return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 
Monday Bar Summer Cruise ..::.. 30 Augusti (pg. 7)
View this Thread in Original format
PoiZoN
Förra rensningen var ju för över en månad sen har jag för mig, men testa att ringa silja o höra, 08-22 21 40. Annars får du nog veta när nästa rensning är o kan ringa o boka då, för det brukar inte vara nån problem att få en hytt om man ringer precis när dom släpper hytterna igen.
Amnezia
quote:
Originally posted by PoiZoN
Förra rensningen var ju för över en månad sen har jag för mig, men testa att ringa silja o höra, 08-22 21 40. Annars får du nog veta när nästa rensning är o kan ringa o boka då, för det brukar inte vara nån problem att få en hytt om man ringer precis när dom släpper hytterna igen.

så de släpptes för över en månad sen? för mig de andra ggr jag åkt så har de släppts en månad i förväg bara...men alright, får hålla utkik :)
Crillz0r
Jag + 2 kommer dit ;) Återstår bara att skaffa hytt :P
Härligt jag har alltid velat höra er lira, Lazlo & Steve :)
Många lockande DJ's måste jag säga!
Amnezia
quote:
Originally posted by Crillz0r
Jag + 2 kommer dit ;) Återstår bara att skaffa hytt :P

ringde och hörde efter i dag, det finns både a,b och c-hytter kvar..både för 2pers och 4 så ring nu i veckan så är det inga problem, om du nu fortf letar..: )
anuga
OkiDokey peeps! Soon it's here ;)

Jag tar med mig en Studio HDV Cam iallafall också får vi se vad som händer ;)
Crillz0r
quote:
Originally posted by Amnezia
ringde och hörde efter i dag, det finns både a,b och c-hytter kvar..både för 2pers och 4 så ring nu i veckan så är det inga problem, om du nu fortf letar..: )

Haha tack, har skaffat hytt nu :)
:D:D:D O vi är 4 pers så perfekt :D
Akia
Vi måste ju ha ett riktigt Swe-TA meet-up, som på förra sommar kryssen! När och var passar det bäst?
Laszlo
Vad sägs om 22:00 - 00:05 på stora golvet =) Jag kommer kl 00:01 (stage dive) och säger hej, och sen dansar vi hela natten lång och fortsätter kramkalaset kl 0600 i Sailors Lounge =)
Snowave
quote:
Originally posted by Laszlo
Vad sägs om 22:00 - 00:05 på stora golvet =) Jag kommer kl 00:01 och säger hej, och sen dansar vi hela natten lång och fortsätter kramkalaset kl 0600 i Sailors Lounge =)

ja why not liksom =)
jofawe
quote:
Originally posted by Laszlo
Vad sägs om 22:00 - 00:05 på stora golvet =) Jag kommer kl 00:01 (stage dive) och säger hej, och sen dansar vi hela natten lång och fortsätter kramkalaset kl 0600 i Sailors Lounge =)

Låter ju mysigt! :)

Snowave
Nu är det inte långt kvar folk. är ni laddade????
Akia
Inte än men jag sticker till Schweiz på fredag och kommer hem samma morgon som kryssen och då ska jag nog vara i form, efter att ha blivit lite ompysslad av moster :D

Hur är det med Steve och Laszlo då? Är ni nervösa?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 
Privacy Statement