return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 
DJmag Top 100 Poll 2007 (pg. 8)
View this Thread in Original format
Push2005
quote:
Originally posted by FUSyke
Dat doet elke dj.

massiveK
tja, niet na 3 jaar hé :)
Jasperovitsj
Maar al die platen zijn zó goed dat ze na drie jaar nog even vet klinken :crazy:
Bertn
... en ondertussen kan Guetta zijn overgangen tussen die platen perfectioneren!
FUSyke
Jawadde, het niveau is hier weer hoog ze:rolleyes:
Jasperovitsj
Net zoals tijdens Guetta's sets!

Oké, nu stop ik...
Loraine
Is dit de BETA Bash of de DJ Mag Top 100 Poll? :o
Transfusion
quote:
Originally posted by Bertn
... en ondertussen kan Guetta zijn overgangen tussen die platen perfectioneren!

Als David Guetta draait, dansen de meeste mensen en hebbe die er altijd plezier in.

De vraag is, wat is de beste dj? Iemand die technisch superieur is, maar dan kan je beter op James Zabiela of Jeff Mills ofzo stemmen. Of is de beste dj, de dj die het meeste reactie krijgt van het publiek?
FenixStyle
quote:
Originally posted by Transfusion
Als David Guetta draait, dansen de meeste mensen en hebbe die er altijd plezier in.

De vraag is, wat is de beste dj? Iemand die technisch superieur is, maar dan kan je beter op James Zabiela of Jeff Mills ofzo stemmen. Of is de beste dj, de dj die het meeste reactie krijgt van het publiek?

Een goede dj is imo iemand die weet én technisch alles mooi aan elkaar te mixen, én het publiek naar z'n hand te zetten, én originele tracklists voor te schotelen...
Bl@ckOut
quote:

In mijn ogen een combinatie van. DJ-en bevat verschillende aspecten, bv techniek, trackkeuze, ervoor zorgen dat de mensen zich amuseren etc. Je kan niet perfect zijn in al die dingen maar de beste dj is volgens mij dan degene die op al deze aspecten zo goed mogelijk scoort.

Push2005
quote:

Als Sven Ornelis op de Q-Party draait hebben de mensen er ook zin in, en dansen ze allemaal.
Als je met die logica vertrekt kom je er nu eenmaal niet. We discussiëren hier over professionele dj's. David Guetta ontbreekt vele skills om een professioneel dj genoemd te kunnen worden.
Zoals in de post van Fenixstyle is vermeld moet een evenwicht gezocht worden tussen verschillende componenten; en ja ook het technische is belangrijk... Niet doorslaggevend maar het speelt een rol.
FredNova
Ik word echt schijtziek van die jaarlijkse discussie... manmanman

Ben er zeker van dat Guetta hoog gaat staan dit jaar en ik vind da prima...

Niet iedereen staat open voor verschillende 'stijlen'
zowel draaistijlen als muziekstijlen...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 
Privacy Statement