return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 
DJmag Top 100 Poll 2007 (pg. 7)
View this Thread in Original format
FUSyke
quote:
Originally posted by Devilex
Alé man da kunt ge toch ni menen :rolleyes:

Iedereen weet al een hele tijd dat ik een fan ben van Guetta; dus daar moet ge niet over zeveren. En ik ben beslist niet de enige. Dat heb ik in Ibiza nomaals ondervonden. Ik kan inkomen dat zijn techniek niet de beste is; maar de sfeer die hij maakt is des te meer de beste! Ieder zijn smaak é. Jij kan niet begrijpen waarom ik Guetta op 1 zet en ik kan niet begrijpen waarom PVD op nr 1 staat.
Push2005
quote:
Originally posted by FUSyke
Jij kan niet begrijpen waarom ik Guetta op 1 zet en ik kan niet begrijpen waarom PVD op nr 1 staat.

PvD kan tenminste 2 platen vlekkeloos in mekaar mixen; hetgeen wat elke dj zou moeten kunnen.

David Guetta kun je moeilijk een dj noemen in dat opzicht. Maar blijkbaar komt dat feit wel meer voor in de housescene; want figuren als Dj Dan en Roger Sanchez kunnen óók niet mixen; maar staan wel hoog aangeschreven. Armand van Helden stelt eigenlijk ook niet zoveel voor.
Stem liever voor wat house-dj's die meer talent hebben (Jerome Sydenham, Mark Knight,... om maar iets te noemen) als je dan toch een housedj vanboven zet.
Jasperovitsj
1. Pole Folder
2. Jody Wisternoff
3. 16 Bit Lolita's
4. Micah
5. Sasha

Pole Folder is wat mij betreft één van de beste dj's ter wereld op dit moment. Uitstekende, gevarieerde, originele, genrevervagende en vaak unieke platenkeuze met veel soul en gevoel voor melodie, heerlijk opbouwende sets en technisch ijzersterk. Zelfde verhaal voor Jody Wisternoff, die deze plaats volkomen los van zijn productiewerk verdient, net zoals Pole Folder. ;) Peter en Aad van de 16 Bit Lolita's zijn naast geniale producers ook uitstekende deejays die hun sets weliswaar volproppen met eigen materiaal, maar dat is van zo'n hoge kwaliteit en zo gevarieerd dat hun sets echt een waanzinnig hoog partygehalte hebben én tegelijk diep en afgewerkt zijn. Micah heeft één van de meest unieke stijlen vind ik, heel eclectisch met een hoop onbekende pareltjes en beresterk eigen werk. Sasha tenslotte is eigenlijk wat aan het afstappen van die redelijk platte electrohouse sound van zijn Fundacion periode en gaat terug een diepere en melodieuzere toer op. En alleen al op basis van zijn laatste Essential Mix verdient hij terug zijn plaats bij de groten! ;)

Eervolle vermelding ook voor Airwave, maar die haalt mijn top 5 net niet :) Maar als er één trancedj is die ik een grote sprong voorwaarts gun is hij het wel!
Devilex
Ik word eerlijk gezegd nerveus van die poll
Bertn
quote:
Originally posted by Devilex
Ik word eerlijk gezegd nerveus van die poll

idem hier. elk jaar maakt iedereen zich druk om mongolen die op producers ipv op DJ's stemmen... ik heb daar geen zin meer in:) Iedereen zit elk jaar te janken wat voor grap die lijst geworden is, en toch blijft iedereen maar stemmen erop. verdoe uw tijd daar toch niet aan, voor "muziekkenners als ons" maakt dat toch geen zak uit wie op die nr 1 staat. zelfs al stemmen alle kenners nog op hun favo dj (die dan toch te underground is om een verschil in de lijst uit te maken), dan zijn er 100 keer meer mongolen die - ik zeg maar wat - op Filo en Peri stemmen omdat die The Anthem gemaakt hebben.
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Bertn
zelfs al stemmen alle kenners nog op hun favo dj (die dan toch te underground is om een verschil in de lijst uit te maken), dan zijn er 100 keer meer mongolen die - ik zeg maar wat - op Filo en Peri stemmen omdat die The Anthem gemaakt hebben.

effe een serieuze veeg naar Rhand :D
Transfusion
quote:
Originally posted by Push2005
PvD kan tenminste 2 platen vlekkeloos in mekaar mixen; hetgeen wat elke dj zou moeten kunnen.

David Guetta kun je moeilijk een dj noemen in dat opzicht. Maar blijkbaar komt dat feit wel meer voor in de housescene; want figuren als Dj Dan en Roger Sanchez kunnen óók niet mixen; maar staan wel hoog aangeschreven. Armand van Helden stelt eigenlijk ook niet zoveel voor.
Stem liever voor wat house-dj's die meer talent hebben (Jerome Sydenham, Mark Knight,... om maar iets te noemen) als je dan toch een housedj vanboven zet.

Op zich moet je dan maar is naar z'n set van La Rocca dit jaar luisteren...
FUSyke
quote:
Originally posted by Push2005

Zijn mijn andere namen goed genoeg voor u om op te stemmen?
Push2005
quote:
Originally posted by FUSyke
Zijn mijn andere namen goed genoeg voor u om op te stemmen?

lol

jazeker
FUSyke
Respect voor elkaars smaak is toch iets wat hier nog veel mensen moeten leren ze.

massiveK
niemand heeft gezegd dat je niet david guetta leuk mag vinden hoor.

Toch kunnen we onze mening (twijfelen) van een num 1 positie op een dj poll (aangezien hij mix (in de zin, beatmatching en 2 platen samen spelen)bijna niet, wacht voor een break om een tweede plaat te starten. Bovendien speelt hij altijd dezelfde tracklist.

Dus ja, iedereen doet wat hij wilt, iedereen kan ook toch zijn mening uitspreken. Dat moet je toch wachten als je je eigen top 5 post.
FUSyke
quote:
Originally posted by massiveK
Bovendien speelt hij altijd dezelfde tracklist.

Dat doet elke dj.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 
Privacy Statement