|
Monday Bar Summer Cruise ..::.. 30 Augusti (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Olov |
Nej inge Future Lounge denna gång men däremot kommer de att boka nån som de tykte spelade bra från tidigare FL's...
Å jag e sugen på åka igen, få se hur det blir. |
|
|
| SMC |
| quote: | Originally posted by mr_fisken
sååååå tråkig lineup alltså.. |
+1 |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by anuga
vet i attans det, du är väl lite tajta med johnny o staffan ;)
de hade en kamera riktad mot stora scenen som visade live hela tiden, vem som helst kunde spela in det, så tillstådet, ligger hos monday bar.
kan ju alltid göra världens första Blueray Trance DVD "Monday Bar Summer Cruise 2007" ;) |
Alltså det är så... inspelningar av alla de slag är oftast ett känsligt ämne om man inte bara springer runt och filmar lite sporadiskt... har fått tjaffsa med div. management från Tiësto, Gielen mfl.
Att köra ut det live på ett TV-nät på en båt då sannolikheten att nån kopplar in en inspelningsutrustning är väldigt liten!
Jag ska presentera mina gamla idéer över MSN så förstår du det kräver lite mer :gsmile:
Är det inte HD kameror... är det samma upplösning som Blueray eller konverterar man om till det formatet... i senaste Adobe Premiere kan man redigera i HD iaf. Har inte kunnat göra de förrän nu med nya raketdatorn...
| quote: | Originally posted by jofawe
Jo, fast ferry är väl den enda av de stora som fortfarande är bra? |
Kanske i Sverige men hela Technoclub golvet har jäkligt stora och framförallt bra namn! |
|
|
| Vizay |
Får se om jag drar iväg, har inte riktigt bestämt mig ännu faktiskt :)
Jag gissar spontant på att dom tar Jonas Hörnblad om dom tar någon från senaste FL då han fick grymt bra respons på sundeck. :) |
|
|
| Kvicket |
| 6 timmar ferry, kan nog inte komma på något jag såhär direkt finner tråkigare. Synd dock då jag inte har varit på MB kryssning sedan förra sommaren. Hade gärna hakat annars. |
|
|
| Olov |
Ferry Corsten, tråkig?!?
Aldrig!!
Dessutom tror jag nog att Technoclub kan liva upp båten rätt så rejält! |
|
|
| anuga |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Är det inte HD kameror... är det samma upplösning som Blueray eller konverterar man om till det formatet... i senaste Adobe Premiere kan man redigera i HD iaf. Har inte kunnat göra de förrän nu med nya raketdatorn... |
Dem e HD.
 
Tror jag fick låna en av HDR-FX1 och tre HDR-HC1'or.
Sitter bara med HD format när jag redigerar nu mera, sitter i Adobe, Avid och Final Cut. |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by anuga
Dem e HD.
 
Tror jag fick låna en av HDR-FX1 och tre HDR-HC1'or.
Sitter bara med HD format när jag redigerar nu mera, sitter i Adobe, Avid och Final Cut. |
alltså.. jag kan ta å leka lite med en några timmar om du vill ;) |
|
|
| anuga |
| quote: | Originally posted by jofawe
alltså.. jag kan ta å leka lite med en några timmar om du vill ;) |
Privata Porrsnuttar får du använda ett separat band till ;) |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by anuga
Privata Porrsnuttar får du använda ett separat band till ;) |
soft.. ja fixar band då :P
bara jag inte glömmer byta om jag ska filma ferry.. :nervous:
tänk klippningen .. först lite fat-so-porr och sen e dj som juckar ett djm-800 |
|
|
| Akia |
| Hände min samhälls lärare i gymnasiet en gång :D , han skulle visa klassen en dokumentär om kriget i Israel men precis innan det började kom ett kort klipp med något helt annat... |
|
|
| Laszlo |
| Inte med lärare in action hoppas jag? Det måste ju vara höjden av förudmjukelse isf... |
|
|
|
|