|
DJmag Top 100 Poll 2007 (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| Config |
| quote: | Originally posted by Lolo
ik noem da tour de trance. |
:p spot on. |
|
|
| Glaniskanis |
Ze hebben vlot mijn post uit Music Discussion gekopieerd zeg :wtf: |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
Ze hebben vlot mijn post uit Music Discussion gekopieerd zeg :wtf: |
Volgende keer wat typo's maken of achternamen verwisselen ;) |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
Check bijvoorbeeld die namen die nu gepakt zijn. Chris Lawrence, DJ Dan, Flash Brothers
|
dacht dat CL zijn naam gezuiverd was ? |
|
|
| Lolo |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
dacht dat CL zijn naam gezuiverd was ? |
zen advocaat had zelfs een audit gevraagd van de afgelopen vijf jaren om te weten wie "epo" pakte, maar dit was ff te veel voor dj mag die zijn naam gezuiverd heeft, anders raakten ze hun credibiliteit en die van talloze toppers kwijt, misschien...
L. |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Freezel
Doe jij het beter? |
:stongue:
zo'n post kun je niet eens serieus nemen :')
En FCB's edit was correct; dat kwalitatief moest er wel bij. Maar dan nog zijn die events dat je opsomt niet danig indrukwekkend. Dat hebben andere dj's evenzeer gedaan; én beter.
Het komt er gewoon op neer dat Armin's fanbase berust op internetpopulariteit; en niet op club-impact. |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by Lolo
zen advocaat had zelfs een audit gevraagd van de afgelopen vijf jaren om te weten wie "epo" pakte, maar dit was ff te veel voor dj mag die zijn naam gezuiverd heeft, anders raakten ze hun credibiliteit en die van talloze toppers kwijt, misschien...
L. |
tjah, ik probeer gewoon objectief te blijven, daar was toch een credible thread over gemaakt id MD ? |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Push2005
Het komt er gewoon op neer dat Armin's fanbase berust op internetpopulariteit; en niet op club-impact. |
Niet voor de volle honderd procent. Anders zou J00F - die ook geen onbekende is op het internet - een stukje hoger hebben gestaan.
Het valt in ieder geval wel op dat hij de eerste plaats bereikt in het jaar waarin hij het slechtst heeft gepresteerd. Maar dat kan ook van PvD worden gezegd.
Wat me verder opvalt:
- Blank & Jones en Marco V nogal hoog gezien hun relatieve anonimiteit dit jaar.
- Eric Prydz nogal laag als je rekening houdt met de hype rond zijn persoon.
- Wie is in godsnaam DJ Vibe? Idem voor Erol Alkan en Shazi even verderop in de lijst.
- Geen Belgen in de lijst, of ik moet erover hebben gekeken. Mike is in ieder geval een terechte daler. |
|
|
| CygnusX |
| Hou er ook rekening mee dat A State Of Trance in heel wat landen wordt uitgezonden en dus enorm veel luisteraars heeft. Hoeveel precies zou ik wel eens willen weten. Volgens Wikipedia Nederlandstalig elke week meer dan 700.000 en volgens Wikipedia Engelstalig elke week 6 miljoen!!! Dat zal er wel over zijn :) |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by Push2005
:stongue:
zo'n post kun je niet eens serieus nemen :')
En FCB's edit was correct; dat kwalitatief moest er wel bij. Maar dan nog zijn die events dat je opsomt niet danig indrukwekkend. Dat hebben andere dj's evenzeer gedaan; én beter.
Gelukkig ben jij de enige hier die kan oordelen over events waar je niet geweest ben of niks van meegekregen hebt, ik wou dat ik dat kon. |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Freezel
ik wou dat ik dat kon. |
Het gaat hoofdzakelijk om de tracklist, een domein waarin Armin allerminst heeft uitgeblonken dit jaar. |
|
|
|
|