoef toch geen geld te betalen voor iemand die tijdens het skiën een ongeluk heeft gehad?
DJ_Siesta
dat van rossenmuller slaat echt nergens op, dat int vragenuurtje

dat is geen politiek, dat is iemand zwart maken

en fortuyn onderbouwd alles goed, aleen bijna iederen lijstrekker heeft de pik op hem in, omdat hij veel zetels vna hun partijtjes jay

ik vind pim super, en ad melkert is een loserrrrrrrrrrr
DJ_Siesta
quote:
Originally posted by Kamaya

Wat een MONGOOL die Fortuyn!!!!

Sorry, maar dit is echt een waanzin uitspraak, fortuyn word gewoon door de hele media verneukt, iedereen heeft de pest op hem in

alsk zou mogen stemmen zouk op pim stemmen, omdat de rest (niet cda)
gewoon zoooo zielig bezig is
Kamaya
Dat van Rosenmuller is niet iemand zwartmaken, maar gewoon zeggen waar het op staat. Fortuyn ONDERBOUWD namelijk NIKS.

Echt niet.

DJ_Siesta
quote:
Originally posted by Kamaya
Dat van Rosenmuller is niet iemand zwartmaken, maar gewoon zeggen waar het op staat. Fortuyn ONDERBOUWD namelijk NIKS.

Echt niet.

dan heb jij niet goed geluisterd

hij heeft het allemaal goed onderbouwd, tjek journaal dan, die zeiden zelfs dat pim nu wel alles onderbouwde,m hij sniet voor nix PROF
TimeportE
nou mensen nu we bezig zijn met dit internet"debat" laten wij dan wel alles onderbouwen of voorbeelden geven..
ik gaf bv een voorbeeld dat pim bij sommige dingen gewoon geef andwoord geeft maar liever wegloopt wat nie echt een goed voorbeeld is van een grote leider!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 
Privacy Statement