return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 
Monday Bar Summer Cruise ..::.. 30 Augusti (pg. 4)
View this Thread in Original format
anuga
quote:
Till skillnad från Ferry holländska kollegor Armin van Buuren och Tiesto i den yppersta dj-ligan, som båda gör konsert-liknande långa dj gig ("Tiesto in Concert" och "Armin Only") så har Ferry aldrig gjort något liknande.

Okej, det stämmer förvisso inte :) när han lanserade L.E.F. körde han 12h i Heineken Music Hall ;)
jofawe
quote:
Originally posted by Laszlo
Tack mina vänner! Detta är sannerligen ett stort steg för en liten skit som mig :) Härliga ord i nyhetsbrevet, jag blir alldeles varm inombords varje gång jag läser det. Jag ska nog se till så att ni blir riktigt varma i dansbenen lagom till Ferry kliver på :)

Ditt steg från studentpubsdj till warmup till självaste Ferry Corsten är fan inte dåligt!
anuga
quote:
Originally posted by jofawe
Ditt steg från studentpubsdj till warmup till självaste Ferry Corsten är fan inte dåligt!

Vi ska inte alls videofilma detta steg... nej, inte alls :D
Laszlo
quote:
Originally posted by jofawe

Nej, det var väl en sisådär 12-siffriga odds för detta på Expekt för ett halvår sedan :) Har dock inga planer på att överge mina spelningar på Stallet än på ett tag. Det är trots allt där jag hade min allra första spelning för typ tre år sedan (Pudas räknas ta mig fan inte) och tack vare de spelningarna som jag lyckades leva någon promille över existensminimum under studietiden, så Stallet har jag mycket att tacka för. =) Sivans kommer jag dock dumpa nästa termin. Förvisso bättre betalt men sanslöst tråkigt att spela där. :clown:
PoiZoN
Ett stort grattis till er Steve och Lazlo! Även till dom andra som får chansen att spela. Steves senaste set har jag lyssnat galet på och lazlo är ren kärlek, älskar det du spelar ;) keep it up!
Funfrock
Ojoj nästan så vi snart kan ha ett SWETA-golv på en kryss!
jofawe
quote:
Originally posted by Funfrock
Ojoj nästan så vi snart kan ha ett SWETA-golv på en kryss!

nja.. men det börjar att gå å räkna de sweta´s som INTE spelat på en kryssning på två händer snart. :)

Laszlo, du gör rätt i att överge sivans.. iofs kommer du nog få lite roligare spelningar nu efter denna kryssen ;)
ScuL
Fick ett ansök dock var jag tvungen att neka för jag spelar i New York den där helgen :( (ehh.... dock vafan. New York är också jävligt grymm och svårt att säga nej till eller hur!)
Men nästa kryssen då kanske.. då kan jag bidra till SWE-TA golvet :D
Laszlo
quote:
Originally posted by ScuL
Fick ett ansök dock var jag tvungen att neka för jag spelar i New York den där helgen :(
Men nästa kryssen då kanske.. då kan jag bidra till SWE-TA golvet :D

hmm...new york är väl inte fy skam det heller =) Om det nu inte är så att du ska spela R&B :p
ScuL
quote:
Originally posted by Laszlo
hmm...new york är väl inte fy skam det heller =)

jo precis... haha redigerade :haha:

euphoria_ibiza
yess da er billett i boks :D
SWE_TRANCE
Jahapp, då var våra biljetter betalda och utlösta :)

Ser fram emot denna som vanligt!
Så, vilka blir vi nu som ska med?

SWE_TRANCE + 11
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 
Privacy Statement