return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 
Sensation 2007
View this Thread in Original format
TripleB
het is wat vroeg, I know :D maar het schijnt zijn de voorbereidingen al volop aan de gang, weet iemand er iets meer over?
basd
quote:
Originally posted by TripleB
het is wat vroeg, I know :D maar het schijnt zijn de voorbereidingen al volop aan de gang, weet iemand er iets meer over?

7 en 14 juli. Kaartverkoop start op 10 maart (en eindigt voor White dan ook).

Hou verder id-t.com maar in de gaten, hier vindt toch niemand het interessant. En met recht.
Remy D
wit is al uitverkocht :eek:
TripleB
quote:
Originally posted by basd
hier vindt toch niemand het interessant. En met recht.


lol :D hoe bedoel je ?
Muppy
quote:
Originally posted by TripleB
lol :D hoe bedoel je ?


kom je vanzelf wel achter als je er geweest bent:whip:
TripleB
quote:
Originally posted by Muppy
kom je vanzelf wel achter als je er geweest bent:whip:


denk je ? Ik ben naar Black geweest in '04,'05 en '06 en de Belgische edities van White in '05 en '06... Wat is je punt??
DJ_Massive
quote:
Originally posted by TripleB
denk je ? Ik ben naar Black geweest in '04,'05 en '06 en de Belgische edities van White in '05 en '06... Wat is je punt??


dat sensation een beetje van het niveau van de samson & gert show is?

:D
TripleB
quote:
Originally posted by DJ_Massive
dat sensation een beetje van het niveau van de samson & gert show is?

:D


oké, als jij dat zegt is dat zeker waar !! :D
eieregooie
90% van de Nederlandse TA-ers onderschrijft dat wel denk ik. :p

Bovendien is de ArenA zo'n beetje de slechtste locatie waar ik ooit geweest ben.
Remy D
quote:
Originally posted by eieregooie
90% van de Nederlandse TA-ers onderschrijft dat wel denk ik. :p


En daarvan ging 70 % naar 2 feesten of minder per jaar dus in mijn ogen geen recht tot spreken.. Maarja ik hoor bij die 10% en heb me vaak genoeg vermaakt op Sensations

eieregooie
Lol, volgens mij werkt het andersom... Als je naar weinig feesten gaat, ben je niet veel gewend / weet je niet wat je mist, en ben je derhalve sneller tevreden.

Maar goed... uiteindelijk is het allemaal subjectief natuurlijk. Sensation is niet voor niets zo populair.
Remy D
Ik doelde meer op de mensen die alles afkraken terwijl ze zelf feesten/dj's beoordelen op live setjes en zelf niet aanwezig waren
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 
Privacy Statement