|
DJmag Top 100 Poll 2007 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| mrcanon |
| quote: | Originally posted by Push2005
Natuurlijk niet. Paul Van Dyk is een idioot van de bovenste plank. Maar hij weet tenminste om te gaan met de °1 titel. Hij doet z'n ding verder en trekt zich voor de rest nog steeds van niets aan.
Armin lonkt al jaren naar die positie; en Armin heeft op kleine producers een veel grotere invloed dan van dyk; dus dan zouden we nog jarenlang extra van die generic 'trance'crap moeten slikken.
Overigens heeft Tiesto mooi bewezen dat die nr 1 positie hem gedurende 2-3 jaar totaal onderuit heeft gehaald; dat zou met Armin niet anders zijn. Armin verdiende de titel in mijn ogen in 2004 (en miss 2005) en that's it. Nu is hij geweldig crappy en het zou nog erger kunnen worden. |
Ik denk dat moest Armin de titel hebben er niks zou veranderen aan wat er nu is. Armin gaat idd de mindere kant op. Vorig jaar vond ik hem nog super. Qua producties vind ik hem nog altijd goed. "This world is watching me" en "Rush hour" zijn toch wel erg goed in mijn ogen. Maar ik denk dat ge vooral de platenkeuze in z'n sets bedoelt. Sean Tyas en consoorten wil ik ook uit z'n sets. Buiten Lift en Louvre herken ik geen enkele andere Tyas-plaat omdat ze zo standaard zijn. Moest Armin dit soort platen uit z'n sets verwijderen en terug wat platen draaien die niet van zijn eigen label zijn zou hij denk ik terug veel verbeteren. Hoe dan ook, als hij nu nr 1 wordt of niet volgens mij gaat het blijven gaan zoals het nu is. Misschien dat hij volgend jaar terug scoort met een goed album. Shivers vond ik alleszinds erg goed. Ik denk niet dat er dingen zijn waar Armin nog meer aandacht mee kan bereiken. Er bestaat al een "In Concert"-concept onder "Armin Only" en hij heeft al een radioshow. Veel nieuws kan er niet meer komen. Tenzij hij de commerciële toer op gaat en poppy platen zoals PvD begint te maken. Indien dat gebeurt, heeft hij ook wel voor mij afgedaan, maar persoonlijk zie ik da nog nie snel gebeuren. Laat ons hopen! |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by massiveK
hoe kan je guetta en Bennassi met Holden, Sasha, Trentemoller, Ivan Smagghe enz. melden :eyes: |
Dat gaat heel gemakkelijk hoor:toocool: |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by mrcanon
Ik denk dat moest Armin de titel hebben er niks zou veranderen aan wat er nu is. Armin gaat idd de mindere kant op. Vorig jaar vond ik hem nog super. Qua producties vind ik hem nog altijd goed. "This world is watching me" en "Rush hour" zijn toch wel erg goed in mijn ogen. Maar ik denk dat ge vooral de platenkeuze in z'n sets bedoelt. Sean Tyas en consoorten wil ik ook uit z'n sets. Buiten Lift en Louvre herken ik geen enkele andere Tyas-plaat omdat ze zo standaard zijn. Moest Armin dit soort platen uit z'n sets verwijderen en terug wat platen draaien die niet van zijn eigen label zijn zou hij denk ik terug veel verbeteren. Hoe dan ook, als hij nu nr 1 wordt of niet volgens mij gaat het blijven gaan zoals het nu is. Misschien dat hij volgend jaar terug scoort met een goed album. Shivers vond ik alleszinds erg goed. Ik denk niet dat er dingen zijn waar Armin nog meer aandacht mee kan bereiken. Er bestaat al een "In Concert"-concept onder "Armin Only" en hij heeft al een radioshow. Veel nieuws kan er niet meer komen. Tenzij hij de commerciële toer op gaat en poppy platen zoals PvD begint te maken. Indien dat gebeurt, heeft hij ook wel voor mij afgedaan, maar persoonlijk zie ik da nog nie snel gebeuren. Laat ons hopen! |
Wat ik nog erger vind dan die Tyas platen (en consoorten), is de vocale rommel die hij steeds maar in zijn sets draait. Misbaksels als "Love You More" en "Anthem". Armin heeft de laatste tijd wel een aantal behoorlijke sets gedraaid, maar hij kan het echt niet laten om dergelijke vocale nummers te draaien. Vind ik gewoon ontzettend jammer. Daarnaast heb je dan nog zijn Asot's, die ik behoorlijk magertjes vind. Ik ben er dan ook (grotendeels) mee gestopt met ernaar te luisteren (zn laatste viel nog enigzinds mee)
En als producer vind ik Armin al helemaal niet goed bezig. Ik moet toegeven dat "This world is watching me" en "Rush hour" nog enigzinds meevallen, maar uitzonderlijk goed zijn ze ook niet. Daarnaast heeft hij dan nog tracks als "Love You More" en "Saturday Night" gemaakt, die ik echt niet goed vind. Ik vind ze ook helemaal geen trance meer (neigt eerder naar slechte popmuziek). |
|
|
| Loraine |
01. Galen Behr
02. Sied van Riel/Miika Kuisma
03. Kimito Lopez
04. Jonas Steur
05. Menno de Jong
Beoordeeld o.a. op producties, live -en radiosets
06. Solarstone
07. Eelke Kleijn
08. OlliS
09. Gareth Emery
10. Markus Schulz |
|
|
| Bertn |
| als ik moet kiezen tss PVD en Armin, dan toch nog altijd Armin. PVD is nog steeds een slechtere ambassadeur voor trance dan Armin, omdat sommige van zijn sets echt complete cheesefests zijn. |
|
|
| Zjokke1977 |
| quote: | Originally posted by Bertn
als ik moet kiezen tss PVD en Armin, dan toch nog altijd Armin. PVD is nog steeds een slechtere ambassadeur voor trance dan Armin, omdat sommige van zijn sets echt complete cheesefests zijn. |
1. van Dyk is geen ambassadeur van trance, nooit geweest trouwens.
