|
Monday Bar Summer Cruise ..::.. 30 Augusti (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| PoiZoN |
| Förra rensningen var ju för över en månad sen har jag för mig, men testa att ringa silja o höra, 08-22 21 40. Annars får du nog veta när nästa rensning är o kan ringa o boka då, för det brukar inte vara nån problem att få en hytt om man ringer precis när dom släpper hytterna igen. |
|
|
| Amnezia |
| quote: | Originally posted by PoiZoN
Förra rensningen var ju för över en månad sen har jag för mig, men testa att ringa silja o höra, 08-22 21 40. Annars får du nog veta när nästa rensning är o kan ringa o boka då, för det brukar inte vara nån problem att få en hytt om man ringer precis när dom släpper hytterna igen. |
så de släpptes för över en månad sen? för mig de andra ggr jag åkt så har de släppts en månad i förväg bara...men alright, får hålla utkik :) |
|
|
| Crillz0r |
Jag + 2 kommer dit ;) Återstår bara att skaffa hytt :P
Härligt jag har alltid velat höra er lira, Lazlo & Steve :)
Många lockande DJ's måste jag säga! |
|
|
| Amnezia |
| quote: | Originally posted by Crillz0r
Jag + 2 kommer dit ;) Återstår bara att skaffa hytt :P
|
ringde och hörde efter i dag, det finns både a,b och c-hytter kvar..både för 2pers och 4 så ring nu i veckan så är det inga problem, om du nu fortf letar..: ) |
|
|
| anuga |
OkiDokey peeps! Soon it's here ;)
Jag tar med mig en Studio HDV Cam iallafall också får vi se vad som händer ;) |
|
|
| Crillz0r |
| quote: | Originally posted by Amnezia
ringde och hörde efter i dag, det finns både a,b och c-hytter kvar..både för 2pers och 4 så ring nu i veckan så är det inga problem, om du nu fortf letar..: ) |
Haha tack, har skaffat hytt nu :)
:D:D:D O vi är 4 pers så perfekt :D |
|
|
| Akia |
| Vi måste ju ha ett riktigt Swe-TA meet-up, som på förra sommar kryssen! När och var passar det bäst? |
|
|
| Laszlo |
| Vad sägs om 22:00 - 00:05 på stora golvet =) Jag kommer kl 00:01 (stage dive) och säger hej, och sen dansar vi hela natten lång och fortsätter kramkalaset kl 0600 i Sailors Lounge =) |
|
|
| Snowave |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Vad sägs om 22:00 - 00:05 på stora golvet =) Jag kommer kl 00:01 och säger hej, och sen dansar vi hela natten lång och fortsätter kramkalaset kl 0600 i Sailors Lounge =) |
ja why not liksom =) |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Vad sägs om 22:00 - 00:05 på stora golvet =) Jag kommer kl 00:01 (stage dive) och säger hej, och sen dansar vi hela natten lång och fortsätter kramkalaset kl 0600 i Sailors Lounge =) |
Låter ju mysigt! :) |
|
|
| Snowave |
| Nu är det inte långt kvar folk. är ni laddade???? |
|
|
| Akia |
Inte än men jag sticker till Schweiz på fredag och kommer hem samma morgon som kryssen och då ska jag nog vara i form, efter att ha blivit lite ompysslad av moster :D
Hur är det med Steve och Laszlo då? Är ni nervösa? |
|
|
|
|