return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 
DJmag Top 100 Poll 2007 (pg. 6)
View this Thread in Original format
Real
Ik denk dat ik dit jaar mijn joker ga inzetten. Er zijn dit jaar geen dj's geweest die mij hebben kunnen bekoren met hun sets, behalve een enkele performance van Tiësto of Armin. Niet dat ik dit jaar veel sets beluisterd heb, integendeel. Enfin, u ziet dat ik dit jaar dus niet geplaatst ben om een mooie rangschikking te maken. Maar om in de sfeer te blijven van een bepaalde poster op de vorige pagina, stel ik Airbase voor, want die heeft dit jaar een mooi liedje gemaakt.
massiveK
tja, en bovendien zijn, voor mij, Tiesto en zeker armin beter dj dan producer... Toch stemmen mensen voor hem want ze Traffic of adagio kennen

ma ja, allez die debat over die poll zullen we toch niet elk jaar doen
Rhand
quote:
Originally posted by Xilver
Begrijpend lezen is ook niet echt een van uw sterkste kanten, vriendschap. Herhaal mee met mij:

EEN DJ IS GEEN PRODUCER
EEN DJ IS GEEN PRODUCER
EEN DJ IS GEEN PRODUCER
EEN DJ IS GEEN PRODUCER

Iets maken is iets produceren, de maker is een producent.
Blue Sky 99
quote:
Originally posted by Rhand
Iets maken is iets produceren, de maker is een producent.

Wel, dan zie je toch zelf het probleem wel? :p
Devilex
Als ik dan toch ook twee namen moet noemen van dj's die met dit jaar live een schitterende set hebben gebracht dan zijn dit Jon O'Bir en John 00 Fleming.
Bl@ckOut
Ik ga mij ook onthouden deze keer, wegens te weinig setjes gehoord dus mijn stem zou niet echt representatief zijn. Maar zoals reeds gezegd verwacht ik idd een grote terugval van M.I.K.E., AvB en PvD zullen wss op ongeveer dezelfde plaats blijven staan.

Als ik iemand moet noemen wiens set mij het meeste is bijgebleven, dan maar Menno De Jong.
massiveK
we kunnen veel negatieve dingen van die poll denken (ik zelf de eerste) maar toch is het een goeie promotie middel (op korte termijn want op lange termijn zijn er zeker negatieve gevolgen voor de scene) voor trance. En deze musiek stijl heeft dat wel nodig
Eagle`
quote:
Originally posted by Push2005
01. Paul van Dyk

Verdiende nr. 1 voor mij. Alleen hij kan Armin Van Buuren van deze o zo verderfelijke positie weerhouden; om de trancescene niet nog meer naar de knoppen te laten gaan.

De rest kan me eigenlijk gestolen worden; maar ander zou mijn entry niet geldig zijn:

02. Dj Mikey Mike
03. Chris Riley
04. Dj RJT
05. Lord Of Bass

Serieus stemmen doe ik wel in de TA top 100; die heeft tenminste zo'n nefaste impact niet op de dancescene :)

misschien is het net goed als ie eindelijk eens nr 1 wordt is ie eindelijk van zen obsessie verlost, en keert ie misschien terug naar zijn early days, zowel qua dj'en als producen. Wishful thinking ma bon :wtf:

ontopic, no particular order:

Raresh
Heidi
Danny Howells
100% Isis
Digweed
'00' Fleming
FUSyke
1. David Guetta
2. Armand Van Helden
3. Guy Gerber
4. James Holden
5. Eric Prydz
Devilex
quote:
Originally posted by FUSyke
1. David Guetta

Alé man da kunt ge toch ni menen :rolleyes:

Real
quote:
Originally posted by Devilex
Alé man da kunt ge toch ni menen :rolleyes:

Jij hebt duidelijk nog nooit een overgang van Guetta gehoord? Geniaal in élk opzicht. Om nog maar te zwijgen over de platenkeuze. :crazy: :crazy:
massiveK
:rolleyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 
Privacy Statement