return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 
Monday Bar Summer Cruise ..::.. 30 Augusti (pg. 10)
View this Thread in Original format
Aendy
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Roll Call Swe-TAs: 16st

- Steve
- Jofawe
- anuga
- Vizay
- SMC
- SWE_TRANCE
- Laszlo
- Akia
- mjz
- freeloop
- Snowave
- ILoveIbiza (ITA-TA)
- Pelly
- Crillz0r
- Christian Ö.
- Olov


+ Aendy (i sista minuten)
Laszlo
quote:
Originally posted by Aendy
+ Aendy (i sista minuten)


Grymt! Härligt att ha dig med, det var väl ett tag sedan nu?
Aendy
quote:
Originally posted by Laszlo
Grymt! Härligt att ha dig med, det var väl ett tag sedan nu?


Det var nog det, kan inte minnas vilken som var den senaste kryssen jag var med på men nu är jag lite laddad igen (plus att 6h Corsten gör ju sitt till oxå(för att inte nämna alla TA-djs som håller fortet på båten))
SWE_TRANCE
Nu börjar man bli lite laddad här också :)

Finns det någon timetable ute än?

EDIT: Hittade på TC!

MONDAY BAR FLOOR
22.30-00.00 DJ Laszlo
00.00-06.00 Ferry Corsten - 6 hour set. Full-On Classics & Latest Productions

13.30-15.30 Jace
15.30-17.30 Johnny Boy


TECHNOCLUB FLOOR
22.30-01.00 B2B: Alex M.O.R.P.H & Woody van Eyden
01.00-04.00 Talla 2XLC
04.00-06.00 Scott Mac

13.30-15.30 Talla 2XLC - Special Technoclub Classix set
15.30-17.00 DJ Wag


SAILORS FLOOR
21.00-00.00 DJ Alter

06.00-07.30 Steve
07.30-09.30 Tinnitus DJ Team
Snowave
quote:
Originally posted by Aendy
+ Aendy (i sista minuten)


Najs att du hänger med =) även om det var ett sista minuten beslut =) måste också va med på sweta foto =) med oss andra =)
Snowave
Neh nu e stressigt måste förbereda och packa allt vi ses. fan va kul det ska bli . =) <3 see u soon!
anuga
- Anuga :(

Är förkyld och har huvudvärk och feber :(

Blir ingen resa, däremot en kur här hemma.
Snowave
quote:
Originally posted by anuga
- Anuga :(

Är förkyld och har huvudvärk och feber :(

Blir ingen resa, däremot en kur här hemma.


Neh =( vad synd fan jag som hoppades att man kunde hälsa å ses.

hmmmmm. Får kurera dig till nästa kryss, men ska du på carl cox då?

stackare krya på dig.
Laszlo
quote:
Originally posted by anuga
- Anuga :(

Är förkyld och har huvudvärk och feber :(

Blir ingen resa, däremot en kur här hemma.


what? fyfan vad ruttet! jag känner mig också småkrasslig, har precis stått på campusfestivalen och spelat hus i 6 långa timmar. Utomhus, regnat i princip hela dagen, blåsig och förbannat kallt. Feber har jag dock inte haft på jag vet inte hur många år och jag planerar att vara friskt minst lika länge till. Inget kan stoppa mig nu. Nu ska jag försöka få lite sömn. Är det helt uteslutet med resa för din del??
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by anuga
- Anuga :(

Är förkyld och har huvudvärk och feber :(

Blir ingen resa, däremot en kur här hemma.


Men vilket jävla oflyt! Stackars :(

Var det inte nåt liknande sist också?

Hoppas du blir bra snart åtminstånde!

Xplorer76
Tjena boys, jävligt länge sen, vet inte om några kommer ihåg mig...

Men något som e sjukt kul är att för några år sen så gick snacket med både Laszlo och Steve att dom hade köpt CD/Skivspelare och skulle börja "hobby" mixa, nu 3-4 år senare så värmer den ena för Ferry och den andra är ett återkommande inslag på Monday Bars fester....
Samt en hel del som har kört på "Future" scenen... Vizay?

Helt otroligt kul tycker ja, tyvärr så kan jag inte åka, har en satans kick off med jobbet, men Lucia kryssen är jag me och vet att några kommer få lira då också?? "Christian Ö" Du lär väl ligga bra till efter giget med herr Cox.

Nåja, finns säkert någon som kan leta reda på dom posterna på forumet när Laszlo är helt överlycklig för han har beställt grejer från Tyskland eller något annat "hobby" land. Har för mig att du köpte först 1st skivspelare och den andra typ månaden efter.. =)

Till Monday bar: Ni är gryma och levererar år efter år, samt låter svenska killar/tjejer få chansen att smaka lite på hetluften.
Smart e ordet, smart....

Önskar alla en ruggigt rolig kryss, ses på Lucia, Carl Cox struntar jag i, har sett han ett par gånger och tyvärr så har han inte blivit bättre med åren. (Såg han i Sydney i Mars)

Laszlo: Hur kommer du köra innan Ferry, hårt eller bara få folket redo för mästaren?

Lycka till..

Ursäkta stavfel och annat... känns som om det kvittar...
Jeremy H
Lycka till Steve och Laszlo! Och försök att inte stjäla Ferrys rampljus ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 
Privacy Statement