return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 
DJmag Top 100 Poll 2007 (pg. 12)
View this Thread in Original format
Config
Armin op 1 na zo'n snertjaar :toothless het Commercieel gehalte ongelofelijk naar omhoog en nog steeds barslechte ASOT's. Wat primeert er ook weer? :p
Lolo
quote:
Originally posted by Config
Armin op 1 na zo'n snertjaar :toothless het Commercieel gehalte ongelofelijk naar omhoog en nog steeds barslechte ASOT's. Wat primeert er ook weer? :p

hoe je mensen kunt poepen en daarna erop kakken...

ik ben daar een levend voorbeeld van.

LOL
Freezel
quote:
Originally posted by Push2005
huilen

Tenzij hij zich herpakt. Frappant hoe je nr 1 verkozen kan worden in een jaar waarin je niets presteert; lol.

Succesvolle en uitverkochte tours door Australie, USA, Azie, Europa, Ibiza weer dit jaar, uitverkocht Armin Only, UEFA under 21 theme, succesvolle WMC, ASOT 300 wat massaal bezocht is en beluisterd is op internet, ASOT op de WMC gekozen tot beste radioshow ...

Lijkt mij ook dat hij niks gepresteerd heeft. Doe jij het beter?
Lolo
quote:
Originally posted by Freezel
Succesvolle en uitverkochte tours door Australie, USA, Azie, Europa, Ibiza weer dit jaar, uitverkocht Armin Only, UEFA under 21 theme, succesvolle WMC, ASOT 300 wat massaal bezocht is en beluisterd is op internet, ASOT op de WMC gekozen tot beste radioshow ...

afhankelijk van hoe je eraan komt he...
Freezel
quote:
Originally posted by Lolo
afhankelijk van hoe je eraan komt he...

In ieder geval niet 11 jaar stil zitten ...
Real
quote:
Originally posted by CygnusX
Als dat de echte lijst is, dan ben ik blij voor Armin :) Hij verdient het ook wel vind ik.

... wat?
FCB_Fanatic
quote:

vergeef het Luc, hij bedoelt natuurlijk:

quote:
Originally posted by Push2005
Frappant hoe je nr 1 verkozen kan worden in een jaar waarin je kwalitatief niets presteert; lol.
Real
Armin is een degelijke dj, maar meer niet. Technisch valt er niet veel op aan te merken (maar vergeleken met pakweg een Dave Clarke of James Zabiela, die net iets meer doen dan plaatjes in- en uitmixen, zinkt dat in het niets), en qua trackselectie zal hij waarschijnlijk ook wel goed zijn, hoewel ik z'n sets en ASOT tegenwoordig uitermate saai vind. Vreemd genoeg blijft hij wel aan populariteit winnen. Hopelijk is die Armin-hype snel voorbij, en wordt de fakkel doorgegeven aan een aantal nieuwe namen.
Lolo
liever nen bob sinclar dan armin op nr1, zou ik toch normaal vinden ten opzichte van de huidige trend, alhoewel ik beide echt ni mag.

L.
Lolo
quote:
In ieder geval niet 11 jaar stil zitten ...

wist jij wat voor spellekes dat er wordt gespeeld in nederland rond de grote namen, dan zou je het heeeeeel anders aanpakken.

MA goe, is dit wa mensen echt willen, goe voor hen. Precies zoals bhv uiteindelijk.

L.

Glaniskanis
Please hey wat een gemekker!!
Die spelletjes rond die djs zijn al tijden bezig, en het is in NL heus niet meer als in andere landen.
Check bijvoorbeeld die namen die nu gepakt zijn. Chris Lawrence, DJ Dan, Flash Brothers

Dr zijn natuurlijk nog meer voorbeelden te noemen die niet gepakt zijn, maar het mag duidelijk zijn dat er enkele namen instaan die niet helemaal zuivere koffie zijn. Dat is al veel langer zo, en het is al sinds die tijd dat deze lijst geen waarde draagt voor mensen met een beetje verstand van zaken!
Lolo
quote:
Originally posted by Glaniskanis
Please hey wat een gemekker!!
Die spelletjes rond die djs zijn al tijden bezig, en het is in NL heus niet meer als in andere landen.
Check bijvoorbeeld die namen die nu gepakt zijn. Chris Lawrence, DJ Dan, Flash Brothers

Dr zijn natuurlijk nog meer voorbeelden te noemen die niet gepakt zijn, maar het mag duidelijk zijn dat er enkele namen instaan die niet helemaal zuivere koffie zijn. Dat is al veel langer zo, en het is al sinds die tijd dat deze lijst geen waarde draagt voor mensen met een beetje verstand van zaken!

ik noem da tour de trance.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 
Privacy Statement