Hij zegt dit trouwens zelf. Als je zijn VONYC sessions radioshow en zijn livesetjes volgt moet dit toch duidelijk zijn. Trance is slechts een klein stukje van wat hij effectief draait.
2. Cheesefests? dat is nu net wat ik van Armin zijn setjes denk. Ik ben nog steeds aant bekomen van Armin @ larocca 2006 - 4 uur slaaptrance dat het niet meer normaal was.
Gelukkig is hij zich eenigszins aant herpakken, maar boeien doet hij me al lang niet meer.
Just my 2 cents - no flames intended :toothless
Edit: John O'bir @ nr. 1 !!!!!, de rest weet ik nog ni |
|
|
| The_G0dfather |
| Shulz en Dave Clarke, voor de rest nog eens peizen |
|
|
| Jasperovitsj |
| Tijd dus dat Sasha en Digweed de trancenichten nog eens een pak rammel geven :toothless |
|
|
| Devilex |
Sasha en Digweed zijn ook al lang niet meer de progessivegoden die ze ooit waren. Vooral de set van John Digweed op 10 Days Off vond ik meer minimal/elektro dan wat anders, buiten enkele uitzonderingen na dan.
Ik zou het echt niet meer weten op wie je moet stemmen. De hedendaagse trance is een zinkend schip dus Armin op nummer 1 stemmen is eigenelijk 'investeren' in niks. En technonamen hebben er al helemaal geen behoefte aan om in die lijst te komen staan.
Laten we allemaal op Dj Coone stemmen :p |
|
|
| massiveK |
idd vind ik saturday night bijzonder slecht.
Rush hour & This world vind ik ok maar niks verrassend.
Van de Tyas platen zijn er zowel goeie dingen als grote . Wat hij onder dave 202 doet vind ik persoonlijk goed. Ook One more night out en lift vind ik heel sterk.
Love you more, tja, niet een echte goeie plaat, heel commercieel, maar ik heb geen probleem om dit plaat in een set te horen, voor zover al de set niet met zulke track is gemaakt. Allez een moment waar iedereen kan zingen in een set me vele energie en met een goeie sfeer zoals in tomorrowland is toch funny denk ik. Zelfs als ik weet dat die plaat niet goe is. T'is net hetzelfde voor food. een fastfood weet ik dat, wat de kwaliteit betreft, is het niet heel goe. Toch is een giant menu eet ik graag sometimes :D |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Dat gaat heel gemakkelijk hoor:toocool: |
Door mensen zonder smaak althans... |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by massiveK
Wat hij onder dave 202 doet vind ik persoonlijk goed. Ook One more night out en lift vind ik heel sterk.
|
Heh? Sean Tyas = Dave 202 volgens u? :conf:
| quote: | Originally posted by massiveK
Love you more, tja, niet een echte goeie plaat, heel commercieel, maar ik heb geen probleem om dit plaat in een set te horen, voor zover al de set niet met zulke track is gemaakt. Allez een moment waar iedereen kan zingen in een set me vele energie en met een goeie sfeer zoals in tomorrowland is toch funny denk ik. |
Ik vind Love You More best nog wel een goeie plaat, al komt dat gewoon door het feit dat ik het origineel een goeie plaat vind. Armin voegt echter niet veel goeds toe, enige voordeel is dat die plaat nu ook gebruikt kan worden in een set. Enja zoals ge zegt, een hele zaal die meezingt is toch ook wel leuk, al kan ik begrijpen dat anderen zich daar juist aan ergeren.. :) |
|
|
|
|