return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 
Monday Bar Summer Cruise ..::.. 30 Augusti (pg. 12)
View this Thread in Original format
ILoveIbiza
I don't understand your post but i'm sure that you are all happy for this party...

I went in too many party in my life but this was the best!!I never forget the open whit Morph,i never forget the 6 hours of GOD FERRY CORSTEN,I never forget Steve(great set man!!)and...i never forget the after hardstyle!!!I spleep 1 hours and later....second day!!

Talla doing an amazing set whit too many old song and the people cames crazy!!!Dj wag also Fantastic and the closing in main was the imagine of this super party!!When finished i was so sad and happy toghether


So...Now i wait 13 december for next cruise!!!!!!Soon my videos/photos:cool:
Crillz0r
quote:
Originally posted by ColinZeal
Jag har en film som jag tryckte upp på youtube:
http://www.youtube.com/watch?v=rl6a_OOJmEo
(System F - Solstice)


Nice som fan!! Inte lita bra filmat heller o inga fel med ljudet direkt ;)!

En grejj som jag inte fick fatt på var att denna video kallades Monday Bar Summer Cruise? Var inte det den här vi va på? :P
Det är ju inte direkt sommar längre? :)
Laszlo
Tack för alla fina ord, det värmer..! :cool: Allt känns fortfarande lite overkligt. Speciellt detta: http://www.youtube.com/watch?v=pFghKY4cLQw&NR=1 :)

Olov: Du har rätt, det var Zabiela du hörde någonstans i mitten av setet, Wierder Science för att vara exakt. Hoppas att du överlevde resan med resten av rydaholmsmaffian och att de inte drev dig helt till vansinne. =)
MiB
quote:
Originally posted by Laszlo
Tack för alla fina ord, det värmer..! :cool: Allt känns fortfarande lite overkligt. Speciellt detta: http://www.youtube.com/watch?v=pFghKY4cLQw&NR=1 :)

Olov: Du har rätt, det var Zabiela du hörde någonstans i mitten av setet, Wierder Science för att vara exakt. Hoppas att du överlevde resan med resten av rydaholmsmaffian och att de inte drev dig helt till vansinne. =)


hehe fan va skönt o bli hurrad för sådär o stå breve corsten som är efter.. såg nästan ut som att han tänkte "hur fan ska jag kunna spela nu då" hoppas ni hade kul.. får ta tiesto i norrköping eller nåt sen istället för hade för mycket att stå i när denna kryss va =( men får hoppas på nån sjysst video från steve-o sen..
mjz
Lite sen med att skriva här men grym kryssning som vanligt! Laszlo var grym, även ferry, wag, talla och jace. Tyvärr räckte inte krafterna hela natten så man missade steves set.

Kul att springa på swetas till höger och vänster som vanligt men man saknar ändå lite gammaldags meetup.
Snowave
quote:
Originally posted by mjz
Lite sen med att skriva här men grym kryssning som vanligt! Laszlo var grym, även ferry, wag, talla och jace. Tyvärr räckte inte krafterna hela natten så man missade steves set.

Kul att springa på swetas till höger och vänster som vanligt men man saknar ändå lite gammaldags meetup.



Bättre sent än aldrig. Är dock lite ledsen att Anuga inte kom med =(
Men jag hoppas att du hade kul med akia & co ändå =) Sorry att jag själv inte var så social jag var mer mr skutt around kändes det som jag var inte va med nån hela tiden utan hoppade runt lagom =) lite av varje gott och blandat =) min godis mix av resan =) så gäller det med samtliga artister men jag fick nog ut det bästa ut av den.

Kram gott folk jag var glad att träffa er alla. =)
Snowave
quote:
Originally posted by ILoveIbiza
I don't understand your post but i'm sure that you are all happy for this party...

I went in too many party in my life but this was the best!!I never forget the open whit Morph,i never forget the 6 hours of GOD FERRY CORSTEN,I never forget Steve(great set man!!)and...i never forget the after hardstyle!!!I spleep 1 hours and later....second day!!

Talla doing an amazing set whit too many old song and the people cames crazy!!!Dj wag also Fantastic and the closing in main was the imagine of this super party!!When finished i was so sad and happy toghether


So...Now i wait 13 december for next cruise!!!!!!Soon my videos/photos:cool:



THank you for visiting mondaybar hope you will have fun on the next cruise =)
Crillz0r
Alltså ni hade en TA meetup vid kryssningen? Sorry att jag drygar. Jag skulle gärna ville träffa er TA's. Jag vet själv att jag inte är så närvarande på detta forum.
ILoveIbiza
quote:
Originally posted by Snowave
THank you for visiting mondaybar hope you will have fun on the next cruise =)


sure!!:D
ILoveIbiza



angello @ esque


me and biberon :)





all italian retard crew!!







don't shout!!!

morph heyden













Crillz0r
Wow I saw you guys with the star traveler T-shirts everywhere during Ferry's set! I must say.. That girl to the left on the group pic who was on the System F - Solstice video is so beutiful! Not to mentioned the other 2.. ^^
ColinZeal
Crillz0r:
That chick... is reserved. I´ll tell her you said hi.
;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 
Privacy Statement