return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 
Monday Bar Summer Cruise ..::.. 30 Augusti (pg. 13)
View this Thread in Original format
Crillz0r
quote:
Originally posted by ColinZeal
Crillz0r:
That chick... is reserved. I´ll tell her you said hi.
;)


Yes, it was to be expected ;) Haha allright :P

Waiting for pics to come out on Monday Bar site, maybe I will find a picture of me there from the event and I'll see if anyone noticed me about. ^^

Lots of pictures out at www.tranceclubber.com btw :)
ILoveIbiza
http://video.google.it/videoplay?do...470276864534914

another my video of jonnyboy;)
ILoveIbiza
http://video.google.it/videoplay?do...470276864534914

another my video of jonnyboy;)
Vizay
quote:
Originally posted by Laszlo
Tack för alla fina ord, det värmer..! :cool: Allt känns fortfarande lite overkligt. Speciellt detta: http://www.youtube.com/watch?v=pFghKY4cLQw&NR=1 :)


Kan ha varit lite medbrottsling till hurraropen men jag tvivlar på att dom hade uteblivit då det fetrockade! :)
Laszlo
quote:
Originally posted by Vizay
Kan ha varit lite medbrottsling till hurraropen men jag tvivlar på att dom hade uteblivit då det fetrockade! :)


Tyckte väl att jag hörde din ljuva stämma ljuda där någonstans i folkhavet =)
Vizay
quote:
Originally posted by Laszlo
Tyckte väl att jag hörde din ljuva stämma ljuda där någonstans i folkhavet =)


Givetvis! :D

Vad du blev förvånad sen efter när jag greppade dig på övervåningen utanför avspärrningen för DJ-båset :p
Laszlo
quote:
Originally posted by Vizay
Givetvis! :D

Vad du blev förvånad sen efter när jag greppade dig på övervåningen utanför avspärrningen för DJ-båset :p


Det kändes som att alla ville greppa mig =) Blev ivägsläpad av någon agent/managersnubbe men hann inte snacka med honom speciellt länge eftersom polarna väntade med skumpan...homies går före business :)
jofawe
quote:
Originally posted by Laszlo
Det kändes som att alla ville greppa mig =) Blev ivägsläpad av någon agent/managersnubbe men hann inte snacka med honom speciellt länge eftersom polarna väntade med skumpan...homies går före business :)



Som jag minns det så satt du där i vad som kändes 20 minuter :)

Jag mötte han nere på dansgolvet när du spelade, han stod bara å gapade..
jofawe
http://www.vaxjovimmel.se/bilder/20...index_html.html


Tut i rutan.. mina bilder är uppe nu =)
Akia
Klart coolaste party bilden http://www.vaxjovimmel.se/bilder/20...medium/0130.jpg

...och den gulligaste http://www.vaxjovimmel.se/bilder/20...medium/0153.jpg

ColinZeal
Gulligaste... Laszlo?
:)
Akia
Ja, i motljus så :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 
Privacy Statement