|
NOXX / official opening (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by FUSyke
09/05 > Steve Lawler |
+ Pole Folder
En Sasha zou voor het najaar zijn, volgens welingelichte bron :) |
|
|
| FUSyke |
| Gaat er deze vrijdag iemand naar Deadmau5? |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Gaat er deze vrijdag iemand naar Deadmau5? |
Had wel willen gaan maar aangezien het zaterdag al Armin Only is, ga ik toch wijselijk passen.. Zie hem zowiezo al wel op Tomorrowland. |
|
|
| Jasperovitsj |
| Ik vang hier iets op dat Cocoon op 13 september naar de Noxx gaat komen, met al zeker Chris Tietjen en wss ook Sven väth himself. Zou wel leuk zijn moest het waar zijn. :crazy: |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Ik vang hier iets op dat Cocoon op 13 september naar de Noxx gaat komen, met al zeker Chris Tietjen en wss ook Sven väth himself. Zou wel leuk zijn moest het waar zijn. :crazy: |
Yep, Chris Tietjen komt al zeker en omdat er veel geruchten zijn dat Vath in september ook eens gaat langskomen zou het wel eens kunnen dat het ook op 13/09 is.
Iemand naar Steve Lawler deze vrijdag? |
|
|
| FUSyke |
12/09 Loco Dice
13/09 Chris Tietjen
Als er nog leuke namen bijkomen dan gaat dit een geschift weekendje worden:toocool: |
|
|
| FUSyke |
Fri 13/06 Jack De Marseille
Fri 20/06 Tom Novy + KETALOCO: Frederik - Caspar - Steven - Alex vs Jef |
|
|
| FUSyke |
Fri 15/08/08 > 100% Ibiza Room > Faithless (Sister Bliss) - Marko @ Noxx
Fri 12/09/08 > Sasha - Marko @ Noxx:crazy: |
|
|
| Devilex |
| Ik check Sasha wel op Tomorrowland, dat parettevolk in de noxx kan toch geen sfeer maken. |
|
|
| Antony |

:eyes: Faithless én Jose Amnesia |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Fri 12/09/08 > Sasha - Marko @ Noxx:crazy: |
Volgens Excession is het 5/09 :) |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Volgens Excession is het 5/09 :) |
Yep, het is een weekje vervroegd. Pole Folder doet de warming up. |
|
|
|
|