|
NOXX / official opening (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| Tickets op overschot ofzo? :p |
|
|
| Config |
| guestlist. kan er nog 2 bijpakken. Had ik je online gezien vandaag of gisteren ik had het je laten weten. Dus als er nog zijn die willen gaan, ge kunt gratis mee binnen met ik. stuur me pm tot ten laatste 19.30 en dan kunnen we nog iets regelen. |
|
|
| Jasperovitsj |
Bugger :(
Buy me a drink, then we're even :toothless |
|
|
| Config |
leuke theorie :toothless
wel jammer natuurlijk.. verkoop anders gewoon die tickets aan ingangers :d zij sparen er nog altijd geld mee uit, en met dat geld van je verkochte tickets kunt ge mij es trakteren, dan staan we ook even :p |
|
|
| Jasperovitsj |
| Kan er iemand mij toevallig het gsm-nummer van Config in pm doorsturen? Tis nogal dringend :) |
|
|
| Config |
Ik zal hier dan maar iets placeren zeker :)
Het was men 2de keer Sasha op een dikke maand tijd en tevens ook de 2de keer dak hem ooit zag. Aangezien ik zijn set op Tomorrowland echt overheerlijk vond wou ik hem zeker terugzien. We arriveerden rond 10 na 11 aan Noxx en aangezien het mijn eerste keer Noxx was keek ik er toch wel naar uit om eindelijk eens het veelbesproken interieur en decor te zien.. Toen wij de zaal binnenkwamen was er amper volk binnen en de zaal gaf echt een kille indruk. Een paar minuten gekeken naar de ledwall op het plafond maar het beste was er snel af. Pole Folder had de ondankbare taak om op dat moment al te moeten draaien en tijdens de eerste 2 uur van zijn set was er eigenlijk een totale nulsfeer. Pole Folder zorgde eigenlijk eerder voor de achtergrondmuziek op dat moment. Tijdens het laatste uur werd er toch op enkele plaatsen beweging gedetecteerd en vanaf dat moment begon de avond eigenlijk echt. De volume ging wat de hoogte in en Pole Folder had zijn beste platen logischerwijs overgehouden tot op het eind. Een degelijke set, maar vergelijken met 10 days off zou echt onrechtvaardig zijn, aangezien de locatie ditmaal een volledig ander verwachtingspatroon had.
Toen Sasha ten tonele trad was een groot deel van de zaal opeens in redelijke extase, iets wat Tiesto blijkbaar niet kon deed Sasha vanaf zijn eerste plaat, die ie met een dikke 'hier ben ik' kick inmixte. Al snel had ik door dat het een Invol2ver plaat was, namelijk Rone - Flesh (Sasha 'Invol2ver' Remix), een van mijn favoriete nummers. Heerlijk melodisch en driving begon Sasha aan zijn set, om na een half uur toch over te gaan naar iets meer tech housy spul, waar ik persoonlijk minder aan vond.. Na een uur n half kwamen de lichtpuntjes weer bovendrijven en werden de platen met de minuut beter. Ladytron - Destroy Everything You Touch (Invol2ver Remix) mocht natuurlijk niet ontbreken en hoewel zijn set slechts 2 uur zou duren ging Sasha gewoon verder, hij leek er erg zin in te hebben tijdens het laatste uur van zijn set en breide daarom nog een verlengstuk van een dikke 3 kwartier aan zijn set, en hij serveerde de ene bom na de andere. Hoogtepunt voor mij tijdens Petar Dundov - Oasis, een melodisch technoplaatje dat gewoon blijft bouwen :crazy:
Rond 5 uur hield Sasha het voor bekeken en was het tijd voor de grote exodus voor een groot deel van het volk. Marko stond daar nog voor amper 30 man te draaien :D
20 minuten in zijn set dan toch maar vertrokken, wegens zo kapot gelijk een ei :clown:
Conclusie: Meer dan geslaagde avond in Noxx, zeer tegen mijn verwachting in was het publiek in goeie feeststemming, wellicht ook door het hoge aantal Hollanders in de zaal, al moesten wij Belgen er zeker niet voor onderdoen eenmaal we onder stoom stonden :)
Verder ook niet zoveel Invol2ver stuff gehoord, wat ik eigenlijk wel jammer vond, had graag Couleurs of The Eraser nog es gehoord. Opmerkelijk was toch ook dat Sasha opeens op de proppen kwam met een remix van Café Del Mar vroeg in zijn set.
