|
DJmag Top 100 Poll 2007 (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Rhand |
1) Deadmau5
2) Axwell
3) Steve Angello
4) Sander Kleinenberg
5) Filo & Peri |
|
|
| Devilex |
| quote: | Originally posted by TOR
M.I.K.E. dondert volgens mij volledig uit de rangschikking dit jaar. |
Denk ik ook. |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Rhand
1) Deadmau5
2) Axwell
3) Steve Angello
4) Sander Kleinenberg
5) Filo & Peri |
Wat is jouw motivatie om Filo & Peri daar te plaatsen ? Was gewoon 'ns benieuwd... |
|
|
| Jasperovitsj |
| Draaien die mannen überhaupt wel? |
|
|
| Rhand |
| quote: | Originally posted by Push2005
Wat is jouw motivatie om Filo & Peri daar te plaatsen ? Was gewoon 'ns benieuwd... |
Omdat ik Anthem wel een goeie plaat vond (nu ben ik ze wel beu gehoord) :D |
|
|
| Devilex |
| quote: | Originally posted by Rhand
Omdat ik Anthem wel een goeie plaat vond (nu ben ik ze wel beu gehoord) :D |
En daarom zouden die mensen een plaats waard zijn tussen de topdj's?
Deze lijst gaat in principe nog altijd over dj's, mensen die kunnen draaien, een set kunnen opbouwen. |
|
|
| Rhand |
| En ik beoordeel ze in de eerste plaats op hun producties. |
|
|
| Devilex |
| quote: | Originally posted by Rhand
En ik beoordeel ze in de eerste plaats op hun producties. |
Maar hier oordeel je blijkbaar enkel op Anthem? |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Rhand
En ik beoordeel ze in de eerste plaats op hun producties. |
Daarom is die lijst ook elk jaar zo'n geweldige grap. Mensen die nog nooit een draaitafel van dichtbij hebben gezien worden bij de beste 50 dj's (disc-jockey, plaatjesdraaier) van de wereld gerekend. Tragisch en hilarisch tegelijk :) |
|
|
| Rhand |
Voornamelijk, was een van mijn favoriete platen dit jaar (tot 3 weken terug het door elke Dj gedraaid werd in een liveset).
Ook nog omdat ik dit jaar enkele andere platen van hen heb leren kennen en ze best oké vind, en een derde reden is omdat ze toch vrij laag staan op de lijst en ik wou mijn stem niet geven aan PvD of AvB ofzo. |
|
|
| Rhand |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Daarom is die lijst ook elk jaar zo'n geweldige grap. Mensen die nog nooit een draaitafel van dichtbij hebben gezien worden bij de beste 50 dj's (disc-jockey, plaatjesdraaier) van de wereld gerekend. Tragisch en hilarisch tegelijk :) |
U probleem hé vriend. |
|
|
| Devilex |
| 80% van de stemmers op die lijst heeft zo een mentaliteit. Dus waarom zouden die overige 20% nog de moeite doen om een mooie objectieve top 5 op te stellen? |
|
|
|
|