|
Monday Bar Summer Cruise ..::.. 30 Augusti (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Snowave |
| quote: | Originally posted by ILoveIbiza
sorry but i don't understand the last part of your reply..gucci??Prada?? is it a song?! |
yes it is and here is the link of my version on it hehehe
[[ LINK REMOVED ]]
|
|
|
| ILoveIbiza |
| the voice ruins all song:whip: |
|
|
| Snowave |
| quote: | Originally posted by ILoveIbiza
the voice ruins all song:whip: |
hahaha =) |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Snowave
yes it is and here is the link of my version on it hehehe
[[ LINK REMOVED ]]
|
haha.. sicken låååt |
|
|
| Snowave |
| quote: | Originally posted by jofawe
haha.. sicken låååt |
mmmmm :crazy: men dock en bara en beta. |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by ILoveIbiza
at 30 august will be my first time on cruise..
i'm sure that will be great!Some my friends comes all times from 1 years:tongue3 |
Perhaps your friend of Andrea, Giordano, Matteo and Fabio ?
Friends of mine anyway from Italy who went on 6 earlier cruies!
They are that great!
Vadan detta med mig + flera till?
Isf
Steve + 1599 :D
Har en roll call sen länge iaf i post 1!
;) |
|
|
| PoiZoN |
| anuga: Hur går det med kamerorna? Fortfarande planer på att filma kryssen med allt? ;) |
|
|
| ILoveIbiza |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Perhaps your friend of Andrea, Giordano, Matteo and Fabio ?
Friends of mine anyway from Italy who went on 6 earlier cruies!
They are that great!
Vadan detta med mig + flera till?
Isf
Steve + 1599 :D
Har en roll call sen länge iaf i post 1!
;) |
yyyeeeaaahhh! i am!!!:D Now i save your name in my memory and we meet on cruise;) |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by PoiZoN
anuga: Hur går det med kamerorna? Fortfarande planer på att filma kryssen med allt? ;) |
Det undrar jag med .. ;) |
|
|
| Akia |
| quote: | | Akia innan jag drar på båten ska jag har gjort klart låten skickat över den till dig jag behöver finslipa vissa saker för strukturen verkar i princip klar. Sorry är snigel ibland. =/ hehehe. |
Låter bra. Jag är ganska upptagen just nu också, men det ska bli kul att börja jobba med den! |
|
|
| Snowave |
| quote: | Originally posted by Akia
Låter bra. Jag är ganska upptagen just nu också, men det ska bli kul att börja jobba med den! |
oki doki. |
|
|
| Amnezia |
någon som vet hur det ligger till med lediga hytter? när släpptes de??
då utlandssemeterplanerna sprack så e vi några som blev lite sugna på en ny mbarkryss, va ju ett tag sen...vi e två st för tillfället jag och "AC" härifrån TA, hoppas väl få tag på en tom B-hytt, alt om någon har 2 platser till övers!
skicka gärna pm om ni har plats : )
tack på förhand..:) |
|
|
|
|