|
DJmag Top 100 Poll 2007 (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| Bertn |
| Ik snap het gemekker niet. Armin heeft hier bewezen dat hij de populairste DJ op deze aardkloot is, en naar mijn weten heeft populariteit nog altijd geen zak te maken met kwaliteit. Het omgekeerde is in de geschiedenis al een paar keer bewezen (PVD, Tiësto 3x terwijl ik hem véél beter vond in de jaren ervoor, enz...) |
|
|
| Blue Sky 99 |
| quote: | Originally posted by TOR
- Wie is in godsnaam DJ Vibe? Idem voor Erol Alkan en Shazi even verderop in de lijst.
|
Erol Alkan is wel erg bekend in de UK, de andere twee ken ik ook niet. |
|
|
| Blue Sky 99 |
| quote: | Originally posted by Freezel
Gelukkig ben jij de enige hier die kan oordelen over events waar je niet geweest ben of niks van meegekregen hebt, ik wou dat ik dat kon. |
Een avondje Amnesia met Väth en een avondje Amnesia met Armin ... qua clubimpact is er wel degelijk een héél groot verschil. |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by TOR
- Wie is in godsnaam DJ Vibe? Idem voor Erol Alkan en Shazi even verderop in de lijst.
|
Erol Alkan is een maatje van de broertjes Dewaele en heeft zijn succes vooral in hun zog opgebouwd denk ik.
En shazi = skazi? Hoewel me dat ook zou verbazen, bestaan die in feite nog wel? |
|
|
| FredNova |
And Armin it is...
tis toch weer elk jaar een triestige discussie he, vaak over dj's die zich vaak in een heel ander genre bevinden waar 'buitenstaanders' dan over gaan oordelen...
soit, voor mij is de lijst ondertussen waardeloos (helaas is dat niet zo voor promotors) |
|
|
| Lolo |
| quote: | Originally posted by FredNova
And Armin it is...
tis toch weer elk jaar een triestige discussie he, vaak over dj's die zich vaak in een heel ander genre bevinden waar 'buitenstaanders' dan over gaan oordelen...
soit, voor mij is de lijst ondertussen waardeloos (helaas is dat niet zo voor promotors) |
Boah, promoters moet je bezien als schapen. Ze zullen vroeg of laat wel op iets anders springen en het gaan alleen van datte moeten zijn of ge zijt ni "hype".
niks van aantrekken maat, en kop op, goe en smaakvol ben je zeker voor veel van ons, en da lijstje heeft geen invloed op het hart van mensen (voor degene die er nog ene hebben uiteraard).
Vanaf januari heb ik beslist veel minder te gaan optreden, behalve in België nog af en toe. Je ziet mij er ook heel gelukkig mee in feite, want dit betekent ook veel meer platen uit, heh.
L. |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by FredNova
And Armin it is...
tis toch weer elk jaar een triestige discussie he, vaak over dj's die zich vaak in een heel ander genre bevinden waar 'buitenstaanders' dan over gaan oordelen...
soit, voor mij is de lijst ondertussen waardeloos (helaas is dat niet zo voor promotors) |
mss heb je gelijk en is het steeds een triestige discussie die ieder jaar weerkeert
maar hetgeen ik dan NOG triestiger vind, is dat iemand als Armin dankzij deze poll zowat als ambassadeur van de Trance wordt aanzien door velen, terwijl hij dat in mijn ogen niet echt verdient. Van de huidige trance is hij mss een ambassadeur, ... maar de huidige trance heeft imo niet veel meer met echte trance te maken :( |
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
maar hetgeen ik dan NOG triestiger vind, is dat iemand als Armin dankzij deze poll zowat als ambassadeur van de Trance wordt aanzien door velen, terwijl hij dat in mijn ogen niet echt verdient. Van de huidige trance is hij mss een ambassadeur, ... maar de huidige trance heeft imo niet veel meer met echte trance te maken :( |
het is veel erger dan dat hoor, voor de buitenwereld is Milk Inc zelfs trance...
maar ik probeer niet meer in hokjes te denken
vind je iets goed dan luister je er naar / speel je het
don't like it? laat het dan gewoon links liggen |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by FredNova
het is veel erger dan dat hoor, voor de buitenwereld is Milk Inc zelfs trance...
maar ik probeer niet meer in hokjes te denken
vind je iets goed dan luister je er naar / speel je het
don't like it? laat het dan gewoon links liggen |
idd. hoeveel dj's houden er zich nog aan 1 genre? Ik ben wel blij met de evolutie van de voorbije jaren, nl. dat alle genres in elkaar overlopen. |
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by Bertn
idd. hoeveel dj's houden er zich nog aan 1 genre? Ik ben wel blij met de evolutie van de voorbije jaren, nl. dat alle genres in elkaar overlopen. |
dikke +1 |
|
|
| Config |
| ook volledig mee eens |
|
|
| FCB_Fanatic |
| dat zal er mogelijk mee te maken hebben dat de huidige trance mij niet bijzonder veel meer boeit :p. Er zijn nog leuke tracks, maar ik heb hier toch ook al heel wat tracks zien paseren op het forum waar ik absoluut niets aan vind |
|
|
|
|