|
DJmag Top 100 Poll 2007 (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Rhand
U probleem hé vriend. |
Hey, gij zijt diegene die wild is van The Anthem, dus ik denk niet dat IK een probleem heb :p |
|
|
| Rhand |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Hey, gij zijt diegene die wild is van The Anthem, dus ik denk niet dat IK een probleem heb :p |
Ziekelijk arrogant én een probleem met begrijpend lezen, auwtsj. |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Devilex
80% van de stemmers op die lijst heeft zo een mentaliteit. Dus waarom zouden die overige 20% nog de moeite doen om een mooie objectieve top 5 op te stellen? |
Denk ik ook ja. Wat me ook nog steeds verbaast is hoe doorspekt die lijst is van trancedj's; terwijl er in werkelijkheid maar een handvol van geboekt wordt (en dan nog steeds telkens dezelfde).
Het trancepubliek is wellicht het meest actief op het internet; nog een reden temeer dat aantoont hoe onrepresentatief die poll is.
| quote: | Originally posted by Rhand
Ziekelijk arrogant én een probleem met begrijpend lezen, auwtsj. |
Een beetje relativeren hé ;)
edit: wow er stond een gore d/t fout in mijn post; die is weg nu :p |
|
|
| Devilex |
| quote: | Originally posted by Push2005
Wat me ook nog steeds verbaasd is hoe doorspekt die lijst is van trancedj's; terwijl er in werkelijkheid maar een handvol van geboekt wordt (en dan nog steeds telkens dezelfde).
Het trancepubliek is wellicht het meest actief op het internet; nog een reden temeer dat aantoont hoe onrepresentatief die poll is.
Een beetje relativeren hé ;) |
Mss grotendeels gebaseerd op hun radioshows dan? |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Rhand
Ziekelijk arrogant én een probleem met begrijpend lezen, auwtsj. |
Ai, den deze bijt terug :D
Staat Deadmau5 toevallig in uwen top 5 omdat ge Faxing Berlin zo'n grave plaat vindt? |
|
|
| Rhand |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Ai, den deze bijt terug :D
Staat Deadmau5 toevallig in uwen top 5 omdat ge Faxing Berlin zo'n grave plaat vindt? |
Tss, "grave". Ge kunt het maar niet laten hé.
Maar om op uw vraag te beantwoorden, gewoon zijn hele repertoire owned. |
|
|
| massiveK |
| quote: | Originally posted by Devilex
Mss grotendeels gebaseerd op hun radioshows dan? |
Jullie hebben de kleine tekst van ID&T na Trance Energy goed gelezen :) |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Rhand
Ziekelijk arrogant én een probleem met begrijpend lezen, auwtsj. |
Begrijpend lezen is ook niet echt een van uw sterkste kanten, vriendschap. Herhaal mee met mij:
EEN DJ IS GEEN PRODUCER
EEN DJ IS GEEN PRODUCER
EEN DJ IS GEEN PRODUCER
EEN DJ IS GEEN PRODUCER |
|
|
| Jasperovitsj |
| Tom joenge, hangt is ni zo de grave uit! |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Tom joenge, hangt is ni zo de grave uit! |
gast ik kan der ook ni aan doen da'k van Antwerpen kom eh. |
|
|
| Real |
| En gij durft u zomaar publiekelijk outen? |
|
|
| Push2005 |
| ^Voor wie gaat de gezaghebbende Chris Riley voten ? |
|
|
|
|