return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 
Monday Bar Summer Cruise ..::.. 30 Augusti (pg. 9)
View this Thread in Original format
Laszlo
quote:
Originally posted by Snowave
Oj Laszlo! Jag trodde du var van. Men ifs är det ju inte varje dag det är mbar kryssning =). Men du hade väl åkt ett antal kryss. typ över 13-14 eller?


Nja, tio kryssningar eller något sånt, men jag har ju knappast värmt för Ferry eller några av hans kaliber på de tidigare kryssningarna. Å andra sidan ska man vara lite nervös också, då är man mer fokuserad...
Snowave
quote:
Originally posted by Laszlo
Nja, tio kryssningar eller något sånt, men jag har ju knappast värmt för Ferry eller några av hans kaliber på de tidigare kryssningarna. Å andra sidan ska man vara lite nervös också, då är man mer fokuserad...



Jo ifs där har har både du & Steve fullt rätt om. Då är man ifs nervis hahaha :eyes: . Men jag tror på dig Laszlo. Du har gjort bra ifrån dig tidigare så, jag har svårt och tro att det inte skulle gå vägen denna gång. Vi på t.a. ska stötta dig hela vägen =)



quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Inte varje dag Lasseman får värma för Ferry sCorsten liksom! Jag hade vart nervös som fan... var nervös själv som fan när jag lirade på mainfloor och spelade innan Johnny...

Får passa på att stolt säga att jag själv vart med på samtliga kryssar... Detta blir alltså 15e :D


Ifs det har du väldigt rätt i.
SteveTranz4ever
Har ett par fina promos som droppat in de 2 senaste dagarna... ska bli grymt kul att mangla dom och publiken!

Själv kan jag inte känna om jag har nervositet eller inte än... har haft magkatarr hela veckan tydligen... ont i magen som fan emellanåt!
Blir vila DeLuxe hela helgen!
Snowave
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Har ett par fina promos som droppat in de 2 senaste dagarna... ska bli grymt kul att mangla dom och publiken!

Själv kan jag inte känna om jag har nervositet eller inte än... har haft magkatarr hela veckan tydligen... ont i magen som fan emellanåt!
Blir vila DeLuxe hela helgen!



VA grymt =) coolt. Blir kul att se dej & Laszlo lira. Ta det lugnt steve. inte bra med stressig mage, vet själv hur det är.
Ses. =)
Christian Ö.
Inte långt kvar nu!!!:D
Fan jag va orolig för att missa kryssningen, började ett nytt jobb i måndags där det hade varit svårt att få ledigt men då helt plötsligt dök ett nytt jobb upp så jag hann bara jobb 3 dar på det första jobbet och på det nya jobbet va det inga problem, iof hade det bara varit att vara sjuk eller nåt men...:p
Snowave
quote:
Originally posted by Christian Ö.
Inte långt kvar nu!!!:D
Fan jag va orolig för att missa kryssningen, började ett nytt jobb i måndags där det hade varit svårt att få ledigt men då helt plötsligt dök ett nytt jobb upp så jag hann bara jobb 3 dar på det första jobbet och på det nya jobbet va det inga problem, iof hade det bara varit att vara sjuk eller nåt men...:p



Bra då räknar vi med att du är ombord på torsdag =)
SteveTranz4ever
Är ni laddade ?

Fan känns som man malt sönder sina tracks inför kryssen... dom sitter bra iaf!

Hur känns de Laszlo ?
Vizay
hallå, hur kunde du glömma mig din spjuver! :D

Roll Call Swe-TAs:

- Steve
- Jofawe
- anuga
- SMC
- SWE_TRANCE
- Laszlo
- Akia
- mjz
- freeloop
- Snowave
- ILoveIbiza (ITA-TA)
- Pelly
- Crillz0r
- Christian Ö.
- vizay
Olov
quote:
Originally posted by Vizay
hallå, hur kunde du glömma mig din spjuver! :D

Roll Call Swe-TAs:

- Steve
- Jofawe
- anuga
- SMC
- SWE_TRANCE
- Laszlo
- Akia
- mjz
- freeloop
- Snowave
- ILoveIbiza (ITA-TA)
- Pelly
- Crillz0r
- Christian Ö.
- vizay
- Olov


Å så jag oxå...
SteveTranz4ever
Roll Call Swe-TAs: 16st

- Steve
- Jofawe
- anuga
- Vizay
- SMC
- SWE_TRANCE
- Laszlo
- Akia
- mjz
- freeloop
- Snowave
- ILoveIbiza (ITA-TA)
- Pelly
- Crillz0r
- Christian Ö.
- Olov

ILoveIbiza
HI ALL..!!TOMORROW I'VE AIRPLANE FOR SWEDEN..CAN'T WAIT FOR THIS CRUISE!!I HOPE TO MEET YOU!I AND SOME MY FRIENDS WILL HAVE A T-SHIRT OF TECHNOCLUB WHIT LOGO OF FERRY CORSTEN...AND...SOME FEEDING-BOTTLE :D
Laszlo
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Är ni laddade ?

Fan känns som man malt sönder sina tracks inför kryssen... dom sitter bra iaf!

Hur känns de Laszlo ?


Det känns bra! Du? Frisknat till helt? Imorgon smäller det =)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 
Privacy Statement