|
DJmag Top 100 Poll 2007 (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| _Jedi |
Men vergeet blijkbaar dat dit een poll is om de populairste DJ te verkiezen dus niet de technisch beste, of vriendelijkste, of beste producer,.....
Ik stemde naar de DJ's die mijn persoonlijke smaak het meest benaderen of bekoren.
Oké die stylen van The Thrillseekers, Above & Beyond, Solarstone, ... bekoren mij het meest maar er zijn nog tientallen anderen ook.. 5 is voor mij te weinig.
Wat verschillende smaken/meningen betreft,
misschien is het voor de meesten hier onbegrijpelijk wat FUSyke zo goed vind aan zijn top 5.
Maar soms is het voor ons denk ik ook even moeilijk om 'onze' smaken/meningen te laten begrijpen naar anderen toe.
En kerels als Guetta en gelijkgenrerigen zullen ook hoog scoren... so what als ge niet stemt zullen jouw favorieten ook niet scoren, de lijst heeft jammergenoeg wel een effekt op het bookingsgedrag in de scéne.. is me al meerdere malen vertelt. |
|
|
| De Geert |
zopas mn vote uitgebracht:
1. Rank 1
2. Menno De Jong
3. Armin Van Buuren
4. Aly & Fila
5. Giuseppe Ottaviani |
|
|
| Joker666 |
Mijn top 5 (dit jaar alles wel minder gevolgd maar toch):
1. Menno De Jong
2. Jon O'Bir
3. Jonas Steur
4. Paul Van Dyk
5. Armin Van Buuren
Stemmen uitsluitend uitgebracht op dj's die vnml trance draaien... |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by Push2005
Als Sven Ornelis op de Q-Party draait hebben de mensen er ook zin in, en dansen ze allemaal. |
haha, luc gaat naar Q-party's |
|
|
| FenixStyle |
Heb mijn top5 gebaseerd op live-sets waar ik zelf bij was:
1) Menno De Jong
2) Armin Van Buuren
3) Jon O'Bir
4) Blake Jarell
5) Andrew Bennett |
|
|
| FCB_Fanatic |
Uiteindelijk ook gestemd:
1. John 00 Fleming
2. Airwave
3. Christopher Lawrence
4. Jon O'Bir
5. Andrew Bennett
Vooral die eerste twee steken er serieus boven uit. Jon O'Bir en Andrew Bennett waren zeker niet slecht, maar toch minder tov John 00 Fleming en Airwave. Het lijstje heb ik dan afgerond met Christopher Lawrence. Die heb ik niet live aan het werk gezien, maar de sets die ik van hem heb gehoord kon ik zeker apprecieren. Mag van mij ook gerust op één eindigen, zou eens wat anders zijn dan steeds Tiesto of PvD |
|
|
| TOR |
| Ik zal er eveneens DJ's moeten tussen gooien die ik niet aan het werk heb gezien, want het is tot dusver een mager jaar geweest voor me. Ik denk dat ik in totaal misschien slechts 5 feestjes heb aangedaan, lol. En ik vermoed dat ze bij DJ Mag Phi-Phi uit mijn lijst zouden schrappen wegens "nooit gehoord van die homo, dat moét een vervalsing zijn". |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by TOR
Ik zal er eveneens DJ's moeten tussen gooien die ik niet aan het werk heb gezien, want het is tot dusver een mager jaar geweest voor me. Ik denk dat ik in totaal misschien slechts 5 feestjes heb aangedaan, lol. En ik vermoed dat ze bij DJ Mag Phi-Phi uit mijn lijst zouden schrappen wegens "nooit gehoord van die homo, dat moét een vervalsing zijn". |
Als ge er nu Fi-Fi zovan maken ik zou nog zeggen, ma Phi-Phi is toch wel een redelijk gevestigde waarde, volgens mij kennen ze die wel bij DJ mag |
|
|
| Gevork |
Is duidelijk eh
1) Sultan
2) 16 Bit Lolitas
3) V-Sag
4) Gabriel&Dresden
5) Sander Van Doorn
:) |
|
|
| Real |
| Vieze spammer. Scheer je weg van ons forum. |
|
|
|
|