return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 
NOXX / official opening (pg. 9)
View this Thread in Original format
Antony
binnenkort Dubfire in Noxx :) ook The Glimmers, Bodyrox en Erick Morillo
FUSyke
Leuvens partyconcept verhuist naar Noxx

KeTaLoCo is een Leuvens underground partyconcept met residents Caspar (Eargasm), Don Santos (KeTaLoCo) en Steven (La Rocca). De bedoeling van het concept is de speciale sfeer van afterclubs zoals Panorama Bar (Berlin), Space (Ibiza) en Circo Loco (Ibiza) in een 'normale' nachtclub te creeëren. De muziek varieert van minimal, over progressive tot club en bij vorige edities kregen ze guests als Pako & Frederik (Global Underground, NL), Javi Muñoz (Space, Ibiza) en Stijn (exSpace, Belgium) over de vloer. Voor volgende parties zouden de Dynamic Bros (Café d'Anvers) en Compuphonic (Dirty Dancing) reeds gecontacteerd zijn!

Het succes van KeTaLoCo werd ook opgemerkt door megadiscotheek Noxx. De volgende editie zal nl. op 15 februari plaatsvinden in de Salle Noire van die Antwerpse club. Zo is KeTaLoCo goed op weg om ook buiten Leuven haar status van origineel clubbingconcept te bevestigen.
FUSyke
quote:
Originally posted by Antony
binnenkort Dubfire in Noxx :) ook The Glimmers, Bodyrox en Erick Morillo

25/01 Dr Lektroluv
29/03 Erick Morillo
07/03 The Glimmers
Devilex
Ik vraag me af of al die avondjes met dure dj's wel rendabel genoeg zijn voor die club? Dit kan toch niet blijven duren?
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Devilex
Ik vraag me af of al die avondjes met dure dj's wel rendabel genoeg zijn voor die club? Dit kan toch niet blijven duren?

Bij Tiësto zat het er in ieder geval toch goed volgepakt heb ik gelezen. Ik vermoed dus dat ze op dergelijke avonden wel minstens break-even zullen halen. Waar ik mij dan wel vragen bij stel is of het op 'gewone' dagen wel zo goed loopt. Waarom als clubganger nog iedere week voor dezelfde dj's gaan die voor een groot deel dezelfde platen spelen als je om de zoveel weken special guests hebt???
The_G0dfather
Hangt er allemaal van af hoe goed die residents zijn imo
Devilex
In een ver verleden draaiden de clubs enkel en alleen op hun residents.
De resident maakte de club en vice versa.
FUSyke
Een dagje in de Noxx
Real
Wat een zelfzekere, arrogante kerel.
djcresto
quote:
Originally posted by Real
Wat een zelfzekere, arrogante kerel.

Moet ge dat niet zijn om zo'n spel te runnen?

Real
De geschiedenis bevestigt dat inderdaad.
FUSyke
30 mei john digweed in de noxx!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 
Privacy Statement