|
Monday Bar Summer Cruise ..::.. 30 Augusti (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| Aendy |
| BTW: Vem ska bufféa??? Mitt resesällskap verkar inte ha tänkt göra det så om någon annan ska käka buffé kan jag kanske hänga på. |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Jag har lagt av med buffé för några kryssar sen... Dels tar det för mycket tid av förfesten och annat man ska hinna med sen blir man tillräckligt mätt på käket bredvid sailors pub... |
|
|
| Snowave |
| quote: | Originally posted by Aendy
BTW: Vem ska bufféa??? Mitt resesällskap verkar inte ha tänkt göra det så om någon annan ska käka buffé kan jag kanske hänga på. |
pizza buffe imorrn inte ikväll orka =P |
|
|
| Snowave |
fan de hade inte pizza buffe längre utan husmanskost, min summering kryssningen var najs som fan laszlo & steve ni gjorde grymt bra båda ifrån er gillar era insatser =) Mzj kul å se dig igen även om det var kort detsamma gäller för akia. och jag gillar nog all ära ferry men 6 timmar klarade inte jag vara på plats konstant så jag var å såg alex morph & talla 2xlc vilket de var bra =) uppskattas. fyfan det var en raj raj kryssning och uppskattas. vill tacka er som var där och kul å se er =) man var ju runt på båten överallt hela tiden ändå =) dag 2 jace & talla igen grymt bra. Neh har duschat ska nuvidare till nästa fest ses folk =)
tjao §=o) |
|
|
| Akia |
Jätte kul som vanligt! Hade dock gärna sett större variation i musiken och saknade hardstylen, men den höll en jämn och hög kvalitet i alla fall. Roligast var ändå att få träffa er!
Laszlo, du värmde super (Ferry kändes tom lite seg i början... ;) )! Steve, dig svek jag (sov som bäst) :( men du kanske kan lägga upp din tracklist? Och tack för cd´n, den kommer garanterat att gå varm i bilen! Olov, kul att träffa dig igen och inteminttupåverkad ;) . Vizay, såg bara dig i början. Gick du av på Åland..? Snowave, hörs på msn, har ett par frågor ang låten. Anuga, du saknades, jag hoppas att du mår bättre! Tack alla för en härlig kryssning! :gsmile: |
|
|
| Aendy |
Jag är ledsen Jofawe, såg inte förrän långt senare att det var du som försökte ta en bild på mig. Rent generellt så ställer jag inte upp på mingelbilder men hade jag sett att det var du hade jag sagt nej lite snällare.
Skriver vad jag tyckte om kryssen senare, måste sova nu. |
|
|
| Vizay |
akia: nej då, jag va kvar hela kryssen ut. Men det var mer hyttliv för mig den här gången än tidigare. Missade halva ferry då jag va runt å snackade med folk osv :D
Men dag två sen så stod jag vid sidan av och röjde järnet till Johnny Boy, orkar bara inte stå inne i mitten bland allt folk längre, så jäkla buffligt :p
Kryssen över lag var sjukt kul, blev som sagt mer hyttlallande än vanligt för mig men nån gång ska man göra det också, är definitivt inte missnöjd med något!
Sen måste jag ju säga att kryssens två största behållningar för mig var Johnny Boy och framför allt LASZLO!!!!!! Du var så jävla bra!
Sen givetvis Stiiiiiiiv också men de blev lite för hårt för att jag skulle orka :p |
|
|
| Crillz0r |
Tjohopp. Detta var helt grymt, spenderade mesta av tiden hos M.O.R.P.H, Talla, Wag & Ferry Corsten. Jag lyckades missa Laszlo & Steve.. Känns hårt. Jag såg inte er TA grabbar nånstans! Ni hade lixom inget känne tecken ;)
Nästa gång blir det en TA T Shirt.
Blev det något inspelat? Nån här var inne på att filma, blev det av?
Hoppas fotona kommer till monday bars hemsida snart! |
|
|
| Olov |
Sådärja, då är man hyfsat utvilad så att man kan plonka ner några rader. Laszlo, mycke grym uppvärmning med flera av mina favoriter, Samim - Heater :crazy: , Deadmau5 - Faxing Berlin :toocool: å så Özgur Can - Spara Mig 
Var det lite 1+1 också eller bara nåt snarlikt sound?
Ferry Corsten kommer jag fan inte ihåg så mycke ifrån, spelade inte alls dåligt men jag kommer bara inte ihåg någe speciellt. Så jag antar Laszlo lyckades stjäla lite stjärnglans från Ferry, för min del då :P
Sedan lyssna man lite på Steve som spelade lagom hårt på morgonkvisten för min del, men än en gång så tog tröttheten över och jag somnade nog efter halva tror jag. (repris från Luciakryss) Kan ni inte ta bort alla soffor från Sailor Bar så man inte får chansen att pusta ut lite? ;) Somnar ju så lätt.
Dag två vart det lite Jace och Johnny Boy men den mesta tiden spenderades uppe på panorama där Dj Wag hade bra drag tyckte jag. Men om man ändå hade kunnat dela sig för jag hade gärnat vela höra mer av Johnny Boy också då han är en av sveriges mest skillade dj jag sett iaf.
Fick aldrig chansen att tacka Staffan och Johnny för ännu en härlig kryssning så jag gör det här å nu istället. TACK!. Tycker dom alltid får till en bra line-up med bra variation så man får det bästa av det mesta inom EDM.
Å så tack Staffan för att du drog på fläkten så det vart lite Carola vind där framme, det behövdes... :tongue2
Å Akia, mycke kul att få träffa er igen, å visst var jag lite piggare, men så var det bara en 23timmars å endast en klunk mintu, det fick räcka :)
Nu är det bara att vänta tills Carl Cox drar igång, räknar ned f.o.m nu. |
|
|
| freeloop |
God damn! For en jævlig fet stemingsvideo. Solstice med soloppgangen i bakgrunnen....WOW :D
Husker jeg tok av som en tulling der nede på mainfloor...hehe. Dette blir ikke den siste krysningen...thats for sure! |
|
|
| Vizay |
ja att han smällde på solstice precis när solen gick upp var helt magiskt i mina ögon, precis i breaket så lös solen in precis fullt ut :D
En liten vinkning till norska gänget också, alltid lika kul att träffa er! Nästa kryss får vi ta några bira under första dagen! :D |
|
|
|
|