return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 
Monday Bar Summer Cruise ..::.. 30 Augusti (pg. 6)
View this Thread in Original format
Snowave
quote:
Originally posted by ILoveIbiza
sorry but i don't understand the last part of your reply..gucci??Prada?? is it a song?!


yes it is and here is the link of my version on it hehehe

[[ LINK REMOVED ]]
ILoveIbiza
the voice ruins all song:whip:
Snowave
quote:
Originally posted by ILoveIbiza
the voice ruins all song:whip:


hahaha =)
jofawe
quote:
Originally posted by Snowave
yes it is and here is the link of my version on it hehehe

[[ LINK REMOVED ]]



haha.. sicken låååt
Snowave
quote:
Originally posted by jofawe
haha.. sicken låååt


mmmmm :crazy: men dock en bara en beta.
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by ILoveIbiza
at 30 august will be my first time on cruise..



i'm sure that will be great!Some my friends comes all times from 1 years:tongue3


Perhaps your friend of Andrea, Giordano, Matteo and Fabio ?

Friends of mine anyway from Italy who went on 6 earlier cruies!
They are that great!


Vadan detta med mig + flera till?

Isf

Steve + 1599 :D

Har en roll call sen länge iaf i post 1!

;)
PoiZoN
anuga: Hur går det med kamerorna? Fortfarande planer på att filma kryssen med allt? ;)
ILoveIbiza
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Perhaps your friend of Andrea, Giordano, Matteo and Fabio ?

Friends of mine anyway from Italy who went on 6 earlier cruies!
They are that great!


Vadan detta med mig + flera till?

Isf

Steve + 1599 :D

Har en roll call sen länge iaf i post 1!

;)


yyyeeeaaahhh! i am!!!:D Now i save your name in my memory and we meet on cruise;)
jofawe
quote:
Originally posted by PoiZoN
anuga: Hur går det med kamerorna? Fortfarande planer på att filma kryssen med allt? ;)


Det undrar jag med .. ;)
Akia
quote:
Akia innan jag drar på båten ska jag har gjort klart låten skickat över den till dig jag behöver finslipa vissa saker för strukturen verkar i princip klar. Sorry är snigel ibland. =/ hehehe.



Låter bra. Jag är ganska upptagen just nu också, men det ska bli kul att börja jobba med den!

Snowave
quote:
Originally posted by Akia
Låter bra. Jag är ganska upptagen just nu också, men det ska bli kul att börja jobba med den!


oki doki.
Amnezia
någon som vet hur det ligger till med lediga hytter? när släpptes de??

då utlandssemeterplanerna sprack så e vi några som blev lite sugna på en ny mbarkryss, va ju ett tag sen...vi e två st för tillfället jag och "AC" härifrån TA, hoppas väl få tag på en tom B-hytt, alt om någon har 2 platser till övers!

skicka gärna pm om ni har plats : )


tack på förhand..:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 
Privacy Statement