|
Monday Bar Summer Cruise ..::.. 30 Augusti (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| Crillz0r |
| quote: | Originally posted by ColinZeal
Crillz0r:
That chick... is reserved. I´ll tell her you said hi.
;) |
Yes, it was to be expected ;) Haha allright :P
Waiting for pics to come out on Monday Bar site, maybe I will find a picture of me there from the event and I'll see if anyone noticed me about. ^^
Lots of pictures out at www.tranceclubber.com btw :) |
|
|
| Vizay |
Kan ha varit lite medbrottsling till hurraropen men jag tvivlar på att dom hade uteblivit då det fetrockade! :) |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by Vizay
Kan ha varit lite medbrottsling till hurraropen men jag tvivlar på att dom hade uteblivit då det fetrockade! :) |
Tyckte väl att jag hörde din ljuva stämma ljuda där någonstans i folkhavet =) |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Tyckte väl att jag hörde din ljuva stämma ljuda där någonstans i folkhavet =) |
Givetvis! :D
Vad du blev förvånad sen efter när jag greppade dig på övervåningen utanför avspärrningen för DJ-båset :p |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by Vizay
Givetvis! :D
Vad du blev förvånad sen efter när jag greppade dig på övervåningen utanför avspärrningen för DJ-båset :p |
Det kändes som att alla ville greppa mig =) Blev ivägsläpad av någon agent/managersnubbe men hann inte snacka med honom speciellt länge eftersom polarna väntade med skumpan...homies går före business :) |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Det kändes som att alla ville greppa mig =) Blev ivägsläpad av någon agent/managersnubbe men hann inte snacka med honom speciellt länge eftersom polarna väntade med skumpan...homies går före business :) |
Som jag minns det så satt du där i vad som kändes 20 minuter :)
Jag mötte han nere på dansgolvet när du spelade, han stod bara å gapade.. |
|
|
| ColinZeal |
Gulligaste... Laszlo?
:) |
|
|
|
|