|
NOXX / official opening
|
View this Thread in Original format
| 1Million$shot |
Gisteren official opening van NOXX gedaan ...
rond 23u00 aan de ingang ... stond al een rij van 100 man.
kregen we daar een lijst om in te vullen (daar ging men privacy) alvorens we binnen konden.
met mondjesmaar lieten ze mensen binnen vanaf half twaalf ofzo, ware het niet dat ze bijna 1 op 2 mensen doorstuurden wegens niet snob genoeg (sportschoenen, geen hemdje, ....)
Best super arrogant van de owner/buitenwippers... er stond immers niks vermeld van dresscode op website etc... Voor mij geen prob, ik draag nooit sneakers en heb altijd een hemdje aan. Vond het wel sneu voor enkelen, die hadden schoon vrouwkes bij. :)
eens binnen moest ik men lijst afgeven en 10 euro betalen. dan kom je nog eens voorbij een resem bouncers en dan moet je nog eens een lijstje invullen (ik zo van wtf, wat heb ik net buiten gedaan ??), met dit lijstje kreeg je dan een member card (waar blijven ze ze halen...) waarvoor je ook nog eens 5 euro moest betalen :whip:
Oef, eindelijk binnen. Bestellen een colatje om te beginnen, 3 euro!
(heb het dan ook maar bij cola gehouden)
Interieur zag er lekker strak uit, led plafond is wel nice... muziek is tja, niet TA-minded ;). rond 2uur was Kurd Maverick aan de beurt, mijn verwachtingen waren toch hoog gespannen en hij heeft ze ruimschoots ingelost. Die kerel speelde best een strakke set (natuurlijk met een paar van zen hitjes), maar toch bleef het super bekakte volk vooral gewoon stil staan.
Bij gebrek aan sfeer ben ik dan maar door gegaan rond een uur of half vier.
Heb ook nog ff een kort interview moeten doen... komt er zo een grietje met sidekick camguy af ... vraagt ze:" wat vind je van Noxx ??" (dan moet je weten dat ik een kwartier binnen was ofzo)
Ik wou eigenlijk antwoorden: "Kind, ik ben juist binnen, hoe kan ik da nu weten, vraag het volgende week nog eens"
Heb dan maar het volgende geantwoord: "als het zo goed klinkt als jij er uit ziet ga ik nog veel komen ..." toen keek ze maar raar en ze was weg :) opzet geslaagd :D
Een algemeen oordeel: Volgende keer beter of het is de laatste keer...
geef mij dan maar een lekker ouderwetse Industria night waar het dak er een paar keer af gaat.
Op onderstaande link staan er al foto's online:
CAPTURED |
|
|
| FCB_Fanatic |
| uit hetgeen je zegt kan ik afleiden dat er vooral veel bekakt volk was en dat de sfeer alles behalve geweldig was (correct me if I'm wrong). En hoeveel volk was er? hebben ze de keet vol gekregen of stevenen ze nu al af op een faillissement? |
|
|
| IgnazZio |
| Ik was dus een van de geweigerden.. Gene dress code op de site dus dacht ik met witte sportschoenne toch wel binnen te kunne. |
|
|
| Config |
| Wa voor bescheten beleid is da eigenlijk.. Vooral als ze het ni eens op de website zetten.. Stel u voor dat ge speciaal van de kust komt naar Noxx om daar een simpele 'njet' te krijgen.. |
|
|
| 1Million$shot |
Ik versta het wel dat ze dit doen, maar dan kunnen ze het wel ff vermelden op de website!!!
dus ik volg jullie wel... |
|
|
| Devilex |
Wa ne bekakten boel, doet mij eerder denken aan Studio 54 of iets dergelijks. |
|
|
| 1Million$shot |
| quote: | Originally posted by Devilex
Wa ne bekakten boel, doet mij eerder denken aan Studio 54 of iets dergelijks. |
foto's van bart zijn van vip night! niet van gewone opening ... |
|