return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
NOXX / official opening (pg. 5)
View this Thread in Original format
Magistrate
hoewel ik met een gebroken sleutelbeen zit, zal ik zeker aanwezig zijn. Na zijn set in de HMH wil ik het nog es in het klein herbeleven :)
ik kijk trouwens evenveel uit naar Mr Sam als naar Tijs :p

luc
TOR
progrez
christina
FenixStyle
Transfusion
BZRK
mrcanon
Magistrate +3
FenixStyle
Weet iemand eigenlijk hoelaat en hoelang Mr Sam zal draaien?

En iemand die wat meer weet over die Aydin die ook op de line-up staat?
Config
kans dak toch ga :p
Loraine
Ik heb van een collega begrepen dat de Noxx echt een tent is voor diknekken en Porsche-rijders :toothless
Wel leuke namen die verschijnen in de party-agenda!
Misschien toch ns afreizen voor een leuk feestje tzt...
BZRK
quote:
Originally posted by Loraine
Ik heb van een collega begrepen dat de Noxx echt een tent is voor diknekken en Porsche-rijders :toothless


Dat heb ik er ook van begrepen, maar denk wel dat dat meer op een gewone avond is.
ISOS Release Party is iets apart volgens mij, vandaar ook voorverkoop only. Denk dat het wel zal meevallen :)
FenixStyle
quote:
Originally posted by BZRK
Dat heb ik er ook van begrepen, maar denk wel dat dat meer op een gewone avond is.
ISOS Release Party is iets apart volgens mij, vandaar ook voorverkoop only. Denk dat het wel zal meevallen :)


Party is trouwens nog steeds niet uitverkocht, dus het zal er gelukkig al niet overdreven druk zijn.. :)

*edit*: Het is nu dus wel uitverkocht.
FenixStyle
Beste

Hieronder vermeld de timetable voor de main room

23.00 - 01.00 Mr. Sam
01.00 - 04.00 Tiësto
04.00 - end Aydin

Mvg

Independent Concerts



Bon, dan gaan we de vroege vogel spelen en als eerste daar zijn.. :p
BZRK
Ideaal :cool:
Push2005
Jammer dat Mr Sam en Tiesto elk geen uur langer spelen. Mag toch wel voor dat geld :p
TOR
Tenzij Aydin voor een gigantische slotset zorgt uiteraard :D
Heeft iemand die al horen draaien?

Het zal hoe dan ook een geslaagde avond moeten worden, want ik mis een volleytornooi door dit event :p

djcresto
Mr Sam heb ik éénmaal horen draaien en toen was die echt niet goed.
Loraine
quote:
Originally posted by djcresto
Mr Sam heb ik éénmaal horen draaien en toen was die echt niet goed.


Technisch gezien of vond je zijn muziekkeuze teleurstellend?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
Privacy Statement