|
NOXX / official opening (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| FenixStyle |
| Hmm ticketprijs aan de kassa bedraagt blijkbaar 26 euro, dat is wel tegenvaller.. :confused: |
|
|
| Config |
dat is nog een redelijk prijske precies.. Voor Tiesto was het alvast nog meer, en Sasha > Tiesto :gsmile:
zal nog wel zien :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
Hmm ticketprijs aan de kassa bedraagt blijkbaar 26 euro, dat is wel tegenvaller.. :confused: |
Toch maar via Fnac kopen dan, daar was het maar 20€ |
|
|
| FUSyke |
| Als je een clubcard hebt van Noxx of ingeschreven bent op de mail (ik weet niet juist welke van de 2) dan krijg je een mailtje waarmee je 5€ korting krijgt aan de inkom. |
|
|
| Zjokke1977 |
volgens de mailing draait hij maar twee uurtjes
De verplaatsing (naar ginder en terug) duurt voor mij al bijna even lang :whip:
daarvoor dan 20 euro neerlegge...... :conf: :conf:
k Heb hem een jaartje (of 2) geleden bezig gezien in Larocca en dat was een tegenvaller van je welste, maja das een persoonlijke mening zeker. |
|
|
| FenixStyle |
Timetable voor vanavond:
23h – 02h: Pole Folder
02h – 04h: Sasha
04h – 07h: Marko |
|
|
| Config |
| dit wordt een heerlijk avondje :p |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by Solar1
Aanwezig! |
al een ticket gekocht? |
|
|
| Jasperovitsj |
| Tickets ook in de pocket. Zolang ik Geko maar te horen krijg ben ik content :crazy: |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Tickets ook in de pocket. Zolang ik Geko maar te horen krijg ben ik content :crazy: |
argh, ik ging je net een schoon voorstel doen.. |
|
|
|
|