return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
NOXX / official opening (pg. 6)
View this Thread in Original format
djcresto
quote:
Originally posted by Loraine
Technisch gezien of vond je zijn muziekkeuze teleurstellend?

Beiden. Is ook wel al een tijdje geleden. Totaal niet in de lijn van zijn producties. Eerder plat. Nu ik vermoed dat hij vanavond wel zijn best zal doen. :D
Synthesia
Transfusion check pm pls :)
FenixStyle
Rond half tien gearriveerd in Antwerpen. Na heel het centraal station te hebben rondgezworven, uiteindelijk dan toch de juiste tram gevonden waarna we rond half elf aan Noxx arriveerden. Daar stond in de gietende regen al een rij van zowat 100 man. Omstreeks kwart voor werden de deuren al geopend, zodat het binnengaan zeer vlot verliep.

Ik moet zeggen dat ik toch meer had verwacht van Noxx. Op de foto's en filmpjes zag het er echt wel vet uit, maar irl vond ik het toch heel wat minder spectaculair. Blikvanger is natuurlijk het LED-plafond, maar na een paar keer is het nieuwe daar natuurlijk ook weer van af. Verder vond ik dat de zaal echt geen sfeer uitstraalde, het had eerder een kille aanblik. Dan vind ik de infrastructuur van Versuz toch beter..

De dj van de avond was voor mij dus eigenlijk MrSam. Niet dat Tiësto slecht draaide, integendeel. Zowel technisch als qua platenkeuze was het een zeer degelijke set.. Maarja, het gros van z'n tracklist was mss nogal voorspelbaar. In dat opzicht heeft MrSam meer verrast omdat ik totaal niet wist wat ik van hem moest verwachten. Zaten heel wat zalige plaatjes in z'n set: Mexico Can Wait, Not Exactly, Chasing Cars, Armed, Yohkoh, Alter Ego, Columbian Soul, Inpetto Remix van Toca Me (tot 2 maal toe zelfs...),...

Tiësto z'n set bestond voor een groot deel uit ISOS6-werk, aangevuld met wat steviger werk naar het einde van z'n set toe. Z'n set duurde volgens mij ook geen drie uur, want hij is meer dan een half uur te laat begonnen terwijl om 4u20 de laatste plaat gedraaid werd.. Vond het trouwens spijtig dat er geen "bis" in zat, had nog wel es gehoopt op Silence. Nog een reden dat ik Tiesto iets minder vond dan MrSam is dat ik bij Tiësto eigenlijk zat te wachten op een aantal platen (Hide & Seek, Odyssee II, Back In Your Head) die hij uiteindelijk niet draaide.

Rond half vijf nam de quasi onbekende dj Aydin het over. Hij speelde verrasend goed. Had verwacht dat hij eerder housy zou draaien, maar z'n set bestond uit (op het eind iets te stevige) trance (Fallen, Bright Morningstar, Rank1 remix van The Future,...)

Minpunt aan de avond was toch wel de uitstraling en publiek van Noxx. Ik dacht dat het in Versuz al erg was, maar het volk in Noxx is toch nog een stuk bekakter hoor.. Mensen die er rondliepen met ne air van hier tot in Tokio, of mensen die voortdurend zaten te kletsen en u scheef bekeken omdat ge hen stoorde door op te gaan in de muziek.. Ik vermoed dat het op resident nights nog erger gesteld is qua publiek. Voorlopig zullen ze er mij dus enkel terugzien wanneer er goeie guests draaien, maar op een resident night zal ik niet rap te vinden zijn..

Al bij al toch een meer dan geslaagde avond. Mss geen memorabele avond die de thuisblijvers spijt zal bezorgen, maar het was imo zijn geld toch waard :)
BZRK
Wa een kiekekot man, vééééééééééél te veel volk pfff :(
En een halfuur aanschuiven in de regen om binnen te geraken, en dat met VVK kaarten, dikke fun!
Push2005
Belachelijke bedoening inderdaad.

Mr Sam z'n set kwam goed uit de verf omdat er dan tenminste nog plaats was. Die eerste 15 platen van Tiesto z'n set waren, ondanks de sterke keuze, niet te genieten door het aanwezige volk. Daarna temperde het een beetje maar dan vond ik het geluid toch weer niet dat.

Nogal een sucky club eigenlijk; absoluut z'n geld niet waard geweest; ondanks dat er toch enkele mooie minuten te beleven vielen.
FUSyke
Was het kleine zaaltje (Salle Noir) open?
BZRK
quote:
Originally posted by FUSyke
Was het kleine zaaltje (Salle Noir) open?

Der waren naast de grote zaal nog 2 zalen open, waar natuurlijk bijna geen kat zat. En aan de andere kant van de grote zaal was er nog een klein gedeelte waar ge precies achter den DJ booth stond, maar daar wast al even erg van drukte.
Progrez
Het eerste uur van Mr. Sam was zeer aangenaam. Daarna begon de alsmaar aanzwellende massa me mateloos te storen.

Daarbij komt het half uur aanschuiven in de gietende regen, en het apocalyptisch aandoende half uur vechten voor vier jassen terug te krijgen.

De eerstkomende 45 jaar zien ze me er niet meer terug.
Config
allez, content dak ni geweest ben.. Al was de muziek blijkbaar wel nog top
FUSyke
Mannekes;
Ge wist al op voorhand dat er veel volk ging zijn.
Ge wist ook dat Tiësto nog altijd veel toeristen en dikkenekken lokt.
En dat de main room 'niet goed' is dat had je al kunnen lezen in de reviews.
...

Op vrijdag 28/12 met Trentemoller ga ik nog eens naar daar. Er zal niet zoveel volk zijn zoals gisteren; maar 10€ inkom en veel betere muziek:toocool:

Transfusion
Kon gratis binnen, daarom na een kwartier het al afgebold, veel te veel volk dus maar naar café d'anvers getrokken waar martin landsky draaide en jackk en metrobox op balcony.
Push2005
quote:
Originally posted by FUSyke
Mannekes;
Ge wist al op voorhand dat er veel volk ging zijn.
Ge wist ook dat Tiësto nog altijd veel toeristen en dikkenekken lokt.
En dat de main room 'niet goed' is dat had je al kunnen lezen in de reviews.
...

Een club heeft nog altijd de keuze niet te overboeken. Zo was er in La Rocca 2006 absoluut zo geen klootjesvolk en was er nog een beetje ademruimte. Noxx is gewoon een bescheten tent.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
Privacy Statement