|
Monday Bar Summer Cruise ..::.. 30 Augusti (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
Jahapp, då var våra biljetter betalda och utlösta :)
Ser fram emot denna som vanligt!
Så, vilka blir vi nu som ska med?
SWE_TRANCE + 11 |
Grymt!
SWE_TRANCE + 11
Laszlo + 13
Polaren löste ut 12 biljetter häromdagen... =) |
|
|
| Akia |
Japp, nu har jag också betalt! :toocool:
SWE_TRANCE + 11
Laszlo + 13
Akia + 1
mjz
anuga |
|
|
| jofawe |
SWE_TRANCE + 11
Laszlo + 13
Akia + 1
mjz
anuga
Jofawe + 47 |
|
|
| Laszlo |
| Jag önskar jag hade lika många kompisar :( |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Jag önskar jag hade lika många kompisar :( |
det är inga kompisar.. det är paypals .. |
|
|
| freeloop |
Jeg og en kompis kommer fra Oslo for å joine cruiset :o)
6 hours with God himself! Ingen tvil at dette blir en jævlig bra fest. Herlig booking!
Er det noe billig hotel/hostel i nærheten av der båten kommer inn på fredag (i sthml)? |
|
|
| Laszlo |
| Scandic Hotel ligger i Värtahamnen, precis i anslutning till terminalen. Du kan till och med krypa dit, det har vi gjort många gånger =) Kostar ungefär 500kr/person och natt. |
|
|
| Niglemon |
Hej, detta var då min första post på forumet.. Har tittat runt här i ett par år redan men inte kommit mig för att registrera.
Nu har detta dock äntligen blivit gjort. Tänkte att det är dags nu när jag nyss bokat 4 biljetter till Summercruisen. Så nu kan ni vänta er sällskap av fyra stycken glad finlandssvenskar på resan!
Ha det gott och vi ses i Stockholm.
//Nigle |
|
|
| SMC |
| quote: | Originally posted by freeloop
6 hours with God himself! |
Jo han spelar ju skivor och så. |
|
|
| ILoveIbiza |
at 30 august will be my first time on cruise..
i'm sure that will be great!Some my friends comes all times from 1 years:tongue3 |
|
|
| Snowave |
| quote: | Originally posted by ILoveIbiza
at 30 august will be my first time on cruise..
i'm sure that will be great!Some my friends comes all times from 1 years:tongue3 |
ILoveIbiza
you are invited =) to fl 10 i thonk i will be my own host at the beginnin =P Dj in his own cabin but dont hate me if i play gucci gucci prada prada =P
Biljetten är betald hytt. jag hoppas att den traditonella sweta foto shooten sker iaf. som vanligt. jag hoppas att jag kommer kunna dansa. Som vanligt har man alla odds mot sig igen =P Vore coolt om man hade sweta t shirt eller gjorde en sådan tills dess. =) Kan man ordna så allas alias med på t-shirten vore najs. Ser verkligen fram emot steves & lazlos spelning iaf =). Ultraform 18år och mycket drag i =) ser fram emot det lika väl =). 1:a gången man får se en dvd spelning live då från ferry himself =) och sedan kommer scott mac vilket jag diggar sten hårt hoppas must been a dream (mac zimms remixen) kommer upp.
Mjz & Anuga det var ett tag sedan ser fram emot träffa oxå grabs.
Akia innan jag drar på båten ska jag har gjort klart låten skickat över den till dig jag behöver finslipa vissa saker för strukturen verkar i princip klar. Sorry är snigel ibland. =/ hehehe. Tyvär kunde jag inte sova sedan jag hörde gucci guci prada prada låten den infekterade mig så jag håler funtar på göra en kontring med dolce & gabbana låt. Men hittils har jag bara en remix på gucci guci prada prada låten. =) lol kommer tillb aka sen med mer. ses
Snowave +11 ev + 4 till
+ some extra daifrecords crew
+ tc memebers på kuppen
+ er förstås =P |
|
|
| ILoveIbiza |
| quote: | Originally posted by Snowave
ILoveIbiza
you are invited =) to fl 10 i thonk i will be my own host at the beginnin =P Dj in his own cabin but dont hate me if i play gucci gucci prada prada =P
Biljetten är betald hytt. jag hoppas att den traditonella sweta foto shooten sker iaf. som vanligt. jag hoppas att jag kommer kunna dansa. Som vanligt har man alla odds mot sig igen =P Vore coolt om man hade sweta t shirt eller gjorde en sådan tills dess. =) Kan man ordna så allas alias med på t-shirten vore najs. Ser verkligen fram emot steves & lazlos spelning iaf =). Ultraform 18år och mycket drag i =) ser fram emot det lika väl =). 1:a gången man får se en dvd spelning live då från ferry himself =) och sedan kommer scott mac vilket jag diggar sten hårt hoppas must been a dream (mac zimms remixen) kommer upp.
Mjz & Anuga det var ett tag sedan ser fram emot träffa oxå grabs.
Akia innan jag drar på båten ska jag har gjort klart låten skickat över den till dig jag behöver finslipa vissa saker för strukturen verkar i princip klar. Sorry är snigel ibland. =/ hehehe. Tyvär kunde jag inte sova sedan jag hörde gucci guci prada prada låten den infekterade mig så jag håler funtar på göra en kontring med dolce & gabbana låt. Men hittils har jag bara en remix på gucci guci prada prada låten. =) lol kommer tillb aka sen med mer. ses
Snowave +11 ev + 4 till
+ some extra daifrecords crew
+ tc memebers på kuppen
+ er förstås =P |
sorry but i don't understand the last part of your reply..gucci??Prada?? is it a song?! |
|
|
|
|