Verder toch ook eens zeggen dat ze deze keer op een goeie manier gebruik gemaakt hebben van de aanwezige lichten in de zaal, het werkte zeer aanstekelijk op het publiek. Dik in orde voor mij op dat vlak. Het is een plezante avond geworden met een set van Sasha waarvan het laatste uur mij nog lang zal bijblijven, jammer dat hij wat van het Invol2ver spul wegbleef en ook Flyertalk en Geko achterwege liet, nochtans veel gespeelde nummers in zijn playlist tegenwoordig. |
|
|
| FUSyke |
Club Noxx in Antwerp will no longer only put its audience in fire and flames during the weekly clubnights, but from now on also with its flaming FIRST compilation !!
TRACKLIST:
CD1:
01. Danny Marquez & Tuccillo - Mumba (Afro Main Mix)
02. Riva Starr - Maria (Dub Mix)
03. Juan Magan, Marcos Rodriguez feat. Manu Gz - El Senor De La Noche (Original Mix)
04. Daniel Bovie & Roy Rox - Stop Playing With My Mind (Dub Mix)
05. Bingo Players vs Chocolate Puma - Touch Me (Bart B More Remix)
06. Copyright feat. Mr. V and Miss Patty - In Da Club (Shake Sh*t Up)(Chocolate Puma Club Remix)
07. Snap! - Rhythm Is A Dancer (Tom Novy Remix)
08. Jon Fitz, Mike Anthony feat. Abigail Bailey - Hesitate (Ian Carey Big Fat Organ Dub)
09. Peter Luts - Burning (Original Mix)
10. The Grower feat. Corey Andrew - Move Your Body (Jesse Garcia Remix)
11. Eddie Thoneick - I Wanna Freak You (Eddie Thoneick Classic Remix)
12. R.O.O.S. - Instant Moments (Lazy Jay's CO2 Pressure Dub)
13. Groovewatchers - High Level (Original Mix)
14. Lazy Jay - Honk My Horn
15. Dave darrel - Children (original Mix)
16. Guru Josh Project - Infinity (Klaas Mix)
CD2:
01. Tofke & Miquel Santos - It's ok (original mix )
02. Def Jaguar - This sound
03. Kabale und liebe - Mumbling yeah ( loco dice remix )
04. Ilario Alicante - Vacanciones en chile
05. Tocadisco - Better begin ( gui borrato mix )
06. Miquell Santos & Massimo Girardi - Dry sky ( original mix )
07. The Creamminals presents Tofke - Bellimbusto ( original mix)
08. Marc Romboy - Eurasia ( gui' version )
09. Bookashade - Charlotte ( dubfire remix )
10. Marc Romboy - Karambolage ( original mix )
11. Dave Seaman - Gobledygook ( funkagenda repulse remix )
12. Pole Folder - Love chemical ( miquel santos bright & clear mix )
13. Aril Brikha – Winter
Releasedate: 01/09/2008 |
|
|
| Devilex |
| quote: | Originally posted by FUSyke
12. R.O.O.S. - Instant Moments (Lazy Jay's CO2 Pressure Dub)
|
Kan me zoal voorstellen hoe dat gaat klinken ;)
De bassline van vroeger vervangen door elektroclash breaks... |
|
|
| Jasperovitsj |
| CD 2 ziet er wel deftig uit, alleen een beetje random samengesteld. |
|
|
|
|