return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 
Monday Bar Summer Cruise ..::.. 30 Augusti (pg. 14)
View this Thread in Original format
ColinZeal
Inte UNDRA på att han gillar min blogg! HE CAN RELATE!
Ayeh Laszlo?
;):D
Laszlo
quote:
Originally posted by ColinZeal
Inte UNDRA på att han gillar min blogg! HE CAN RELATE!
Ayeh Laszlo?
;):D


haha - nu hänger jag fan inte med =)
ColinZeal
quote:
Originally posted by Laszlo
haha - nu hänger jag fan inte med =)

Keep reading säger jag bara.. Tyvärr kommer jag inte posta den förrän om veckan efter Cox.. För mycket just nu
:P
Torrex
Swedish parties are so crazy!!!! :crazy:
It was my first cruise and I had an awesome time!

Check my video of Talla's Classic Set!!



http://www.youtube.com/watch?v=dFZ_bcODGc4


:D :D :D :D
SteveTranz4ever
Ferry is cheering Laszlo...






New awsome pics by Tony from the cruise at MONDAYBAR.COM
Laszlo
mr_fisken
du råkar inte ha en tracklist laszlo?
Laszlo
quote:
Originally posted by mr_fisken
du råkar inte ha en tracklist laszlo?


01. Stefano Greppi feat Niconote - Living In A Video
02. Trentemöller - Nam Nam
03. Ambivalent - R U OK? (Marco Carola 2 Beats Remix)
04. Tiefschwarz - Ghostrack (Shonky Remix)
05. Martin Eyerer & Stephan Hinz - Tucan (Nic Fanciulli Remix)
06. Dennis Ferrer feat. Malena Perez - I Can’t Go Under
07. Booka Shade - Karma Car
08. Presslaboys - In The Mood
09. Filaferro - Fried Rice
10. Samim - Heater (Claude Vonstroke Remix)
11. Pryda - Armed
12. Chemical Brothers - Do it again (Oliver Huntemann Remix)
13. James Zabiela - Wierder Science
14. Sebastian Leger - Mars
15. Axwell - I found U (Dubfire Remix)
16. Meck - Feels like home (Redanka Remix)
17. Özgür Can - Spara Mig
18. Deadmau5 - Faxing Berlin
19. Djuma Soundsystem - Les Djinns (Trentemöller Remix)

Tanka hem här: ftp://summercruise07:summercruise07...5.202.68:10201/
SteveTranz4ever
Lite ego pics

Jag spelade ju också :gsmile:



Jag och Talla 2XLC


Vizay
tankar setet nu lasse. Är en hel del låtar från det där setet som jag vill ha. Blev helt kär i I found U :p

[edit]
Lyssnar nu, får genast flashbacks....eufori! :D

Laszlo
Detta är väl sisådär lagom kaxigt...fyra decks som rullar på full patte. :crazy: :crazy: Var det inte någon här som hade en videosnutt på när den den femte låten tågar in? Förklarar varför det inte räckte med en DJM-800 :)

Snowave
Laszlo: Du ska ha en storeloge för din spelning. Setet är bra upplagt
. Hoppas se dig spela igen snart. =)



usch är sjuk igen. :sadgreen:

Tony var förbi även min hytt =) hihi
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 
Privacy Statement